Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Blokovanie nabijaciek

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Komat44
    Member
    • Jan 2018
    • 87

    #16
    Pôvodne zverejnené od curgali Pozrieť príspevky
    Tak som bol po dlhšej dobe v BA v Auparku... Takmer všetky nabíjacie miesta boli obsadené fosilmi...jedine pred komplet zamaľovanými parkovnými miestami na zeleno mali rešpekt a neparkovali tam..Ak sa to nejak nevyrieši, tak tie Tesla nabíjačky sú tam zbytočne osadené...
    No pre istotu aby sa nemalilo tak v auparku dnes situacia skoro rovnaka aj na tych druhych nabijackach na kartu- "auparkovy e-golf" bol jediny co tam mal co hladat, inac dalsi tri spalovaky..

    Komentár


    • Peterka
      Peterka komentoval
      Upraviť komentár
      Nechcem sa tych spalovakov zastavat, ale myslim ze to nie je iba o ignorancii, pre niekoho to moze vyzerat ako normalne parkovacie miesto. Ked su tam farebne zony- oranzova, modra... tak toto vyzera ako zelena. Na zemi nie je ziadna znacka o vyhradenom parkovani pre elektromobily...

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Komat44 - nemas nahodou kontakt na vedenie Auparku? Nesuhlasim sice s Peterkou, ze TO NEVEDELI ze tam nemaju stat, lebo tie velke nakreslene zastrcky na stene a cedulky Tesly su dost dobre vidiet (a o elektroaute uz ozaj dnes musel pocut kazdy) ale urcite by pomohlo, kedy tak dali dodatkove cedulky "Parkovanie povolene iba elektrovozidlam pocas nabijania, ostatne vozidla budu odtiahnute" alebo tak nieco aby to bolo jasne.
      Ako pribuda EV tak sa nam bude hodit kazde miesto na nabijenie vytvorene a vyzera to, ze vodicom spalovakov "otrnulo", doteraz som tam nikdy nevidel tak velke mnozstvo blokovanych miest.

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      Ono tie Auparkove “kartickove” miesta asi nie su az taky problem. Vybudoval si to Aupark, a zjavne su urcene pre zamestnancov Auparku. Ak to maju so zamestnancami dohodnute, ze tam “zatial” mozu parkovat aj so spalovakmi, kym nebude viac EVs tak to je v poriadku. Ina vec by bola, ak tam parkuje verejnost so spalovakom, to uz nie je v poriadku.

    • Komat44
      Komat44 komentoval
      Upraviť komentár
      Jirko- poznam, riesia to, len znackovy dodavatel trocha zahaproval ioniq- ano kartickove su pre aupark a partnerov, ale nemaju tak spalovaky co hladat, ani tie "spriaznene". Uz sa to rieisi aj tam, caka sa na vhodne dopr. znacky..
  • Ioniq
    Member
    • Jan 2017
    • 364

    #17
    Uplne najlepsie to podla mna naozaj vyriesili v tom zilinskom Tescu. Dat to ako invalida a dohodnut sa s policajtami nech ignoruju EV co sa tam nabijaju a hotovo. Je tam spalovak? Zavazny dopravny priestupok, 50€ na mieste pripadne odtah a dovi dopo. Na ignorantov treba rovnakymi zbranami

    Komentár


    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Hm, to nie je zrovna dobry priklad "koser" spravania sa elektromobilistu, nehovoriac o tom, ze to odradi ludi neznalych situacie. Cedulka 100 EUR pokuta za blokovanie nabijacieho miesta a sucasne "Priestor je monitorovany kamerami" (a to v garazi Auparku je) by IMHO mala rovnaky efekt.

