Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Momentálne som na nabijacke v Lidli v Novej Dubnici, po pripojení ccs sa začalo nabíjať z 50% sadol som do autá a percenta začali skákať dolu, vypol som rýchlo nabíjanie a na baterke 33%. Čo mohlo spôsobiť takéto chovanie. ? Teraz po opakovanom zapnutí to zatiaľ ide.

    Komentár


    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      wow...no ccs nie je bidirectional (obojsmerne), nevie ist naopak, CHADEMO vie ale nie takto rychlo

    • Daliborko
      Daliborko komentoval
      Upraviť komentár
      A po opakovanom zapnutí začalo nabíjať od 33%, alebo pokračovalo od 50%?

    • LacoJ
      LacoJ komentoval
      Upraviť komentár
      Začalo od 33 nabíjať. Neviem si to vysvetlit čo sa mu porobilo, kebyže nevypnem by mi to stiahlo možno aj na 0. Aj na stanici to odratavalo a aj v aute.

    • Daliborko
      Daliborko komentoval
      Upraviť komentár
      :O na stanici to tiež odratávalo? Tak potom treba poslať GW-u faktúru :P

    • Komat44
      Komat44 komentoval
      Upraviť komentár
      Nie som fanda greenwayu ale asi by to nepreslo fakturovat im pruser Lidl nabijacky 😜

    • LacoJ
      LacoJ komentoval
      Upraviť komentár
      Tak tak bola to lidl, takze čo ubudlo tak som dobil, skôr som to písal že aj niečo takéto sa môže stať a nemilo prekvapiť.

    • Daliborko
      Daliborko komentoval
      Upraviť komentár
      Sorry chalani, ako som robil tú porovnávaciu tabuľu programov GW, tak mi už v hlave ostal asi len GW
      Alebo to bolo spôsobené neskoršiou piatkovou hodinou?😜

  • Velmi precizny a detajlny porovnavaci test zimnych jazdnych moznosti najpopularnejsich EVs s vynimkou tesly (v anglictine, ale predpkladam ze google translate to da vcelku slusne )

    https://elbil.no/the-biggest-electri...nderland-ever/

    pridane do ioniq subfora, kedze ho vybrali ako vitaza
    po prvom precitani zopar znamych zaverov (spotreba ioniqu, slabsi ako tabulkovy dojazd leaf2 atd), ako aj zopar zaujimavych noviniek (aspon teda pre mna)- ioniq v chlade tlacil rychlonabijackou najrychlejsie, leaf2 nemal nejake vazne problemy s rychlonabijanim ani pri druhej ci tretej nabijacej zastavke ( ako mal bjorn vo svojich videach), ampera-e napriek najvacsiemu dojazdu nebola vitazom kedze rychlonabijala len cca 25 kWh rychlostou ( co je pri DC asi fakt slabe kedze taky Zoe dokaze dat AC skoro rovnako - 22kWh), 94 Ah bmw i3 s vyrazne najslabsim dojazdom, podla testerov najvacsia norska siet nabijaciek uctuje minutovou tarifikaciou za cca 25 centov za minutu, atd..
    Naposledy upravené Komat44; 23-03-2018, 23:23.

    Komentár


    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      To naozaj nikto neprekona ten Ioniq ?

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      jedine TESLA, Ioniq je fakt dobry, som zvedavy ako obstoji skusku casom (degradacia bateri). Ale ked ich ma od LG a ma chladenie tak by to nemal byt problem

    • curgali
      curgali komentoval
      Upraviť komentár
      Je až neuveriteľné, ako dokáže Ioniq hospodárne nakladať s energiou. Ak by Hyundai predstavil na tejto platforme celú flotilu elektromobilov a mal dostatok batérii, tak prevalcuje všetku EV konkurenciu do 50.000 €...

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      A to je pri energii. Keď sa pozrieme ako má domyslené ovládanie auta, nastavovanie rekuperácie pádlami, infotainment (prehravanie FLAC, naozaj pouzitelna navigacie s internetovym pripojenim), ventilaciu sedaciek v lete, bezdrotove nabijanie mobilu, tak clovek žasne. Vsetko su to veci, ktore realne vyuzivam denne a su urobene jednoducho a funkcne. Ioniq konkurenciu prevalcoval minuly rok a konkurencia sa z toho este neprebudila ani tento rok - nepriniesla rovnocenneho konkurenta.

