Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Technická špecifikácia Audi e-tron

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Technická špecifikácia Audi e-tron

    Tak sa nám po uvodnom predstavení v San Francisku začínajú objavovat prvé technické informácie. Skúsim to tu zhrnút a postupne aktualizovať.

    Dojazd na jedno nabitie (WLTP) - 400 km

    Zrýchlenie - 5,7 s (0-100 km/h) s použitím boost módu

    Výkon motorov - zadný motor 140 kW (+25 kW v boost móde)
    predný motor 125 kW (+10 kW v boost móde)
    Maximálny krútiaci moment - 664 Nm (v boost móde)
    Maximálna rýchlosť - 200 km-hod (elektronicky obmedzená)

    On-board nabíjačka - 11 kW sériovo, 22 kW za príplatok
    DC nabíjanie - až 150 kW nabíjací výkon, CCS štandard

    Kapacita batérie - 95 kWh
    Normalizovaná spotreba - 21 kWh/100 km

    Rozmery:
    Dĺžka: 4.901 mm
    Šírka: 1.935 mm
    Výška: 1.616 mm

    Velkosť kufra - 660 L
    Sériová výbava:
    Vzduchové pérovanie s nastaviteľnou výškou podvozku
    LED svetlomety
    Audi virtual cockpit
    MMI Navigácia plus s LTE pripojenim do internetu a lokálnym WLAN-Hotspotom
    Tepelné čerpadlo pre kúrenie a klimatizáciu.


    Voliteľná výbava:
    Virtuálne vonkajšie zrkadlá
    Matrix LED svetlomety
    Sklenená panoramatická strecha
    Ťazné zariadenie s kapacitou 1800 kg.


    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	Audi-E-tron1.jpg Videní:	1 Veľkosť:270,3 KB ID:	28233Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	1920x1080_MO_01_Audi_e-tron_Reveal_RGB.jpg Videní:	1 Veľkosť:152,1 KB ID:	28234Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	1920x1080_MO_04_Audi_e-tron_Reveal_RGB.jpg Videní:	1 Veľkosť:155,8 KB ID:	28235Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	1920x1080_MO_13_Audi_e-tron_Reveal_RGB.jpg Videní:	1 Veľkosť:153,3 KB ID:	28236Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	img_1727-e1537228185873.jpg Videní:	1 Veľkosť:156,2 KB ID:	28237
    Naposledy upravené Jiri GrandPa; 19-09-2018, 13:29.

  • #2
    Perfektný súhrn, vďaka
    Za 11kW/22kW palubnú nabíjačku a 150kW DC nabíjanie dávam Audi plusový bod.
    Inak mám taký dojem, že z tria I-pace/EQC/e-tron vychádza Audi najlepšie

    Komentár


    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      Ano, u mna iPace jednoznacne jednotka za dizajn, eTron za techniku a praktickost. EQC je v porovnani s tymito len taky nedorobok, ani technika ani dizajn.

      eTron je inac velmi zaujimavy a osobne o nom dost uvazujem.

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Sedel som v i-Pace, je to malé, najmä vzadu a kufor. Mám starú Q5 takze môžem porovnať. E-Tron je zhruba velkost Q-5 takže isto oslovi veľa ľudí.
      Myslím, že Tesla najmä v Nemecku pocíti tuto konkurenciu.
      Tiež uvažujem o tomto voze ale počkám s rezervácii na reálne údaje o spotrebe.
      Lebo ten dojazd WLTP má Jaguar tiež super a potom v reále namerajú Španieli spotrebu o 30% vyššiu.

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      paradne auticko, len ta cena...

  • #3
    zachytili ste niekto startovaciu cenu? takisto bude dolezite aka bude doba dodania.
    Ale kedze je to audi, predpokladam, ze to bude lepsie ako pri nissane ci hyundai.
    Predavat sa im to bude dobre. Je to audi, je to elektricke, vyzera to byt vcelku podarene a ludia su bohati.

    https://www.facebook.com/autozurnal/...2275261839852/

    Komentár


    • Daliborko
      Daliborko komentoval
      Upraviť komentár
      V Nemecku začína na 80 000€...

    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      Úplne ľudová cena, hor sa kupovať

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      dalsia automobilka mysliaca to s elektromobilitou "mimoriadne uprimne".
      Keby chceli tlacit elektro auta, tak uvedu elektricke auto velkosti A3,A4, ktore by sa mohlo pohybovat na urovniach i3 alebo Leafa v "plnke"
      Ale nie, trea prist s dalsim hebedom za "od" 80 litrov a predat z toho par tisic kusov rocne.
      Hamba im celemu VW koncernu.