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      Ano, lenze ta pokuta 100€ nema oporu v zakone. Policajt ju nema na zaklade coho vybrat lebo nic take v sadzobniku nie je. A Auparku by nezaplatil nikto, kedze pokuta za stratu parkovacieho listka je myslim 50€, tak by kazdy radsej povedal ze stratil listok, alebo to vykseftoval s operatorom rampy, s nimi sa vacsinou da dohodnut bez problemov. Inym sposobom nema Aupark pravo zakonne vyberat pokuty. Invalid je istota, aj ked treba povedat, ze vacsina majitelov luxusnych nemeckych SUV a Hummerov su invalidi :-/

    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      Blbosť. Videl som tam parkovať spaľovacie auto s tabuľkou invalida.
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 1314
    •   

    #18
    V Žilinskom Tescu niekto zmazal "2x" zo značky vozíčkara a jedno miesto pred nabíjačkou veselo využívajú spaľováky. V tútu nedeľu bolo obsadené začmudenou bielou vochcávkou s BA ŠPZ.
    [priezvisko]@me.com

    Komentár


    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      Pokial viem, prevadzkuje to greenway. Treba im zavolat a dat im SPZ, vedia zalovat aj odtahovku, uz som to raz takto riesil ked na streche polusu blokovalo nabijacku BMW. Greenway to ma ako sukromny pozemok a ked tam niekto parkuje a nenabija sa, nema povolene byt na ich pozemku.
  • Komat44
    Member
    • Jan 2018
    • 87

    #19
    Aby som zase nebol za eko-teroristu- dnes na kartickovych aupark miestach veselo niekolko hodin odparkovany plug-in hybrid modry ioniq bez toho aby nabijal. Stale ludia nechapu, resp. nechcu chapat, ze to su miesta na nabijanie, nie na parkovanie elektromobilov. A este jedna vec ma dnes "uchvatila". Aj ked som ich braval s privretymi ocami doteraz, dnes som mal tu cest (kedze som mal rozlietany den po celej BA) stretnut sa s elektro taxikmi viac ako som chcel. Dojdem zrana do fresh marketu, nabija taxik. Potom stretnutie v lamaci, idem do bory- taxik. Tesne poobede v auparku na tych zdarma bez karty nabijacky dalsi, teraz som dosiel do centralu vybrat krpcovi recept a samozrejme taxik na chademo napichnuty, takze ostala
    len pomala AC nabijacka. Priznavam otvorene,uz mi trocha zacinaju liezt na nervy, je to komercna firma ktora si uctuje za vozenie ludi (ako ich priamu sluzbu co ponukaju) tak by si asi fakt mohli kupit na firmu vlastne nabijacky.
    Naposledy upravené Komat44; 19-03-2018, 16:06.

    Komentár


    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      tie EV soul taxiky aj mna uz riadne irituju. Hlavne preto ze a nabijaju stale a do 94% co im trva 2-3x tolko ako na 70-80%
  • milan84
    Senior Member
    • Jun 2015
    • 853
    •   

    #20
    majitela a co robite, ked je auto vybite a parkovanie obsadene?
    Ja sa velmi casto pohybujem v Poluse a tam pravidelne obe parkovacie miesta vidim zatrepane. Na boxe vedla - pre rodiny s detmi pravidelne parkuje nejaky buzik na x5, ale horsie je ak podobne kyble blokuju miesto k nabijacke. Vsimol som si, ze tam je aj mobil, na ktory volat, ked su boxy obsadene. Skusal uz niekto volat? Neviem si predstavit, ze sa hore na strechu polusu dotrepe mestska odtahovka a auto odtiahne prec. Alebo to funguje inak?

    Komentár

    • Teq
      Teq
      Member
      • Nov 2017
      • 240
      •   

      #21
      Tento buzik? Volal som do GW a povedali ze to poriesia, beru to ako ich prenajate parkovacie miesto ktore nemoze nikto bez povolenia (nabijania) pouzivat

      Komentár


      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Treba mu napisat upozornenie rtenkou na predne sklo, ked to robi opakovane. To si urcite zapamata.

      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        Ked clovek nebodaj niekoho pristihne pri tom ako parkuje pri nabijacke vtedy su riadne nasrani...mali by sme si raz dohodnut protest a zablokovat celu cerpaciu stanicu elektromobilmy a odkracat prec...