    • Komat44
      Komat44 komentoval
      Upraviť komentár
      Pamatam si ked som minule leto robil prieskum trhu a mojich moznost, vratane tesly vo viedni, ale kedze sme doma prave cerstvo zistili ze je na ceste tretie dieta tak penazenka nateraz rozhodla ze teslu sme zo zoznamu vypustili 😢 Po obehnuti dealerov a testovacich jazdach som bol takmer na isto rozhodnuty, potom som ale "objavil" aj toto forum a ked som zacal ciatat prve stranky ioniq subfora tak som sa trocha zlakol😳 Este ze som dostatocne tvrdohlavy a ostal som pri svojom rozhodnuti s ioniqom, dnes by som sa napriek cca rocnemu vyvoju elektromobility rozhodol rovnako. Netvrdim ze kazdemu musi vyhovovat, ale na moju potrebu priemernych dennych 100-150 km v BA a blizkom okoli som stale nenasiel lepsiu alternativu- obvzlast v pomere cena (finalnych cca 23.000) vs auto (vo vybave ktoru okrem tesly nikde inde nedostanem)

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      Ono podla mna kuzlo Hyundaiu je aj akasi skromnost. Ioniq prisiel ako blesk z jasneho neba, pred oficialnym uvedenim na trh bolo minimum informacii a marketingovych zvastov. Potom to prislo, a nestacili vyrabat. Ked to porovnam s takym Nissanom, Opelom (GM), BMW alebo Mercedesom, ale aj Teslou, ktori ohlasuju EV pomaly 5 rokov v predstihu a potom auta nikde, 4x sa odlozi produkcia a nakoniec auto ani nesplna slubene parametre alebo ma technicke nedostatky, tak Hyundai zotrel vsetkych. Bez prehnanych ocakavani predstavil funkcne a efektivne auto, ktore prekvapilo dokonca aj po stranke technickych udajov a pouzitia v realnom svete. Jednoduchy recept na uspech. Nemat plnu hubu reci a namiesto toho pracovat a vyladovat Aj rok po uvedeni na trh patri stale k spicke a hlavne je to za pomerne “ludovu” cenu. 21-22.000€ bez dane za auto takej velkosti, vybavy a dojazdu, neni o com

    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Ako je to z Ioniqom na zadnych sedadlach? Ja mam 173cm, tak si myslim, ze by som nemal problem, ale co ty co maju 180-185cm? Len nepiste vsetci, ze ty maju sediet vpredu.

    • Peterka
      Peterka komentoval
      Upraviť komentár
      Ja mam 196, ale vo svojom ioniqu som este vzadu nesedel :-) Teraz som tyzden v zahranici, az sa vratim tak si tam sadnem a dam ti vediet

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      Sadni si dopredu Neviem, ja mam 176 a miesta kralovsky, viac ako v Audi A4.

    • LacoJ
      LacoJ komentoval
      Upraviť komentár
      Ja mám 194 a vzadu keď sa vystriem tak už je malo miesta na hlavu. Na nohy relatívne dobre. Čo som viezol tak do 175-180 sa to dalo v pohode. Ono je to ťažké s tým miesto keď jazdím na VW multivan 😁 ale čaro elektriky to vyvážilo a vpredu nemám problém s miestom.

  • Nasiel som obrazok tykajuci sa baterie ioniqu. Vedel som, ze ma 12 modulov a 96 clankov, tak som predpokladal 12x8. Podla obrazka je to ale 6x6 a 6x10. Asi sa im to tak lepsie zmestilo pod zadne sedadla... Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	IoniQ_batt.jpg
Videní:	1
Veľkosť:74,0 KB
ID:	23339

    Komentár


    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      tiez Leaf a Fiat500e nemaju v moduloch rovnaky pocet clankov, tesla, trojcata, i3 maju rovnake moduly.

    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Preco to nespravia, alebo sa to neda vmestit do jednej roviny a dat to medzi napravy ako to ma Tesla. Na sebe sa to skorej prehreje nie?

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      Tesla pouziva tie male "tuskove" clanky a Ioniq vyzera ze pouziva tie taskove (pouch) clanky.

