Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Elektrické autobusy

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Elektrické autobusy

    Zaujímavý článok tu https://chargedevs.com/features/the-...lectric-buses/ z firmy: http://www.proterra.com/

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	evbus.jpg
Videní:	1
Veľkosť:335,5 KB
ID:	10724
    Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
    Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

  • #2
    http://byznys.ihned.cz/c1-65411430-a...trebuje-trolej

    Komentár


    • #3
      V tejto suvislosti krasne vynika debilita bratislavskeho MHD, kde je v prevadzke 15 kusov trolejbusov, v ktorych vyhodili niekolko sedadiel a namontovali naftovy generator ken kvoli cca 1km trasy trolejbusovej linky, kde nie su troleje. Namiesto generatora stacilo na strechu namontovat baterie - na ten kilometer jazdy mimo trolejov by stacila minimalna kapacita baterii, ktore by sa vzdy pri jazde v trolejovej casti trate pocas jazdy hravo dobili.

      Komentár


      • Radovan
        Radovan komentoval
        Upraviť komentár
        To není debilita, to je lobbing a korupce v jednom plus napojení se na ruské a arabské penězovody. V Ostravě jsme peníze daňových poplatníků vyhodili za polské plynobusy, přestože sami vyrábíme elektrobusy a přestože jen na území města jsou 2 elektrárny, tak peníze za palivo-plyn poputují Putinovi a šejkům:

        "Nová trolejbusová trať a 105 autobusů na CNG v Ostravě 12.10.2015 http://www.dpo.cz/aktuality/1635-nov...-cng-busu.html
        ................ Druhým významným projektem, který zároveň otevírá zcela novou etapu v procesu ekologizace vozového parku ostravského dopravního podniku, je dodávka 105 nových nízkopodlažních autobusů s pohonem na zemní plyn. Celkem 90 dvanáctimetrových a 15 osmnáctimetrových vozidel nahrazuje stejný počet neekologických dieselových autobusů, které byly až dosud v Ostravě provozovány. Výrobcem nových autobusů je polská společnost Solaris Bus & Coach, dodavatelem pak na základě výsledků veřejné zakázky její české zastoupení. První dodané autobusy na ostravské linky MHD vyjely minulý týden, 6. října.
        S dodávkou autobusů s pohonem na zemní plyn úzce souvisí dokončení a zprovoznění nové velkokapacitní plničky CNG. Náročnou stavbu v hodnotě 55 milionů korun realizovala pro městského dopravce v areálu dílen v Ostravě-Martinově havířovská společnost GASCONTROL. Svými parametry, výkonem 3000 Nm3/hod. a obsluhou 24 autobusů za hodinu, patří tato plnička k nejvýkonnějším ve střední Evropě.
        Dodávka nových autobusů i plnička CNG jsou v rámci projektu „Autobusy CNG v DPO“ v celkové hodnotě 768 milionů korun financovány 85 procenty z evropských fondů (Operační program Životní prostředí 2007 – 2013), pět procent dotace kofinancovalo ministerstvo životního prostředí a deset procent doplatil dopravní podnik..................."

        A tohle dělá dceřinná společnost Dopravního podniku Ostrava v halách na stejném místě, kde je nově plnička CNG http://ekova.cz/vyrobni-program/elektrobusy :-(
        Naposledy upravené Radovan; 21-09-2016, 17:16.

    • #5
      První londýnské elektrické autobusové linky budou zprovozněny do konce roku
      http://oenergetice.cz/elektrina/elek...do-konce-roku/

      Komentár


      • #6
        http://www.dpb.sk/o-podniku/aktualit...je-elektrobus/
        http://autozurnal.ta3.com/v-bratisla...i-vozi-zadarmo

        Komentár


        • #7
          Zrusil som temu elektrobusy a dal som to sem
          BYD zacne vyrabat elektrobusy v Komarome, nadpis clanku v SME je sice nevhodny, ale je po slovensky.
          http://news.xinhuanet.com/english/20..._135744101.htm
          http://ekonomika.sme.sk/c/20350984/c...s.html?ref=trz



          Komentár


          • #8
            Dopravny podnik Bratislava testuje elktricky autobus SOR, Konecne!!! Bratislava patri zrejme medzi posledne mesta, kde elektricke autobusy nie su a idioti z dopravneho podniku Bratislava radsej prevadzkuju 15 kusov trolejbusov s naftovymi generatormi - vid prispevok o tri vyssie. Elektricke autobusy SOR su sice len upravene standardne autobusy SOR, takze nevynikaju vlastnostami, ale lepsie ako nic. Mali by tiez skusit cinske elektrobusy BYD, ktore su projektovane od zaciatku ako elektricke autobusy a maju podstatne vacsi dojazd ako elektrobusy SOR, pricom sa budu onedlho vyrabat hned za nasimi hranicami v Komarome.