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Ja ked niekoho vidim tak mu to slusne vysvetlim a na 99% pochopia. Empatia funguje. Ale mozno to robi to ze uz som starsieho vydania :-).
    • milan84
      Senior Member
      • Jun 2015
      • 853
      •   

      #22
      ano, biela X5. nie som si isty, ci je to tato generacia, ale podla mna to bude jeden clovek, ktory si takto lieci nejaky komplex.
      Nemam rad, ak su "zelene" miesta pri vchodoch co najblizsie, lebo su potom automaticky zneuzivane debilmi, ktori sa zakonmi neriadia a je im jedno, ze tam stat nemaju.
      Osobne by som nemal problem prejst cele parkovisko pesi od nabijacky, lebo by bola istota, ze tam nikto takyto nebude stat a nebudem mat auto otrieskane z oboch bokov.

      Komentár


      • jeeff
        jeeff komentoval
        Upraviť komentár
        Oni to zatial marketingovo potrebuju mat pri vchodoch, aby to bolo vidiet, ze aky su zeleny (a to plati aj pre GreenWay a aj pre Polus).
    • Komat44
      Member
      • Jan 2018
      • 87

      #23
      Tak dnes pre zmenu zase v centrali biely leaf donabijal chademo ale spokojne uz vyse hodiny parkuje dalej, neviem sa dostat k nabijacke lebo kablu ccs chyba par desiatok cm. Biely leaf BL442PB nie si tu???

      Komentár


      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        to nie je auto Mira Rojka ?? 30kwh z 2017-teho?

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Nie je, ja som mal prve prihlasene v marci a tento je az v juni.

      • Ioniq
        Ioniq komentoval
        Upraviť komentár
        Inac Ioniq dociahne v Centrali na CCS z obidvoch miest, lave treba nacuvat a port je potom hned pri nabijacke, prave miesto treba vojst predkom a natlacit sa na pravu ciaru (niekedy treba upratat kable ktore tam zavadzaju), a uplne narazit auto 5cm od steny. Vyskusane mnohokrat

      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        Toto je ciastocne moja chyba, nabijal som tam. Ked som sa vratil bol tam tento leaf a mal otvoreny charging port, tak som mu prehodil kabel a spustil nabijanie mojou kartou. To tam stale hnije??

      • EVan
        EVan komentoval
        Upraviť komentár
        Teq neviem, čo som dobre pochopil, čo si napísal. Ty si ho dal nabijat, bez vedomia majitela, svojou kartou? :-) Ja teda neviem, čo si o tom myslia ostatní, ale mne sa to teda nezdá moc rozumné. Alebo je to azda bežný postup? Povedzte, nech viem (ja neskúsený)

      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        EVan Dobre si pochopil.
        Predpokladal som ze to tak dotycny chcel, ked si nehal otvorene dierka s nabijacim portom. Otazne je ale ci by mu slo vypnut nabijanie bez mojej karty...

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Teq - neslo. Tak to tam je asi aj teraz :-)

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Na GW to ide vypnúť aj cudzou kartou. Minule v Poprade som tak vypol Teslu, keďže obsádzali nabíjačku celý deň.
        Reku priložím moju kartu a pozriem koľko ešte bude nabíjať a ono fungovalo aj tlačidlo zastavenie nabíjania. Ono nemôžte sa na mňa hnevať, ale keď sú tam dve Tesly, od rána do večera obsádzajú nabíjačku, nie je to pekné ani z ich strany, keď najbližšia nabíjačka je 100 km, nemal som inú možnosť.

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Miro, nevypol si to cudzou kartou, uz to bolo vypnute.
        Na CCS/chademo, ked tesla ukonci nabijanie, CCS sa automaticky odblokuje, resp. sa uvolni aj chademo a mozno ho vytiahnut z tesla/chademo redukcie aj ked majitel tesly nie je nablizku. Redukcia tesla/chademo ostane zamknuta v tesle. Ked auto uz nenabija, netreba ukoncovat nabijanie kartou. No CCS konektor moze ostat po nabijani bloknuty v aute, ak to je tak v aute nakonfigurovane.
        Naposledy upravené jux; 29-03-2018, 17:53.