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      Nemozu to dat medzi napravy lebo setrili a urobili 3v1 (hybrid, plugin a EV). Keby to bol cisto EV tak by to slo keby chceli

  • Vela ludi sa stazuje, ze Ioniq ma slabe dialkove svetla (stretavacky su LED, dialkove su halogeny). Nakolko som aj ja bol dlhe roky rozmaznany bi-xenonmi a full-LED svetlami tak som skusil kupit ziarovky OSRAM Nightbreaker Unlimited (patica HB3/9500NBU) a isiel som urobit porovnanie. Po vymene ziarovky dostane reflektor auta modry nadych, kedze ziarovky maju "capicku" nastriekanu modrou farbou, ktora sa v parabole odraza, nieco na styl Leafu Tekna s LED svetlami alebo Renaultu Zoe.

    Fotky v noci som robil na totoznom mieste v rovnaky cas (22:00) v rozmedzi 3 dni. Miesto nie je idealne, kedze je tam zakruta, a bol som prilis lenivy ist v noci dakde prec z obce kde je rovina a ziadne lampy, aby som otestoval realny dosvit, ale uz z danych fotiek je jasne, ze Osramy svietia podstatne lepsie. Maju lepsi rozptyl do stran a lepsie osvetluju krajnicu, vidno konare a zelen, ktore s original ziarovkami vidno nebolo. Taktiez vzdialenost - original ziarovky koncia par krokov pred zakrutou, Osramy osvetlia celu zakrutu a zjavne by isli este dalej, ale zial som lenivy Vyrobca deklaruje zvysenie svietivosti o 110% oproti beznym ziarovkam, a dosvit +35 metrov, ci je to pravda neviem, ale rozdiel je fakt velky uz po prvej jazde, a pocitovo sa to vyrovna xenonovej vybojke. Svetlo je tiez menej zlte a viac biele, co niekomu moze vyhovovat, niekomu menej. To je subjektivne Ale za mna je to vyborne minutych 22 EUR

    Vymena mi trvale cca 5 minut a par vulgarnych slovicok pri vykrucani ruky do neludskych uhlov, ale zvladne to aj laik. Ziarovky splnaju vyrobcom stanovene parametre (60W 12V) a system nehlasi ziadny problem. Maju sice kratsiu zivotnost, ale dialkove zas nepouzivam tak casto OSRAM ma uz aj novu a lepsiu radu - Nightbreaker Laser (+130% a +40m), ale tieto zatial nie su dostupne s paticou HB3.

    Ak nahodou niekto zvazuje vymenu, alebo sa mu zdaju seriove dialkace prilis slabe

    Komentár


    • LacoJ
      LacoJ komentoval
      Upraviť komentár
      Veru svetla na Ioniqu sú ako svetlušky. Aj stretávacie svetla sú slabé nato že sú LED. Vyskúšam vymeniť tie diaľkové. Niekedy sa my stane že zabudnem vypnúť diaľkové a oproti autá vôbec neblikaju lebo ich neoslňuje. Na inom aute čo mám LED svetla blikajú už z kilometra skúsim pozrieť ešte nejakú LED žiarovku do dialkoviek, ale asi nič nebude take výkonné.

    • yangwao
      yangwao komentoval
      Upraviť komentár
      Ahoj, tieto mi odporucil predajca v Bratislave http://www.xenoled.sk/katalog/produc...anbus-8000LM-/
      Rozmyslam nad nimi

  • Ako sa k sebe majú
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image_3449.jpg
Videní:	1
Veľkosť:1,11 MB
ID:	23475

    Inak v OC Central je vystava veteranov Mercededov a nielen zopar, oplati sa ist pozriet.

    Komentár


    • Čaute,

      viete mi poradiť kde by som získal info o parametroch nabíjačky/napájania PHEV Ioniqu? Snažím sa vypátrať presný dôvod prečo mi to na ZSE nabíjačkach ide ale v Tesla Wallboxoch a zopár iných prípadoch nie. Už tu niekto spomínal rozdielne napätie či čo ale viac detailov by pomohlo, návod k autu mi vôbec nepomohol ďalej.

