Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Audi e-tron

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Audi e-tron

    Audi zverejnilo na webovej stranke pre Svajciarsko prve detaily a technicke parametre e-tronu.
    http://www.audi.ch/ch/web/de/neuwage...zination.html# Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	A1511148_563x317px.jpg Videní:	1 Veľkosť:139,3 KB ID:	17421


    Sucasne zacalo vo Svajciarsku prijimat rezervacie na SUV e-tron. Za 2500 frankov si moze buduci majitel zaistit dodavku vozidla medzi prvymi. Doba dodania - zaciatok roka 2019.
    Takze presne ako som ocakaval, buduci rok mozme na toto auto zabudnut.
    Naposledy upravené Jiri GrandPa; 14-08-2017, 08:55.

  • #2
    Takisto ľudové auto, normálne sa roztrhlo vrece s ľudovkami. Už vidím ako každý majiteľ ojazdeného dieslu, ktorý kúpil za 1000 eur začne objednávať e-tron a jemu podobné autá.

    Komentár


    • #3
      Audi SK zacalo brat rezervacie na e-tron. Som zvedavy kedy bude realna dodavka.

      https://www.audi.sk/inovacie/audi-e-...uattro-concept

      Komentár


      • #4
        Rezervovat si auto, ktore som nikdy nevidel, nevyskusal ani neviem ake bude mat technicke parametre... preco to robia? To bude ako nova moda?

        Komentár


        • #5
          Robia to preto, aby nedali existujúcich zákazníkov alebo sympatizantov inej značke. E-tron bude tam kde i-Pace a majitelia Audi poškuľujúci po elektromobile teraz nepreletia k Jaguaru ale objednajú e-tron a Audi ich už nejakú dobu ponaťahuje a zdrží od kroku ku konkurencii.

          Podobné urobil Hyundai s Kona-ou v domovskej Kórei, spustil predobjednávky týždeň pred ohláseným vstupom Chevroletu Bolt do Kórei. A má na dlhú dobu vypredané, po 18000 objednávkach to musel stopnúť, lebo nevie kedy ich vyrobí. Preto si aj o Kone myslím, že v Európe tento rok nebude, resp. bude za cenu naozaj prehnanú.

          Komentár


          • #6
            Aj tak to nechapem ale ok Jaguar iPace je vypredany na rok dopredu aj bez rezervacie, dalsie objednavky budu logicky nasledovat, takze najblizsie 2 roky sa nemusia absolutne bat o zakaznikov. A 2 roky je v automotive priemysle sakra dlhy cas. Pri Audi to nebude moc odlisne, vzhladom na vyrobne kapacity EV vypredaju rocnu produkciu este davno pred oficialnym spustenim predaja, aj keby tam nedali ziadny rezervacny poplatok. A auto pojde ako teple rozky dalsie 4 roky minimalne, uz len kvoli tomu ze je to Audi a ze je to SUV. Chapem, ze pre automobilku su to peniaze vopred a za nic, ale pri vyske 1000€ si myslim, ze je to uplne zbytocne. Na rezervackach vyberu menej zaloh ako je rocny plat vyssieho manazera v Audi. Ale mozno len sonduju co si mozu dovolit a co zakaznik znesie, mozno pri dalsom aute bude rezervacka 10.000€ alebo viac, a postupne prenesu velku cast nakladov na vyvoj na zakaznika este skor ako sa o aute zacne vobec rozmyslat.

            Komentár


            • #7
              Ved si zober cakatelov na Tesla 3, kolki dali zalohu a ostatne auta boli pre nich len odpad s malym dojazdom. Po roku, dvoch cakania sa uz bystrejsi zorientovali a pochopili, ze to nebude ani za 35 ani v termine ale Tesla si ich ako potencialnych zakaznikov drzala a vacsinu stale drzi.
              Je to aj o psychike vyberu pri predaji. Vela ludi si hovori, zaloha dana, vyber ukonceny, uz len cakat az pride.
              Najdu sa aj rozumnejsi, ktori uz EV kupili ale myslim ze vacsina caka.

              Ale je pravda, ze situacia je smutna. Normalne je nedostatok EV aut, caka sa pol roka, rok, ako kedysi za sociku na auto. Ked nad tym rozmyslam, nakoniec z kategorie s velkymi baterkami najlepsie dostupna je ta Tesla S alebo X aj so vsetkymi tymi muchami, lebo sa caka tusim len 2 mesiace.
              Naposledy upravené Miroslav Rojko; 03-05-2018, 20:52.

              Komentár


              • #8
                Podrobne video e-tron
                 

                Komentár


                • #9
                  Tak ide sa na to.
                  Tesim. Počkáme a uvidíme. Ak to nezabijú cenou myslím že to bude zdatný konkurent Xku.

                  https://electrek.co/2018/09/03/audi-...duction-start/

                  Komentár


                  • #10
                    Takze Audi e-tron ma dve zasuvky na DC rychlonabijanie pri vodicovi a na AC domace nabijanie pri spolujazdcovi. A standardny wallbox 11kW je naozaj prenosny. Vo videu je to ukazane
                     

                    Komentár


                    • #11
                      Vo videu je pri 4:47 ukazany mobilny konektor s normalnou schuko zasuvkou na 230V jednofázovou s komentarom o prenosnom 11kW wallboxe, tak by som rad vedel, kde su v ktorej domacnosti 48 Amperove zasuvky. A s mobilnym konektorom (aj keby bol 16A) sa urcite nebude nabijat 9,5 hodinynako uviedli.

                      A potom ukazalimpriplatkovy 22kW wallbox na stene - to uz wallbox aj naozajmbol, ale neprenosny, lebo urcite bude mat pri 3x32A pevne pripojenie na istič, nie cez trojfazovu zasuvku, kedze vedla neho nebola.

                      U nas na 50kW sa bude nabijat 1:20 az 1:30 - ale zabudli povedat kolko percent, nakolko 95 kW pri 44kW nabijacom vykone je cez 2 hodiny.

                      To su len dve nezrovnalosti, ktore som postrehol, mali by sa novinari trocha podoucovat, ked uz idu nieco komentovat.

                      Komentár


                      • #12
                        To je nejaká špeciálna verzia s 32 A? To by som privítal pre Fiatku lebo je to malé. Spravil by som si tam ďalšiu redukciu na 3f, 32A/400V.

                        Komentár


                        • #13
                          Na českom fóre som zachytil túto informáciu:
                          Top news. Audi etron se zpozdi o nekolik mesicu. Software je nevyhovujici a baterky nejsou. LG Chem se zachoval trzne a natrhnul Audi prd..., pardon, usmev. Chteji mnohem vic penez za baterky a Audi se pry nenecha vydirat. Amateri a neschopni packalove. Uvidime s jakou historkou prijde VW a Porsche.

                          Komentár


                          • #14
                            Bjornove "staticke" video Audi e-tron.
                             

                            Komentár


                            • #15
                              mne sa to paci, prenosna nabijacka ma v standarde asi aj 5kolik 400v plug, takze 22kw domace nabijanie 95 baterky je v pohode. Obavam sa, ze asi bude v standarde len 11kw ale pri tomto aute bude asi vacsina v priplatkovej vybave. Skoda, ze nie su realne datumy dodavky zname, asi by som do toho inak siel ... Pochopili ste to tiez tak, ze AC sa da nabijat z oboch stran ? ... naozaj podarene auto

                              Komentár

                              Pracuje...
                              X