      • EVan
        EVan komentoval
        Upraviť komentár
        Veď to ma práve zaujíma, či sa dá ukončiť nabíjanie inou kartou ako sa naštartovalo. Ja mám len skúsenosť, že na ZSE mi to (chademo) ukončí samé na 94%, ale ak chcem skôr musím kartou a teda neviem, či by som mohol inou. Asi najbližšie otestujem, keď niekoho niekde stretnem :-) (GW som zatiaľ ešte nemusel použiť...)

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Ak by išlo ukončiť nabijanie cudzou kartou tak by to bolo dosť zle.
        Mám jeden typ - operátor vie ukončiť nabijanie aj odomknúť konektor na diaľku (GW určite, imho aj ZSE). Tak prečo im nezavolate keď to potrebujete?

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Nie, práveže GW ide ukončiť. Tesla nabíjala, mala nejakých 30% a písalo tam ešte ozrutný čas do dvoch hodín a samozrejme ampére ukazovalo. Priložil som kartu, že vyskúšam, či povolí aspoň Typ 2, ale neponúklo nič a svietilo naspodu tlačidlo Ukončenie nabíjania. Tiež som si povedal, že veď mojou kartou nemôžem ukončiť niekoho iného, ale keď som to zo zvedavosti stlačil, Tesla prestala nabíjať a za pár sekúnd už bola obrazovka zvoľte konektor, kde bolo CCS. Takže na starých GW ide vypínať aj cudzou kartou. Ja som to skúsil len raz v Poprade, ale nie je dôvod aby mali inde iný firmware.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Hm, to by si ma dosť nas...l kebyže mi takto ukončíš nabijanie pri 30%.
        Neprišiel majiteľ naspäť? Lebo by mal dostať správu u prerušení nabíjania.

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Potom maju GW na tych nabijackach uplne zly softver. Na ZSE sa neda cudzou kartou ovladat prebiehajuce nabijanie - ak nabija DC, ponuka len AC.

      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        A po emegency stop to musi ist niekto vyresetovat, nie? Ci potom nabijacka zas sama po nejakom case pojde?

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Nie, na ZSE sa nedá vypnúť iná karta, ale ako si pamätám, nedá sa ani pozrieť priebeh nabíjania iného auta pre info, tam len zobrazí po prihlásení dostupné konektory. Takže tiež nie je softvér ideálny, mohol by ukazovať aspoň priebeh cudzou kartou.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Po emergency stop netreba nikoho, červené tlačítko sa nielen stláča ale aj trocha otočí aby vyskočilo naspäť a nabíjačka sa naštartuje do pár sekúnd a ide ďalej.

      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        Miroslav Rojko dobre vedet, vyskusam nabuduce na Kia taxiku

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Teq, to by som nerobil, znížil by si sa na ich úroveň, mne to raz spravil Kia taxík, že ma vypol cez emergency. Zachovajme si svoju dôstojnosť.

      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        Miroslav Rojko myslel som to skor zo srandy, ale keby vidim ze tam stoji a ma cez 90% asi by som sa neudrzal

      • EVan
        EVan komentoval
        Upraviť komentár
        Teq toto je presne ten dôvod, prečo by sme mali mať tie kontakty na seba. Ja kľudne nechám nabíjať do konca (94%), pokiaľ nikto za mnou nečaká, nevidím dôvod (ak mám dosť času) aby som to vypínal skôr. Samozrejme, keby mi niekto brnkol, že mu zavadziam a že už mám 80%, nemám problém dobehnúť a uvoľniť nabíjačku.
        Miroslav Rojko my dvaja by sme si fakt mohli vymeniť čísla, už len kvôli nabíjačke v S.T. (ak tam chodíš, lebo ja tam niekedy trčím dlho)
    • milan84
      Senior Member
      • Jun 2015
      • 853
      •   

      #24
      myslim, ze by nemuselo byt zle gesto nechavat za oknom na seba cislo, ked sa niekde nabijame. Vacsinou nechtiac, ale takto sa to proste bude stavat coraz castejsie. Pokial na rychlonabijackach bude moznost nabijat len jedno rovnake auto, bude to pravidlo, ze si niekto neuvedomi alebo zabudne.