      Komentár


      • Peterka
        Peterka komentoval
        Upraviť komentár
        Problem bude niekde inde- nehladal by som parametre nabijacky. AC nabijanie je relativne jednoduche- rele spina 230V na zaklade "odporu" na CP pine.
        Neviem preco ti to nejde aj na HPWC ( to je ale trochu ina kapitola)- co vsak myslis tym "zopar inych pripadoch"? Ktore stojany ti idu a ktore nie?

      • 1fisker
        1fisker komentoval
        Upraviť komentár
        Na Tesla Wallboxe v Žiline Mirage to ide

      • Franto_01
        Franto_01 komentoval
        Upraviť komentár
        V Žiline Mirage su univerzalne.

      • Wampo
        Wampo komentoval
        Upraviť komentár
        Peterka - Aupark BA Tesla Wallbox vôbec ani na viacero pokusov a viem, že tam teraz dali Schneider Typ2 nabky v oranžovej zóne, ale odkedy som postol tak som zistil že to bude tým, že tam treba nejakú kartu. ZSE nie je problém, inde som neskúšal aj napr. preto, že nemám Typ2-Typ2 kábel (napr. pred Yeme).

        V zásade to ale pre mňa speje k ďalšej otázke - je OK ak nabíjam pravidelne PHEV len cez bežnú zásuvku? Predajca tvrdí, že to je OK, manuál hovorí, že len v núdzových prípadoch tak ja neviem.

      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        @ Wampo jedine co moze byt pri beznej zasuvke ine je vykon. Ked si zozenies 16 A nabijaci kabel z beznej zasuvky tak je to podla mna jedno.

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        PHEV maju standardne max 3,5kW jednofazovu nabijacku, takze z type 2 wallboxu alebo stlpika s type2 zasuvkov dostanu tych 3,5kW, no nabijaci kabel co byva vo vybave PHEV ma obmedzenie mozno na 12A, mozno az na 10A, Takze z beznej zasuvky bude nabijaci vykon o nieco mensi, (2,2 - 2,7kW) no urcite to baterii neublizi, skor naopak, pomalsie nabijanie ju setri. Nabijat z beznej zasuvky je uplne v poriadku. Jedine si treba dat pozor aby na ten isty istic neboli ine zasuvky s velky odberom, aby sa nepretazoval istic, alebo ho nevyhodilo - na to zrejme mysleli, ked pisali v navode, ze sa ma nabijaci kabel z obycajnej zasuvky pouzivat len vynimocne. Cize ked vies ze na istici pre nabijanie nemas inu vecsiu zataz, tak mozes auto nabijat z tej zasuvky hoci cely zivot.

      • Peterka
        Peterka komentoval
        Upraviť komentár
        Predpokladam, ze PHEV ma rovnaky nabijaci kabel ako BEV- ten ma tri nastavitelne urovne prudu- 6-8-9A. Ako pise Jux- jeho pouzivanie nemoze autu nijako skodit, ak je v manuali nejake varovanie, tak to najskor niekto pri preklade zle pochopil :-D

      • Wampo
        Wampo komentoval
        Upraviť komentár
        jux - dakujem za kompetentnú odpoveď

        Peterka - preklad je issue sama o sebe, je to preložené katastrofálne ale verím, že originál je rovnako debilný. O nastavitelnosti v PHEV pochybujem, kabel nema ziadne moznosti interakcie, myslel si skrz Infotainment?

      • Wampo
        Wampo komentoval
        Upraviť komentár
        A teda jediný dôvod prečo riešim nabíjanie cez Typ2 nabíjanie je to, že to je v podstate o polovicu kratšie, cez normálnú zástrčku 4h20, cez Typ2 2:15h, pri návšteve Auparku to je dosť relevantné. Už aby bol dokončený dom, ktorý staviame aby som toto celé nemusel riešiť

      • Ioniq
        Ioniq komentoval
        Upraviť komentár
        Popravde som to nikdy nerobil lebo som to nepotreboval a kupil som si hned na zaciatku iny kabel, co pusti aj 16A, 20A, 25A a 32A, ale nema nahodou mobilna nabijacka Ioniqu na spodnej strane krabicky cierne tlacitko, ktorym sa da nastavovat prud? PHEV verzia ma urcite rovnaku nabijacku ako BEV.

