Tesla ma vseobecne dlhe terminy na odstranovanie zavad na svojich autach a nie je to len pre SR-CR majitelov, ktory chodia do vytazenej Viedne, ale je to aj na takom trhu ako je Norsko.
V Norsku je registrovanych 26000 aut na 11 servisov po celej krajine. Stazhnosti je kopec a caka sa na nahradne diely, alebo kim pride auto na rad v poradovniku 2-3 mesiace a niekto v staznosti uviedol, ze caka pol roka. Na toto reagoval aj EM. Na jeden servis totiz pripada asi 2500 aut a to jedny Tesly starnu a opotrebuvaju sa a dlasi nove sa kupuju, cize vozdiel pribuda.
Vyjadrenie EM:
“Nori maju pravo byt nastvani na Teslu. Mame problemy s rozsirovanim tamojsich servisnych kapacit, najma v Osle. Rychlym riesenim problemov je nasadenie nasich mobilnych servisnych sluzieb avsak cakame na povolenia uradov.”
https://electrek.co/2018/07/05/tesla...uture-markets/
V Norsku je registrovanych 26000 aut na 11 servisov po celej krajine. Stazhnosti je kopec a caka sa na nahradne diely, alebo kim pride auto na rad v poradovniku 2-3 mesiace a niekto v staznosti uviedol, ze caka pol roka. Na toto reagoval aj EM. Na jeden servis totiz pripada asi 2500 aut a to jedny Tesly starnu a opotrebuvaju sa a dlasi nove sa kupuju, cize vozdiel pribuda.
Vyjadrenie EM:
“Nori maju pravo byt nastvani na Teslu. Mame problemy s rozsirovanim tamojsich servisnych kapacit, najma v Osle. Rychlym riesenim problemov je nasadenie nasich mobilnych servisnych sluzieb avsak cakame na povolenia uradov.”
https://electrek.co/2018/07/05/tesla...uture-markets/
Komentár