      Komentár


      • EVan
        EVan komentoval
        Upraviť komentár
        A nebolo by ešte lepšie, keby sme mali nejakú "databázu" nás, ktorí sa aspoň snažíme komunikovať a správať normálne, aby sme sa vedeli v prípade potreby kontaktovať? Stačilo by meno (kto by mal s tým problém tak nejaký nick), ŠPZ a telefon. Veď zas nie je nas zatiaľ tak veľa, myslím, že tie naše mobily by to zvládli.

      • 1fisker
        1fisker komentoval
        Upraviť komentár
        milan84 - Presne toto ma napadlo už dávnejšie a je to fakt dobrý nápad, nechať za sklom lístok s tel.číslom. Ide o vzájomnú toelranciu. Majiteľ, ktorý nabíja ako prvý, nemusí vždy vedieť, kedy skončilo nabíjanie, takže nasledujúci záujemca sa nemusí hneď hnevať na neho. Stačí prezvoniť a určite čoskoro príde. Pravdu majú obaja, netreba to chápať jednostranne.

      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        staci nenabijat sa viac ako 30 minut (resp nie ako kia soul EV taxiky )

      • 1fisker
        1fisker komentoval
        Upraviť komentár
        teq - nie každý má rýchlonabíjanie, ak nabíja pomalšie, typ 2 a pod., tak 30 min je mu veľmi málo

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        ale vychadzame z toho, ze leaf (chademo) je tu najbeznejsi EV. potom za nim je asi Ioniq (ak neratam teslu). A leaf ma problem kvoli dojazdu s tym, ked je nabijacka obsadena.Majitelia vacsinou nabijaju lebo musia ...a ak sa zabudnu, alebo maju este naschval zamknutu zasuvku natvrdo tlacitkom, mozu to byt dlheeeeee chvile pred nabijackou.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Každý majiteľ Tesly vie keď sa mu skončilo nabijanie. Dostane od auta správu.
        EVan - prečo nerátať Tesly? Tých tu bude možno rovnako ako Ioniqov.
        Problém s hociakou databázou osobnych údajov je ich ochrana a GDPR. Pogoogli ak si ešte nepočul.

      • EVan
        EVan komentoval
        Upraviť komentár
        Jiri GrandPa - čo je s Teslami? Nerozumiem, prečo tá otázka, prečo nerátať Tesly?
        Pod "databázou" som myslel iba interný (neverejný) zoznam v mobile, ktorý by určite nikde nebol verejne zavesený, kľudne by som to mohol mať aj v svojom mobilnom adresári. Nevidím žiadny problém s ochranou dát. Ja napr. môžem dať záujemcom k dispozícii svoje číslo a ŠPZ (pre prípad, že by som niekde "zaspal" a blokoval nabíjačku). Recipročne, výmenou.
        Mne sa to zdá menej "nebezpečné" ako nechávať svoje číslo za oknom.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        EVan prepáč to bola reakcia na Milana84 nad mnou.
    • Miroslav Rojko
      Senior Member
      • Nov 2016
      • 1314
      •   

      #25
      Databáza nabíjačov.
      -----------------------------

      Nie je to zlý nápad, GDPR ešte neplatí a v databáze by neboli osobné údaje. Stačilo by EČV a telefón a kto chce, tak nick.
      Prakticky by som to videl, že tu na fóre by sa zriadila nová téma, pričom by tam ľudia dopisovali svoje tel. Ten kto založil novú tému, by to raz začas presunul do zoznamu v prvom príspevku témy.
      Takže by stačilo v mobile mať v záložke tému.

      Ja som to navrhoval už medzičasom, teraz to napadlo aj EVan-a.

      Alebo nejaká anonymná možnosť, veď je teraz plno komunikačných aplikácií (messenger, viber, telegram a iné chcú ako nick telefónne číslo, ale určite sú menej známe, kde sa dá prihlásiť pod EČV). V nejakej, ktorej sa dohodne, by sme si urobili nick-y podľa našej EČV, tým pádol nie je treba zoznam, len proste by človek poslal správu niekomu inému a ak je registrovaný príde, ak nie, tak nenájde nick. To sa mi javí tiež ako možnosť.