      • Peterka
        Peterka komentoval
        Upraviť komentár
        Wampo: myslel som to male cierne stvorcove gumene tlacitko na spodnej strane "nabijacky", co spomina aj Ioniq... je pravda, ze v ziadnom navode sa o nom nepise a aj ja som ho nasiel nahodou. Prud sa da ale menit iba pri nezapojenom aute a v podstate "smerom dole" (default je 9A) co som asi doteraz nepouzil. Pocas nabijania sa da tym tlacitkom ukoncit nabijanie, t.j. rozopnut rele.

      • Ioniq
        Ioniq komentoval
        Upraviť komentár
        Inac fakt netusim, preco tam dali take idiotske rozpatie nastaveni - 6A / 8A / 9A. To akoze vazne bude u niekoho robit taky problem rozdiel medzi 8A a 9A? Je vzdy super, ze beru ohlad na ludi so slabou elektroinstalaciou, ale ti v krajinach, kde su lepsie normy su kazdemu u prdele. Chapem, ze 16A je take hranicne, ale nechapem preco tam nedali aspon nastavenia 6A / 9A / 12A, nech to je odstupnovane aspon s 50% navysenim, a nie po 1A.

      • Wampo
        Wampo komentoval
        Upraviť komentár
        Tak to tlacitko som si fakt nikdy nevsimol, pozriem sa dnes vecer na to! Dik

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Nie je tam 6 - 8 a 10 ? Aspoň mne to tak vychádza podľa doby nabíjania (aj keď rátam 230V namiesto 220V).

      • Peterka
        Peterka komentoval
        Upraviť komentár
        6-8-9A su hodnoty z manualu, ja ten kabel pouzivam minimalne, mozem ale niekedy skusit odmerat realne hodnoty prudov/vykonov

      • Ioniq
        Ioniq komentoval
        Upraviť komentár
        Manual hovori 6-8-9 :-/

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Dnes som zmeral, takže Ioniq-ovy mobilny konektor ma presne 9 A (merač ukazoval od 8,98 do 9,02), vyššie som si chybne pamätal. 10 A má Leaf (presne 9,72A) a tiež som vyskúšal, že sú navzájom zameniteľné.

    • Dostal som sa k databáze Ioniq-ov (je z decembra 2017, takže novšie tam nie sú) ale je tam pekne vidieť ako pribúdali výrobné čísla. Zvláštne ako je ich málo. Za rok predaja dodali len 28 áut.
      BL308OO KMHC851HFHU002312 08.11.2016 Šedá metalíza tmavá
      MA814DV KMHC851HFHU002319 18.11.2016 Modrá metalíza
      PE957CN KMHC851HFHU002285 09.12.2016 Biela
      IL734CM KMHC851HFHU002421 19.12.2016 Biela
      KS351EF KMHC851HFHU002342 11.05.2017 Modrá metalíza
      BL426OR KMHC851HFHU008455 17.05.2017 Biela
      BL337OV KMHC851HFHU008484 23.05.2017 Biela
      BN033CE KMHC851HFHU009513 12.06.2017 Modrá metalíza
      LE188BC KMHC851HFHU010554 28.06.2017 Biela
      DK043BM KMHC851HFHU010697 29.06.2017 Biela
      DK404BM KMHC851HFHU010702 29.06.2017 Biela
      NM753CV KMHC851HFHU010720 30.06.2017 Strieborná metalíza svetlá
      NZ118GD KMHC851HFHU010714 06.07.2017 Strieborná metalíza svetlá
      SN892CY KMHC851HFHU011986 31.07.2017 Modrá metalíza
      KE673LB KMHC851HFHU011899 09.08.2017 Šedá metalíza
      BL117PN KMHC851HFHU012026 18.08.2017 Strieborná metalíza svetlá
      BL914PK KMHC851HFHU011947 24.08.2017 Modrá metalíza
      MA702DU KMHC851HFHU014491 27.09.2017 Čierna metalíza
      TN999FK KMHC851HFHU014738 28.09.2017 Žltá metalíza tmavá
      LE818BC KMHC851HFHU014489 06.10.2017 Strieborná metalíza svetlá
      NM643CY KMHC851HFHU014426 18.10.2017 Biela
      BL905RA KMHC851HFHU014487 19.10.2017 Biela
      NO538CE KMHC851HFHU014934 24.10.2017 Biela
      BL393RE KMHC851HFHU014806 08.11.2017 Biela
      KE163LG KMHC851HFHU014801 09.11.2017 Biela
      MA445DV KMHC851HFHU014932 13.11.2017 Biela
      KM010BH KMHC851HFHU013313 22.11.2017 Biela
      BL466RG KMHC851HFHU014830 01.12.2017 Modrá metalíza

