Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

AUTOSALON NITRA 2018 + TESLA Club

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • AUTOSALON NITRA 2018 + TESLA Club

    Priatelia, je to tu zas, už po 3 raz ideme na autosalón ako Tesla Club od 11-14.10.2018
    Máme pre Vás pripravených par prekvapení + cca 5 Tesla Modelov + jednáme aj o TM3!
    Piatok - Sobota moderované vstupy s možnosťou diskusie, otázok + nové nabíjacie systémy od TESLA LH!
    Tešíme sa na Vás!
    Tesla Club Team
    Začiatok
    11-10-2018 09:00
    Koniec
    14-10-2018 18:00
    Miesto
    NITRA

  • #2
    V tejto aktualite nájdete všetky informácie o výstave AUTOSALÓN AUTOSHOW NITRA 2018 otváracie hodiny, ceny vstupného, sprievodný program, fotogalériu,

    Komentár


    • #3
      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	nitra18.jpg
Videní:	1
Veľkosť:159,7 KB
ID:	28918
      Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
      Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

      Komentár


      • #4
        Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	IMG-9e907bd447e28587525443de10e43974-V.jpg
Videní:	1
Veľkosť:65,1 KB
ID:	28921
        Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
        Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

        Komentár


        • #5
          V sobotu som bol pozrieť na jeden z dvoch autosalónov, ktoré máme na Slovensku a musím konštatovať, že ten horší. Nie len úrovňou, ale aj mentálnym a vedomostným vybavením tkz. predajcov. Ale poďme pekne po poriadku. Na prvého som natrafil hneď pred bránou. Hyundai tam predvádzal svoje autá aj s možnosťou jazdy. Keďže tam mali aj elektrickú Konu, potešil som sa a prihlásil na jazdu. Ešte predtým som si ju pozrel zvnútra aj zvonku. Veľmi stručne poviem, zvonku aj z vnútra po B stĺpik výborné a potom len dostatočné. Všetci vieme prečo, tak to tu nebudem rozvádzať. Hneď na úvod jazdy poviem, že výhľad a prehľad o premávke je výborný. Predsa je to malé SUV do mesta. Pri akcelerácii som si všimol, že zo začiatku je auto akési prispaté. Pripisujem to ESP a elektronike, ktorá zabraňuje preklzovaniu kolies. Ale po počiatočnom rozbehu sa už naplno prejavil 150 kW motor. A keďže mi ani raz kolesá neprekĺzli, tak ESP pracovalo aj naďalej. Ak by mala Kona zadný náhon, tak pôžitok a zrýchlenie by bolo o niečom inom. Zástupcovia predajcu boli veľmi mladí ľudia. Mal som podozrenie, že to boli študenti. Jeden z nich išiel so mnou. A teraz to príde...Absolútne nevedel nič o tom aute ani ovládať informačný panel. Jedine, čo vedel bolo stlačiť tlačidlo štart. Celou cestou mi rozprával, ako mu chýba zvuk motora a aký má super zvuk Ferrari a Lamborghini !!! Nielen že automobilka nevyrába dostatočné počty na uspokojenie dopytu, ale aj dealer má na háku vyškoliť predajcov na predaj EV. Ale aby som sa aspoň niečo dozvedel, tak jeho kolega mi prezradil, že do Ioniqa na budúci rok dajú tú menšiu 37 kWh batériu. Tá väčšia 64 kWh sa tam údajne nezmestí. Ja osobne by som za tak malé auto, akou je Kona, 43.000 € nedal.
          Ďalšia moja zastávka bola v Teslaclube. Keďže som tam nevidel, okrem dvoch hostesiek žiadneho známeho človeka, pokračoval som k Renaultu. Zoe mali hneď v popredí. Nemali tam žiadny pult a z pohľadu na ľudí som nedokázal poznať, kto to tam má na starosti. Až mi pani od Dacie ukázala na takého ušmudlaného staršieho pána. Samozrejme som sa nič okrem ceny nedozvedel, tak som ho poučil niečo o Zoe a išiel som ďalej. Na druhej strane mal plochu Nissan. Prvé čo mi udrelo do očí bol Leaf 2 so zľavou cca 3000 €. Keďže som poznal zamestnankyňu Autoštýl TN, tak som sa opýtal, či si ho zákazník môže kúpiť. Vraj až v januári. Bola to predvádzačka z predajne. Ďalšia moja zastávka bola Kia. E-Niro tam sice nebolo, ale pozrel som si benzínové. Musím povedať, že Hyundai je kvalitatívne aj dizajnovo lepšie ako Kia. A to nielen EV. Ak by som si na budúci rok nechcel kúpiť TM3 a mal by som si vybrať medzi Konou 64kwh, Ioniqom 37kWh a Leafom Plus 64kWh, tak určite by som si vybral Nissan Leaf Plus 64kWh . Hlavne kôli veľkej baterke a dostatočnom vnútornom priestore. Na záver malé konštatovanie o roku 2018 z pohľadu elektromobility na Slovensku. V prvej polovici šťasné aj prajné obdobie z pohľadu nákupu BEV (dotácie, dostupnosť BEV). Druhá polovica je smutná. Zastavili dotácie, aj keď sa nevyčerpala celá alokovaná čiastka na to určená a nedostupnosť BEV. Dúfajme že r. 2019 bude lepší...
          Naposledy upravené curgali; 15-10-2018, 15:56.

          Komentár


          • #6
            INFO: v stánku Tesla Clubu sme mali vyškolené hostesky ktoré vedeli základné informácie o automobilke a vystavovaných elektromobiloch, pričom následne odkazovali a usmerňovali návštevníkov na kolegov ktorí poskytovali detailné informácie o Tesle a elektromobiloch ako aj o celej problematike,... moderované vstupy boli piatok - sobota, žiaľ nepodarilo sa nám dotiahnuť ozvučenie preto to bolo trocha osobnejšie,... na budúce to bude zas o trochu lepšie resp. veríme že už aj s TM3!

            Komentár

            Pracuje...
            X