    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Je to EV a je to aj znacka AUDI. Audi malo vzdy svoju cenu a tak tomu je aj teraz. Jiri GrandPa vieme aj vahu auta? Hore si ju zatial neuviedol.
      Naposledy upravené ICE666SVK; 20-09-2018, 22:36.

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      milan84 - kapacita fabriky v Bruseli je až 100 000 vozov za rok.
      Tých 80 000 € je cena s nemeckou DPH a tá v týchto cenových úrovniach nikoho netrápi lebo len somár by to nekupoval na firmu (kde DPH dostaneš späť)
      Takže cena tých 66 000 bez DPH je na úrovni Q7 kam ešte musíš liať palivo.
      Nemaj boja, všetko predaju.

    • head
      head komentoval
      Upraviť komentár
      Som zvedavy kedy sa na tych 100 000 kusov rocne dostanu a ci budu mat na to dost bateriek.

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      Cena je uplne v poriadku. Je to Audi. Auto

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      Cena je uplne normalna, je to Audi. Pozicie ludovych aut zastava v koncerne primarne Skoda a Seat. Nad nimi je hierarchicky VW a Audi je uz premia. Snad nikto necakal, ze Audi SUV sa bude predavat za 30tis €. V roku 2019 by mali predstavit A3 e-tron, s vyrobou sa pocita myslim v 2020. Plus v ramci koncernu nie je dovod aktualne uvadzat elektricku A3. Nizsi segment maju pokryty modelmi eUP! a eGolf. Premiove SUV je logicky krok.

      Ako naznacil Jirka, klasickych spalovacich Q7 predaju rocne kvanta, a tam musis liat benzin a olej. Q7 je najpredavanejsie SUV z nemeckej trojky. Toto je lacnejsie a uspornejsie. Bude to hit ak nieco neposeru.

  • #4
    https://autozurnal.ta3.com/audi-e-tr...nvencnym-autam

    Komentár


    • head
      head komentoval
      Upraviť komentár
      Z clanku: "Mimochodom výhodou štandardného 11 kW wallboxu je, že pri služobných alebo súkromných cestách ho môžete voziť so sebou a kdekoľvek sa tak cez noc rýchlejšie dobiť."

      Tak je to wallbox, alebo mobilna "nabijacka". Alebo 2 v 1? Neviem ci pise bludy, alebo len tomu nerozumiem.

  • #5
    Co sa tohto auta tyka, tak bohuzial Audi moc neprekvapilo. Vobec nemam pocit, ze by sa snazili spravit auto ovela lepsie ako ich ICE auta. Skor mi to pride ako keby boli donuteni spavit nejake EV a chcu bojovat s inymi EV a nie ICE autami.

    Takisto, kde je OTA, Autopilot, HW pre autonomne jazdenie, ...? Auto pekne, ale to je asi vsetko. Pomer cena / hodnota sa mi uz tak nepaci.

    Komentár


    • head
      head komentoval
      Upraviť komentár
      A este co sa predneho kufra tyka, tak tam sa mohli trochu pohrat s dizajnom. Jednak to vyzera zle, a este aj funkcia mi pride odveci kedze tam je druhe veko.

  • #6
    Inac hlavne za tuto iniciativu treba Audi pochvalit:

    ”Audi už dopredu avízovalo, že pre majiteľov e-tronu pripravuje vlastný dobíjací program s prístupom k 80% všetkých verejných dobíjacích staníc po Európe. Pritom je jedno o aký typ stojanu a od akej firmy pôjde. Na spustenie nabíjania vám bude stačiť len jedna karta s funkciou Plug and Charge, ktorá bude uvedená na trh budúci rok. Otázne len je, koľko "čerpanie" cez túto kartu bude stáť.”

    Komentár


    • Daliborko
      Daliborko komentoval
      Upraviť komentár
      Ešte doplním, ževraj pripravujú aj funkciu autorizácie prostredníctvom vozidla, čiže by nebolo treba žiadnu kartu, ale to je asi hudba ďalekej budúcnosti

    • jeeff
      jeeff komentoval
      Upraviť komentár
      Autorizacia prostrednictvom vozidla je sucastou standardu CCS 2.0 (co su vsetky nabijacky 150kW+), len sa to zatial bezne nepouziva. Kazdopadne, pomaly dobehnu s komfortom Teslu ;-)

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Ta cena toho nabijania bude dost nevyhodna, tipujem...

    • g211
      g211 komentoval
      Upraviť komentár
      Ja len dodám že Plug and Charge pre CCS 2.0 bude v EU od roku 2020 povinný Teším sa z toho.
Pracuje...
X