      Komentár


      • ICE666SVK
        ICE666SVK komentoval
        Upraviť komentár
        To predali EV jeden model na Slovensko? Tak to je slusne si myslim, ved oni predavaju aj spalovaky.

      • Peterka
        Peterka komentoval
        Upraviť komentár
        To su zrejme iba BEV, keby sa priratali HEV a PHEV, musi ich byt o dost viac...

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        To sú len elektrické. A našli ste sa tam ?

      • Peterka
        Peterka komentoval
        Upraviť komentár
        Moj cierny je v zozname zatial jediny, ale podla importera su uz na SK cierne dva...
        Po rannom dazdi s pieskom zo sahary ale na cierny nevyzera :-D

      • Ioniq
        Ioniq komentoval
        Upraviť komentár
        Moj “firemno-sukromny” tam je, cisto firemny, ktory som doviezol z DE este v marci tam nie je.

        Pozeram, ze sa nasiel aj odvazlivec, co si zvolil tu otrasnu oranzovu (aj ked tu ju oznacuju ako zltu) Alebo to bola predvadzacka a nemal inu moznost.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Ioniq predpokladám, že čisto firemný má EČV na želanie, či ?

      • Ioniq
        Ioniq komentoval
        Upraviť komentár
        Nie, nahodna klasika

    • Tu je ešte zoznam Ioniq Hybrid - len 18 ks do decembra 2017. Vyskytujú sa tam dve hmotnosti, lebo hybrid sa predával v slabej a lepšej výbave. Rozdiel vo váhe 43 kg.
      BL358MX KMHC851CGHU008595 21.09.2016 185 Biela 1445
      SK224BE KMHC851CGHU008610 21.09.2016 185 Modrá metalíza 1445
      BL301NN KMHC851CGHU008596 07.12.2016 185 Biela 1445
      NR081IX KMHC851CGHU008597 13.03.2017 185 Biela 1445
      PU264BT KMHC751CGHU025410 27.03.2017 185 Biela 1445
      BL177OH KMHC851CGHU025437 27.03.2017 185 Modrá metalíza 1488
      LV717FC KMHC851CGHU008678 31.03.2017 185 Šedá metalíza 1445
      BL806OL KMHC851CGHU024407 03.04.2017 185 Modrá metalíza 1488
      BL221OM KMHC851CGHU008668 06.04.2017 185 Hnedá metalíza tmavá 1445
      BL678ON KMHC751CGHU010302 02.05.2017 185 Modrá metalíza 1455
      BL787OP KMHC851CGHU019121 03.05.2017 185 Šedá metalíza tmavá 1488
      PO038GB KMHC851CGHU008592 10.05.2017 185 Biela 1445
      BL724ON KMHC751CGHU025411 22.05.2017 185 Biela 1445
      BL145OZ KMHC851CGHU032664 02.06.2017 185 Čierna metalíza 1488
      SC286EJ KMHC851CGHU025830 14.06.2017 185 Biela 1488
      BL110PD KMHC851CGHU025712 21.06.2017 185 Modrá metalíza 1488
      BL370PP KMHC851CGHU023594 30.08.2017 185 Biela 1488
      ZA652HK KMHC751CGHU013220 29.09.2017 185 Biela 1445

      Komentár


      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        tu je zaujímavé, že keď prišiel na trh lugin hybrid, tak hybridy sa prestali predávať - október, november žiadna registrácia.

      • Marcel Pavlík
        Marcel Pavlík komentoval
        Upraviť komentár
        hm, v trenčíne predali predvádzací hnedý, mladý pár s ním bol v mestečku u detskej lekárky a nevidím ho ... (žeby sa presťahoval do BL?)

