Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Problem s pripojenim na siet (A Tesla nevie co s tym robit)

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • lacoedo
    Junior Member
    • Apr 2016
    • 2

    Problem s pripojenim na siet (A Tesla nevie co s tym robit)

    Zdravim vas,

    2 Tyzdne dozadu sme si vyzdvihli nove Sko v Holandsku.

    Narazili sme na problem, ze hned za hraniciami Holandska sme v Nemecku stratili Signal, a uz sa nepripojil.
    Zavolal som do Tesla Supportu, kde mi povedali aby som to auto 2x restartoval, no ani to nepomohlo. Na koniec som to auto musel pripojit cez Wifi Hotspot na mobile.
    Tesla sa na dialku pripojila na auto, spravila nejaku diagnostiku, a povedala ze sa nam ozve.

    Pocas jazdy na Slovensko sa mi niekde vytratilo WIFI, a vsimol som si, ze mam LTE pripojenie. Pomyslel som si, ze to na dialku opravili, a bol som rad.

    V Rakusku som zasa stratil siet, ale restartovanie tomu pomohlo a mal som signal az do prichodu na Slovensko.
    V Bratislave (kde byvam) som to zasa musel restartovat, po com sa mi ukazali 2 palicky.
    To fungovalo tak zrhuba jednu noc, a na druhy den som uz internet nemal a restartovanie tomu uz nepomahalo.

    Isli sme do Viedne kde v servise sa na to pozerali, nieco s tym spravili, a mal som 3 palicky. Po ceste domov som uz pri Viedenskom letisku stratil net. Restartovanie v Rakusku tomu nepomahalo, restartovanie na Slovensku tomu nepomahalo - proste ten signal tam uz nieje.

    Ked sme volali do Viedne, povedali nam ze najblizsi termin maju v Juni, a mohol som sa hodit aj o zem - a nevedeli mi dat blizsi termin.
    Volal som do vseobecneho Tech Supportu sa stazovat, kde mi povedali ze "je pravdepodobne, ze na Slovensku nebudem mat internet nikdy lebo oni ho tu oficialne nepodporuju".
    Donutil som ich, nech sa na moje auto pripoja v Rakusku, kde tiez nemam siet. Isiel som do Rakuska (iba do Bergu), spravil som restart, a samozrejme nemal som pripojenie.

    Ten chalan z Tesly povedal ze si to zapise a ze budu to investigovat.


    Mate este niekto taketo skusenosti?
    Co mam podla vas, robit? Ja si myslim ze toto vobec nieje software issue ale nejaky chybny komponent v aute.


    Diky
  • denial
    Member
    • Jun 2014
    • 322

    #2
    moze byt problem s antenou, modemom ... tazko povedat

    ja mam niekdy problem s mobilom, aj ked signal ukazuje, data nejdu, vypnem-zapnem data, niekedy idu, niekedy pomoze az restart telefonu
    uz som to aj reklamoval, napisali do protokolu nejaku hovadinu, ze prehrali firmware, zavada sa neobjavila a stale tie iste problemy trvaju
    uz to riesim cez pravnika. tebe pomoze len reklamovat ... a ked ta odbiju, tak asi tiez len ten pravnik, prip. plus znalecky posudok.

    tiez by bolo dobre si overit/najst cierne na bielom, kde tesla garantuje funkcny internet napr. v celej EU

    hadam nebudes prvy vysoko nespokojny majitel tesly, ktora dopadne nejako takto https://www.youtube.com/watch?v=7I8sps0EQpw

    Komentár

    • Juro
      Administrator
      Gold Member
      • Mar 2014
      • 2208
      • juraj1702
      •   

      #3
      Dnes som bol s jedným majiteľom Tesly, má ju asi mesiac a mal ten istý problém. Asi dva dni mu to opravovali na diaľku keď bol pripojený na vlastnej wifi z domu. Teraz tvrdil že už to je v poriadku.
      Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
      Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

      Komentár

      • ICE666SVK
        Senior Member
        • Jul 2014
        • 1997

        #4
        V Holandsku si signal mal a uz v Nemecku ti zacali problemy? A ostatny co maju starsie TMS maju a ide im internet OK? Ak mas rovnaky soft v aute ako ty co im ide internet, tak je problem v SIMkarte. Uz mal tu volakto problem z netom hned po prevzati auta a vkuse mu to vypadavalo a ked mu SIMkartu vymenili, tak uz problem nebol. Volade sa to tu uz riesilo, preto to sem pisem. Ako ti mozu povedat taku vec, ze net mat na Slovensku nikdy nebudes, ked ostatny maju a ide im to OK. Teda pokial je dobre pokrytie.