            http://www.dpb.sk/o-podniku/aktualit...je-elektrobus/

            Komentár


            • #9
              Takze v Dopravnom podniku Bratislava sice testovali elektricky autobus, no nakoniec kupia 90 novych dizlovych autobusov, Ziaden elektricky a ani ziaden hybridny. A to na zaciatku tohto roku uplynulo 10rokov od nasadenia prvych hybridnych naftovo-bateriovych autobusov v londynskej verejnej doprave. V roku 2009 mali v Londyne uz 300 hybridnych autobusov. Teraz maju v Londyne cca 1700 hybridnych autobusov z celeho poctu 8600 autobusov. Maju zopar vodikovych a etanolovych autobusov. Cisto elektrickych autobusov maju cca 70 ale len jednopodlaznych, Dvojpodlazne elektricke len testuju. Do roku 2020 planuju vsetky jednopodlazne autobusy v centre Londyna (300kusov) nahradit bateriovymi a dvojpodlazne (3000ks) hybridnymi. Cisto naftove presunu do okrakjovych stvrti. Povodne mali v plane po roku 2012 uz nekupit ziadne nove ciste naftove autobusy, no tento plan neskor zrusili. V Londyne boli od 1931 - 1961 aj trolejbusy, v case najvacsieho rozsirenia ich bolo 1811 na 68 linkach. Uz viackrat chceli vratit trolejbusy do prevadzky, no zrejme sa to uz nikdy nepodari, asi preto lebo poschodove autobusy sa neznasaju z trolejami a ich otvorene verzie, ktore jazdia po pamiatkach uz vobec nie.
              Bratislava vymení autobusy mestskej hromadnej dopravy, kúpia 90 nových.

              Komentár


              • #10
                Nech žije smrad!

                Komentár


                • #11
                  Parcialne trolejbusy.
                  Konecne zacali vo vacsom rozsahu vyrabat a testovat tzv parcialne trolejbusy, teda trolejbusy s bateriami, kde ide trolejbus cast trasy bez troleji - na baterie, pricom baterie sa nabijaju pocas jazdy na troleje V cechach ich uz maju niekolko v testovacej prevadzke.
                  Nasiel som zaujimavy dokument s podrobnymi technickymi informaciami a o testovani prevadzky parcialneho trolejbusu Škoda 26 Tr v Zline/Otrokoviciach. Kapacita litium-titanatovych baterii testovaneho trolejbudu je cca 40kWh. Zaujimave je porovnanie prevadzky parcialneho trolejbusu Škoda 26 Tr s trolejbusom Škoda 24 Tr vybavenym naftovym generatorom.
                  V tabulke ako nevyhody bateriovej verzie uvadzaju vacsiu hmotnost, no v texte je jasne uvedene, ze hmotnost je rovnaka (+-20kg) pricom dizlovy generator je v priestore pre cestujucich a znizuje pocet cestujucich. To to by si mali precitat idioti z bratislavskeho dopravneho podniku, kde by sa bateriove trolejbusy velmi hodili - V BA prevadzkuju trolejbusy s dizlovymi generatormi len kvoli cca 1 km trasy mimo troleji.

                  http://www.dszo.cz/tiskovky/685/685.pdf
                  Naposledy upravené jux; 03-02-2017, 08:20. Dôvod: neslo pridat linku

                  Komentár


                  • #12
                    Konecne vraj aj v BA kupi DPB prvych 18 elektrobusov. Zaujimave je tiezi, ze BA sa zapojila do projektu Urban-E v ramci ktoreho chce postavit 50 AC nabijacich stojanov a 6 DC rychlonabijaciek.
                    Hlavné mesto chce podporiť rozvoj elektromobility. Nakúpiť preto zvažuje 18 elektrobusov, ktoré sú šetrné k životnému prostrediu.

                    Komentár


                    • #13
                      Cinska firma BYD dodala prvy skutocne pozoruhodny 18 metrovy bateriovy elektrobus pre 60 sediacich pasazierov.
                      Dojazd 422km, bateria 547 kWh, plne nabitie dve az tri hodiny.
                      Je to prvy kus z trinastich pre Antelope Valley Transit Authority (AVTA) in Los Angeles County, California.
                      AVTA chce mat v roku 2018 uz len elektricke autobusy.
                      While there has been a lot of talk about Tesla venturing into the market of heavy-duty electric vehicles, it’s something its Chinese competitor BYD has been doing for years now. Earlier this …
                      Naposledy upravené jux; 04-05-2017, 17:58.

                      Komentár


                      • ICE666SVK
                        ICE666SVK komentoval
                        Upraviť komentár
                        Akoze nemas tam preklep? AVTA chce mat v roku 2918 uz len elektricke autobusy. TEN ROK 2918, tak do tedy to stihnu aj BDP.

                    • #14
                      http://insideevs.com/hyundai-unveils...0-miles-range/
                      Buduci rok vraj zacne Hyundai vyrabat tento elektricky autobus. Hyundai Elec City ma polymerovu 256kWh Li-Ion bateriu, ktora by mala mat realny dojazd 290km. Jej velke plus je vraj v rychlom nabijani na rychlonabijacke udajne vyse hodiny. Vykon elektromotora je 240kW.

                      Komentár


                      • #15
                        http://energia.sk/dolezite/elektrina...robusov/24205/

                        No pekne budu tam elektrobusy ale co ten nakup naftovych autobusov namiesto CNG.....???

                        Komentár


                        • Podlesny
                          Podlesny komentoval
                          Upraviť komentár
                          Asi potrebujú podojiť €urofondy
                      Pracuje...
                      X