    • A nakoniec Plugin. Tých bude asi tento rok (2018) najviac. Za pár mesiacov ich bolo 10 ks.
      BL294PD KMHC751DGHU039832 13.07.2017 178 Biela 1596
      BL272PJ KMHC751DGHU042660 27.07.2017 178 Oranžová metalíza tmavá 1596
      PU939BU KMHC751DGHU046958 13.09.2017 178 Biela 1596
      BL580PS KMHC751DGHU046922 20.09.2017 178 Hnedá metalíza tmavá 1596
      BL637PV KMHC751DGHU052756 02.10.2017 178 Šedá metalíza tmavá 1596
      KE868LE KMHC751DGHU052947 24.10.2017 178 Biela 1596
      TT525GX KMHC751DGHU042088 08.11.2017 178 Modrá metalíza 1596
      DS174FU KMHC751DGHU052909 08.11.2017 178 Modrá metalíza 1596
      BL516RF KMHC751DGHU052921 23.11.2017 178 Biela 1596
      ZA857HM KMHC751DGHU052832 24.11.2017 178 Modrá metalíza 1596

      Komentár


      • A štatistika farieb všetkých troch typov Ioniq-u dokopy (z 56 kusov), každý druhý je biely, každý štvrtý modrý:

        Biela 27 48,2%
        Modrá metalíza 14 25,0%
        Strieborná metalíza svetlá 4 7,1%
        Šedá metalíza tmavá 3 5,4%
        Hnedá metalíza tmavá 2 3,6%
        Šedá metalíza 2 3,6%
        Čierna metalíza 2 3,6%
        Oranžová metalíza tmavá 1 1,8%
        Žltá metalíza tmavá 1 1,8%

        Komentár


        • Dnes som mal pri prichode na rychlonabijacku teplotu baterie 21°C, nabíjal som z 28 na 94% (50kW Delta Avion) a teplota baterie na konci bola 35°C, OBD diagnostika uz ukazovala otacky chladiaceho ventilatora pod zadnymi sedadlami 60Hz. Na displeji je maximum nastavene na 100Hz, pri vypnutej klime a radiu to bolo jemne pocut.

          Komentár


          • Teq
            Teq komentoval
            Upraviť komentár
            To nie je o moc lepsie ako na mojom Leafe. Vie to potom pocas jazdy rychlejsie schladit?

          • Peterka
            Peterka komentoval
            Upraviť komentár
            Nepozrel som sa na teplotu uz potom, napisem az zistim ako to "chladi"

          • Peterka
            Peterka komentoval
            Upraviť komentár
            Vcera som isiel z Tatier do BA, pri starte mala baterka teplotu 17°C a vonku bolo 23. Po 110km pri prichode na GW nabijacku Tesco ZA mala baterka teplotu 22, dobil som 10,6 kWh vykonom 50kW, teplota baterky vzrastla na 29 stupnov, ventilator sa nazapol. Potom som tempomatom na 125km/h dosiel na Zelenec, baterka mala 28 stupnov, nabil som 17,2 kWh vykonom 50kW. Na konci nabijania mala baterka 38 stupnov a ventilator bezal na 62Hz. Zvysnych dialnicnych 40km do BA ventilator bezal a teplota klesla na 36 stupnov. Zrejme to Ioniq nepovazuje za teplotu vyzadujucu lepsie chladenie, alebo viac chladit nevie... uvidime neskor.

        • Ahojte páni

          Komentár


          • ICE666SVK
            ICE666SVK komentoval
            Upraviť komentár
            Ked chces mat v popise YT videa klikaci odkaz musis ho zadat http, alebo https V tvojom pripade http:/www.elektrickyautomobil.sk A nik to nemusi kopirovat, ale klikne a otvori sa mu to rovno.

        • Páni dnes som stanovil právoplatný svetový rekord v dojazde na jedno nabitie Ioniq Electric. Pozriete si vo videu. Môžete hodiť typ. Priemerná podla auta 43km/h ale reál max 40km/h podla km a času.

          Komentár


          • 1fisker
            1fisker komentoval
            Upraviť komentár
            V akom videu?

        • Spracuvávam video - bude neskôr dnes alebo zajtra

          Komentár


          • hypermiling? predpokladam okolo 370km ked to uz ma stat za to. ako som daleko od pravdy?

            Komentár

            Pracuje...
            X