      Čo vy nato ?
      [priezvisko]@me.com

      Komentár

      • Ioniq
        Member
        • Jan 2017
        • 364

        #26
        Ja som kludne za, ale ideal by to naozaj bolo bud ako skupina na nejakej komunikacnej platforme kde by sme pozyvali len ludi na zaklade overenia alebo tak nejak. Zavesit si ECV s telefonom len tak na forum sa mi teda velmi nechce, tu sa vie prihlasit ktokolvek

        Komentár


        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          Nemusis sa prihlasovat a prejdi si forum, vela veci okrem clenov su verejne pristupne. Keby ste si vymenili cisla cez SS bolo by to najednoduchsie a tam si mozete napisat mam taky EV a ECV.
      • Miroslav Rojko
        Senior Member
        • Nov 2016
        • 1314
        •   

        #27
        Tak nielen kde je mál Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	tmp-cam-51883144.jpg
Videní:	361
Veľkosť:648,5 KB
ID:	23385 o miesta ale aj tam kde naokolo je plno volneho, tak nejaky ... si to zastavi rovno na vyhradenom.
        [priezvisko]@me.com

        Komentár


        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          toto vidim na jednoznacne nejakeho postarsieho obcana, co je rad, ze trafil do obchodu. Taketo auto vedia dvaja silnejsi chlapi posunut

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Neurazajte postarsich obcanov :-) aj ja som dochodca... pracujuci dochodca.

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          ale pracujuci dochodca je ine ako deduško s 85r, ktory div sa svete ma stale VP.

        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          zavolaj si kamarata a krabicku od zapaliek (pozor, nie auto) odnesne kusok vedla

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Prave starsi vodici su idealnymi vodicmi elektromobilov, dlhe trasy jazdia minimalne, ak ano, potrebuju dlhsie prestavky a mozu v klude nabijat... aj curat musia castejsie :-)...

        • 1fisker
          1fisker komentoval
          Upraviť komentár
          Tam je to trochu neprehľadné, dá sa nabíjať aj z druhej strany, pravdepodobne tento parkujúci myslel, že vyhradené pre nabíjanie je pred ním, potme si to nemusel správne všimnúť
      • Miroslav Rojko
        Senior Member
        • Nov 2016
        • 1314
        •   

        #28
        sranda, už som doma pri PC a po vyhľadaní EČV toto (uý má záznam):

        http://www.parkujemakodebil.com/search/label/MT972CB
        [priezvisko]@me.com

        Komentár


        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Asi som narazil na neexistujúce auto. EČV nie je v evidencii STK, SKP, všade bez záznamu, pravdepodobne dávno neexistuje. Niekto sa vozí niekoľko rokov na aute, ktoré má neexistujúce EČV.

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          fejkove stk doklady ? fejkova zelena a biela karta? su ludia co sa tym zivia.

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Akože v dobe online databáz sa dá jazdiť na neexistujúcich dokladoch ? veď policajti majú v autách kamery s rozpoznávaním značiek a online pripojením, kde im rovno píše údaje o aute. Veď pár ľudí už poznám, čo zastavili na ceste preto že policajtom v aute ukázalo, nemá platnú stk alebo nesedí farba s TP.

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Nemusi to byt hned fejk, moze sa stat, ze sa robila nejaka zmena a auto este nie je v tychto verejnych zoznamoch. To vsak neznamena, ze neexistuje v uradnych zoznamoch. Jedno z mojich starsich aut takto “neexistovalo” 14 mesiacov, a nasledne este existovalo 2 roky po predaji do ineho okresu, kde sa menila aj ECV. Tieto zoznamy su len informativne, urady a policia maju lepsiu databazu

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Ziadne nove auto nie je prve 4 roky v databaze STK.
          - UZ NIE JE PRAVDA - vid. prispevky dole
          Naposledy upravené jux; 04-04-2018, 16:09.

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Moje muselo byt, bol to dovoz z DE. Sice uplne nove auto ale musela byt urobena kontrola originality a s tym suvisiaca administrativna STK. A stranka pre overenie PZP by mala obsahovat aj nove auta, PZP musi mat kazdy.

