Po mojej vcerajsej skusenosti to vyzera, ze stretnut na nabijacke v lete Leaf2 je horsie ako Teslu. Prisiel som na ZSE Tuhovska a novy Leaf nabijal cez chademo, tukol som do displeja, nabity na 60% SoC a ABBcka ukazovala do 80% este hodinu... skoda, ze mi nenapadlo to odfotit. Siel som prec, tak neviem ako dlho tam este bol..
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Blokovanie nabijaciek
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
-
Ee, su aj horsi. Kia taxiky su vseobecne zname, ale zlatu medajlu ma ziskal pred par dnami e-up zo zse ktoreho som objavil na mcd na Prievozskej pred par dnami. Ked som dorazil tak nabijacka ukazovala ze je napojeny na ccs 1,5 min a SOC mal 91%!!! Smozrejme nikde nikoho, asi za stvrt hodinu to dotlacil na 100%, cize mu aj sms dosla, le zjavil sa s usmevom na perach asi po dalsej pol hodine..
-
-
Toto čakanie na dlhé nabíjanie bude asi problémom len mestských nabíjačiek a vyriešia ho nabíjačky na dialničných odpočívadlách, lebo keď bude mať človek len čakať v aute, rozmyslí si, či bude nabíjať desatinovou rýchlosťou do 100% SOC. V meste hocikde odbehne a má to na saláme (dokedy ZSE nepošle prvé parkovné), ale na odpočívadle, kde musí fyzicky stát, nanajvýš ísť na WC a nič iné tam nie je . . .
Inak víkendový pokles teploty pomohol aj Leafu, nabíjal som od piatka do pondelka každý deň raz a stále 44kW rýchlosťou aj keď teplota baterky bola nad polovicou ukazovateľa, takže si na 90% myslím, že oni obmedzujú rýchlosť nielen podľa teploty baterky ale aj vonkajšej teploty a láme sa to na 28 stupňoch - taká predvídavosť od Nissanu a to sa dá softwarovo upraviť - posunúť hraničnú teplotu, keby chceli.
[priezvisko]@me.com
- Likes 1
Komentár
-
A ešte jedna myšlienka ohľadom ceny. Nie je súčasné blokovanie nabíjačiek aj príčinou cenotvorby podľa kWh, za ktorú sme všetci boli ?
Kedy nabíjač prvú hodinu (ZSE) alebo 3/4 hodinu (GW) platí rovnako, či nabíja LEAF od 90 do 100% pomalou rýchlosťou alebo slušne ako my ostatní ? Tiež v budúcnosti pri zahustení centier miest nabíjačkami a problémom s parkovaním môže byť dôvodom aj "lacné parkovanie", kedy za dobitie pár kWh zaplatí menej ako keby platil parkovné na platenom parkovisku ?
Nepredbehol GreenWay tak trochu dobu s minútovou tarifikáciou, ktorá toto rieši ? Nebudeme ešte ju chcieť naspäť ? Lebo cenovo pri nabíjaní poriadneho auta to rozdiel (kWh vs minúty u GW) nie je.[priezvisko]@me.com
- Likes 1
Komentár
-
Tarifikacia za kWh je veru v tomto vyhodnejsia. Zaparkujes pri nabijacke, v aute si obmedzis vykon AC nabijania na 10A a ides het nikto ti nic nemoze lebo ved aktivne nabijas, a ani tych kWh vela nespotrebujes ked si osekas rychlost. Cas ti bude plynut stale, ale kilowatthodiny nie to, ze je to nefer voci ostatnym co chcu nabit je druha vec. Ale v ramci slovenskej mentality to nakoniec aj tak skonci sposobom, ze to miesto bud zablokujes ty, alebo niekto iny, koho to toez nebud absolutne zaujimat.
Toto bude este raz velmi zaujimave kalkulacie - cena elektriny vs cena parkovneho. A kym bude nabijanie lacnejsie ako parkovanie, bude sa to zneuzivat ak tam nebudu nejake protiopatrenia.
- Likes 1
Komentár
-
To je niekto odtialto? Vedla ma 6 Tesla boxov, on to da na univerzal. Co by sa este dalo prezit, su to verejne boxy. Ale on zaberie dve (2!!) miesta, kedze to dal do laveho boxu a napichol kabel z praveho. Ten co pride do praveho, uz mu kabel zo stlpa na lavom boxe nedociahne a wallbox napravo je Tesla only. Akoze nekomentujem...
