Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Blokovanie nabijaciek

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • #46
    Po mojej vcerajsej skusenosti to vyzera, ze stretnut na nabijacke v lete Leaf2 je horsie ako Teslu. Prisiel som na ZSE Tuhovska a novy Leaf nabijal cez chademo, tukol som do displeja, nabity na 60% SoC a ABBcka ukazovala do 80% este hodinu... skoda, ze mi nenapadlo to odfotit. Siel som prec, tak neviem ako dlho tam este bol..

    Komentár


    • Komat44
      Komat44 komentoval
      Upraviť komentár
      Ee, su aj horsi. Kia taxiky su vseobecne zname, ale zlatu medajlu ma ziskal pred par dnami e-up zo zse ktoreho som objavil na mcd na Prievozskej pred par dnami. Ked som dorazil tak nabijacka ukazovala ze je napojeny na ccs 1,5 min a SOC mal 91%!!! Smozrejme nikde nikoho, asi za stvrt hodinu to dotlacil na 100%, cize mu aj sms dosla, le zjavil sa s usmevom na perach asi po dalsej pol hodine..

    • Peterka
      Peterka komentoval
      Upraviť komentár
      To je ale nevedomost ci ignoracia sofera. Tesla alebo prehriaty Leaf2 "obsadzuju" 50kW nabijacku dlhsie svojou konstrukciou, o chvilu sa k nim prida 64kWh Kona a coskoro budu aj dalsie... treba si zvykat :-)

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      Tak Leaf2 so “zdatnym” soferom vie tiez potesit ked to tam necha na 2 hodiny aby natlacil 100% prave na takych je ten poplatok po 1. hodine, a uplne s nim suhlasim. Taky by mal byt na kazdej nabijacke.

  • #47
    Toto čakanie na dlhé nabíjanie bude asi problémom len mestských nabíjačiek a vyriešia ho nabíjačky na dialničných odpočívadlách, lebo keď bude mať človek len čakať v aute, rozmyslí si, či bude nabíjať desatinovou rýchlosťou do 100% SOC. V meste hocikde odbehne a má to na saláme (dokedy ZSE nepošle prvé parkovné), ale na odpočívadle, kde musí fyzicky stát, nanajvýš ísť na WC a nič iné tam nie je . . .

    Inak víkendový pokles teploty pomohol aj Leafu, nabíjal som od piatka do pondelka každý deň raz a stále 44kW rýchlosťou aj keď teplota baterky bola nad polovicou ukazovateľa, takže si na 90% myslím, že oni obmedzujú rýchlosť nielen podľa teploty baterky ale aj vonkajšej teploty a láme sa to na 28 stupňoch - taká predvídavosť od Nissanu a to sa dá softwarovo upraviť - posunúť hraničnú teplotu, keby chceli.

    Komentár


    • #48
      A ešte jedna myšlienka ohľadom ceny. Nie je súčasné blokovanie nabíjačiek aj príčinou cenotvorby podľa kWh, za ktorú sme všetci boli ?

      Kedy nabíjač prvú hodinu (ZSE) alebo 3/4 hodinu (GW) platí rovnako, či nabíja LEAF od 90 do 100% pomalou rýchlosťou alebo slušne ako my ostatní ? Tiež v budúcnosti pri zahustení centier miest nabíjačkami a problémom s parkovaním môže byť dôvodom aj "lacné parkovanie", kedy za dobitie pár kWh zaplatí menej ako keby platil parkovné na platenom parkovisku ?

      Nepredbehol GreenWay tak trochu dobu s minútovou tarifikáciou, ktorá toto rieši ? Nebudeme ešte ju chcieť naspäť ? Lebo cenovo pri nabíjaní poriadneho auta to rozdiel (kWh vs minúty u GW) nie je.

      Komentár


      • #49
        Tarifikacia za kWh je veru v tomto vyhodnejsia. Zaparkujes pri nabijacke, v aute si obmedzis vykon AC nabijania na 10A a ides het nikto ti nic nemoze lebo ved aktivne nabijas, a ani tych kWh vela nespotrebujes ked si osekas rychlost. Cas ti bude plynut stale, ale kilowatthodiny nie to, ze je to nefer voci ostatnym co chcu nabit je druha vec. Ale v ramci slovenskej mentality to nakoniec aj tak skonci sposobom, ze to miesto bud zablokujes ty, alebo niekto iny, koho to toez nebud absolutne zaujimat.

        Toto bude este raz velmi zaujimave kalkulacie - cena elektriny vs cena parkovneho. A kym bude nabijanie lacnejsie ako parkovanie, bude sa to zneuzivat ak tam nebudu nejake protiopatrenia.

        Komentár


        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Myslim, ze ked to spravi na AC nabijani tak to nie je taka katastrofa ak DC nabijanie ide.

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Aktualne ano, ale predpokladam, ze casom uvidime v mestach aj 1-miestne nabijacky. Aj ked tam asi DC uz nebude. No uvidime. V kazdom pripade bude treba nejaku regulaciu.

      • #50
        Neviete, ako to je v pripade, ze je nabijacka umiestnena na platenom parkovisku? Ako napr. v TT su 2x ZSE na platenom. Aj ked parkovne je lacne (0.2e/hod) je potrebne ho taktiez platit aj v pripade nabijania?

        Komentár


        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Urcite

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          20 c/hod nepovazujem za platene parkovanie. Sa mate...

        • 1fisker
          1fisker komentoval
          Upraviť komentár
          Fakt smiešne lacné

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          v OC Max je platene ???? ved tam nie su ziadne rampy...nic.

        • dango
          dango komentoval
          Upraviť komentár
          milan84 platene je na Kollarovej aj pri kupalisku. Max nie
      Pracuje...
      X