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Ale v databáze poistených je. Je to naozaj čudné. Tých databáz je plno, nielen STK a nikde to nie je.

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Mozno to eviduju ako detske slapacie auticko

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Ioniq mas pravdu, aj na moje nove dovezene vozidla zo zahranicia sposobila kontrola originality (hoci son nebol na ziadnej STK, ani na administrativnej), ze sa objavili v databaze STK s tym, ze v databaze STK je uvedene, ze ziadna STK este nebola vykonana a je tam uvedeny datum povinnosti vykonat STK. Pani, kto ma nove, menej ako stvorrocne auto kupene na Slovensku, skontrolujte, ci je v databaze STK. Mozno ze teraz uz su v tej STK databaze vsetky prihlasene auta. V minulosti tam urcite neboli.

        • Peterka
          Peterka komentoval
          Upraviť komentár
          Moj Ioniq v databaze STK je

        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          No pravdepodobne KO a STK cize (TK a EK) su asi jedna databaza, alebo je to nejak prepojene.

        • Peter A
          Peter A komentoval
          Upraviť komentár
          Moje auto prihlásené 2/2018 nie je v evidencii STK iba v databaze poistených vozidiel. V praxi sa často stretávam z vozidlom ktore nie je v zozname STK ale má platnú STK takýto stav vznikne ak vozidlo zmení EČV (prepis, strata ... ) ale nevykoná administratívnu kontrolu na stanici TK, v systéme sa nespáruje protokol STK s EČV
      • Miroslav Rojko
        Senior Member
        • Nov 2016
        • 1314
        •   

        #29
        V pondelok v OC Central som si zmyslel, že keby sme mali databázu na seba, kontakt tak by sme zrovna ušetrili čas dvom ľuďom.

        Prišiel som k nabíjačke a prázdne, hovorím si, že aké mám šťastie, posledné razy vždy prázdne. Keď sa vrátim pár minút pred koncom nabíjania, už bol pripnutý Ioniq na Typ2. Urobil som fotku (je v téme Ioniq, páčilo sa mi ako kolesami k sebe boli zatočené Ioniqy, ako z filmu Cars, keď sa autá rozprávali), sadol do auta a čakal pár minút na 94%.

        Keď som odpájal CCS, došiel maďarský Zoe, vyskočil chalan a pýta sa ma, či mu zapnem kartou nabíjanie, že nemá kartu, hovorím ano. Hneď nato sa slušne spýtal, či sa platí alebo je zdarma, ale ja mu na to, bohužiaľ máš Zoe a Typ2 je obsadený. Ešte sme sa rozlúčili s tým, že nech počká, keďže som predpokladal, že druhý Ioniq-ár si všimol moje ledky, že som už pred koncom nabíjania a príde. Ale ak to bol niekto na väčšom nákupe, mohol tam maďar čakať donevidím. V spätnom som videl, že sa dal na moje miesto a ostal čakať.

        A vtedy by databáza pomohla dvom ľuďom. Jednak by som mohol zavolať alebo poslať správu druhému majiteľovi Ioniqu, že si môže prísť prepnúť na CCS (mal pod 33%) a ušetril by čas a zároveň by tým umožnil maďarovi nabíjať, uvolnil by mu Typ 2 pre Zoe.
        [priezvisko]@me.com

        Komentár

        • Jiri GrandPa
          Senior Member
          • Dec 2016
          • 707
          • viera8131
          •      

          #30
          Dnes ma potešilo toto.... aj keď to riešenie neuvoľnilo nabíjací stojan ten typek už tam hádam nabudúce nebude stať. Keď ho kasírovali dosť sa rozčuľoval :-).

          Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	778E6071-ECC2-4046-8B2B-A4E3D89368FA.jpeg
Videní:	351
Veľkosť:677,2 KB
ID:	23531

          Komentár


          • Ioniq
            Ioniq komentoval
            Upraviť komentár
            Krasny ulovok Nechcem byt skodoradostny, ale vzdy potesi ked si takeho arogantneho typka vycihnu policajti
        Pracuje...
        X