TMX P90D KA-077BC
Komentár
-
Ale ja sa nevzrusujem nad tym, ze zaparkoval cez 2 miesta. Mna serie ta arogancia a bezohladnost, ze zablokoval tie miesta chu*ovym vyberom kabla. Ked chcel pouzit stredny wallbox, preco nezaparkoval do stredneho boxu? Ked parkuje tam kde parkuje, mal pouzit wallbox na stlpe, ktory patri k boxu kde stoji. Vedla neho sa stale zmesti komfortne ine EV, aj ked stoji cez ciaru. Ale nenabije lebo, kabel zo stlpu povodne urcenemu boxu kde je TMX nedociahne, a stredny wallbox zablokovalo toto tupelo. Presne takto na drzovku tam parkuje aj Q7 e-tron BL838SM, zaparkuje vlavo, zoberie kabel sprava a vsetci ostatni sa mozu tak akurat pozerat. To je nejaky spolocny menovatel vodicov SUV. Akurat, ze pri zasuvkovych SUVckach zacina byt to % majitelov slabsej dusevnej vybavy nejako nebezpecne vysoke. TMX a eTronov je tu registrovanych snad do 50 kusov, ale co ti majitelia dorabaju uz je na zamyslenie...
-
Napisat listok co vysvetluje co je zle, mozno nabuduce si to uvedomi. Ludia nepouzivaju mozog, lebo appka v telefone im povie, co maju robit. Ak nie, smolka...
-
To mas 100% pravdu. Najma preto, ze tie wallboxy trcia do parkovacieho priestoru. Inak by si to tam cez summon dostal
-
Z nabíjačky Poliklinika Klokocina v Nitre by som si tiež veľké nádeje nerobil, že tam nabijete. Tam som to tak videl celý deň.
Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.
- Likes 1
Komentár
-
Ked najdete tchora na mieste pre EV tak to nastve, ale ked jeden tchor zabere dve miesta, ako tento dnes v auparku, to uz je na facku 😬1 Bild
- Likes 2
Komentár
-
My mame vo firme jeden crep na hranici zivotnosti, stara Felicia Combi. Uz v zasade len stoji a berie sa len ked treba previezt nieco strasne spinave a nechceme zaspinit novsie auta. Ked mam to “stastie”, ze musim zobrat tohto netvora do civilizacie, vyhladavam takychto expertov a zasuniem sa natesno do boxu, a vystupim druhou stranou. Ako chodi potom dnu expert na takomto SUV uz netusim, ale vzdy to pre istotu aj odfotim, keby sa nieco stalo, nech je jasne kto parkuje na debila. Ja parkujem v boxe, Felda je uzka. Ak to je zena v sukni tak good luck prekracovat stredovy tunel. Ak chlap, tak si aspon zanadava
-
Ludia, vypnite si zamykanie nabijacich portov, stalo sa mi uz x krat ze niekto vela mna nabijal na AC (napr. Komat) a chcel som mu to vymenit za DC ked som prisiel, ale kabel bol zamknuty.
- Likes 1
Komentár
-
A ako ? Súčasný stav u aút je buď zamknuté stále alebo auto mód-odomknutie po ukončení nabíjania. Odomknuté počas nabíjania sa nedá, alebo si zle pamätám Leaf 30 ?
-
Miro Rojko
Leaf 1 mal predsa tlacitko na lavo od volantu. Odomknute-AUTO-LOCK. Druha generacia ho tam uz tusim nema. Nie je mozne to nastavit v menu?
Lock pouzivam pri nabkach bez kablu, aby si ho nejaky dobrak "nepozical", ale na QC nechavam vzdy odomknute. Pri spoplatnenych aj tak nevies vypnut niekoho ineho, takze to realne moze byt pomoc len pri free.
-
No Ioniq sice ma auto-lock/unlock, ale kabel sa sam uvolni az po ukonceni nabijania, t.j. 94% DC alebo 100% AC. Nie je mozne vytiahnut kabel skor, pokial neodomkne majitel cele auto. A ono je to tak aj spravne, na svete beha prilis vela “dobrakov”, ktori by s radostou odpajali kable.
-
Aj Leaf 2 to tak má ako Ioniq, tak len Leaf1 ...
-
Ked to elektromobilisti vratia spalovakom.
http://www.hybrid.cz/elektromobilist...vani-nabijecek
https://electrek.co/2019/12/11/tesla...ation-protest/
Komentár
-
Tuto vobec neslo o blokovanie ale o poukazanie na problem. Pre nich (chorvatov, aj ked v clanku na hybride pisali o Amsterdame) islo o tom, aby sa o tomto probleme hovorilo (poukazalo sa nan). Vysielali to vo vacsine chorvatskych medii (televizii), cize sa o tomto probleme dozvie velke percento obyvatelstva.
Vela ludi nemusi tusit, ze to problem je, kym sa na problem nepoukaze.
Nabuduce mozno na to budu mysliet, ked budu parkovat, ze aha, viem ze ked je tam taka skrinka a miesto ma nejaky podivny symbol auticka, ze to je pre elektormobil.
Dnes sa bezne stretavame s otazkou a kde to nabijas. Ludia proste nemaju sajnu ze vobec existuju elektromobili a ze sa niekde nabijaju. Cize toto je urcita forma osvety.
Zaroven si kazdy z tych co blokoval nieco v tom obchode kupil, cize jednalo sa o zakaznika.
Komentár