        Komentár

        • jeeff
          Member
          • Nov 2015
          • 192
          • lubos1519
          •   

          #5
          Podarilo sa ti s tym nieco vyriesit? Teraz som prebral Teslu a po prechode z rakuska do Bratislavy som zostal bez signalu. Ked spravim restart podrzanim koleciek na volante nabehne 3G signal, ale staci zamknut auto a je fuc.

          Komentár

          • enfko
            Member
            • Dec 2014
            • 183

            #6
            lacoedo ako pokracuje vas problem s nefungujucim internetom ?
            Nedavno som cital na zahranicnom fore, ze Tesla by to mala vyriesit vo firmware 7.2, ktory by mal byt uz coskoro.
            Zatial radia ludom reset a vypnut setrenie energie a zapnut "always connected" .

            Komentár

            • jeeff
              Member
              • Nov 2015
              • 192
              • lubos1519
              •   

              #7
              Ja som objednany na utorok do servisu vo VIE kvoli instalacii Center Console + riesenie problemu s internetom, hovoril mi ze 1h budu riesit konzolu a dalsiu 1,5h budu riesit internet, tak som zvedavy (do telefonu mi hovoril ze spravia firmware update).

              Always connected nepomoze, ja to mam prave naopak - zapnute setrenie energie, vypnute always connected (co po 10 minutach zamknuteho auta spravi pri vstupe do auta fakticky restart), aby spojenie pocas jazdy nepadalo je potrebne mat stale zapnute internetove radio, inak sa spojenie po case prerusi.

              Komentár


              • ICE666SVK
                ICE666SVK komentoval
                Upraviť komentár
                Dajte si skontrlovat aj SIM kartu, ci je dobra. Ked iny nemaju problem, hlavne ty co kupili auta skorej a novy majitelia maju.

              • jeeff
                jeeff komentoval
                Upraviť komentár
                Problem sa prejavuje len u aut ktore maju LTE modul, starsie ktore maju 3G modul problem nemaju. Ja som servis ziadal o vymenu LTE modulu za 3G ale to sa vraj neda.
            • Aťo
              Junior Member
              • Jan 2016
              • 14

              #8
              Presne tak, keď auto nenaladí 4G sieť, preladí sa na 3G a o pár minút je po internete....
              ... my s tým problém máme tiež (auto prevzaté 30.3.2016). Už ho mali aj v servise vo Viedni 3 dni a nič... Prisahajú, že v ďalšom upgrade softvéru to už bude, len nevedia kedy to bude....
              Okrem toho riešili sme aj neotváranie klapky na nabíjanie, vŕzgajúcu prednú nápravu, samovoľné odpájanie sa počas nabíjania, samovoľné preladenie rádiostanice pri vstupe do auta, žiadal som ich o zaimplementovanie do sw v navigácii možnosť zadania GPS súradníc a vylúčenie spoplatnených ciest (čo bol už pred 15timi rokmi štandard v Garmine) a je tam ešte kopec nelogických vecí...
              Myslím, že auto v tejto cenovej kategórii by malo byť vyšperkované a dodané plne funkčné (lebo z rakúšanov vyliezlo, že o týchto chybách vedia už dlhšie). Prístup holandských DS je na grcku, sú absolútne neochotní a nekooperatívni,že by som si od nich ani Daciu nekúpil (pri Tesle mi žiaľ nič iné nezostalo len vydržať) a aj sme rozmýšľali, že objednávku kvôli tomuto zrušíme, jedine nás utešovalo, že viedeňáci sa správali naozaj proklientsky seriózne. Auto máme v oficiálnom reklamačnom konaní s tým, že sme sa dohodli na max. termíne spojazdnenia internetu, inak im auto vraciame za plnú úhradu...Keďže je auto EU výrobok, platí naň aj EU reklamačné konanie :-))

              Komentár


              • jeeff
                jeeff komentoval
                Upraviť komentár
                Ja mam v zasade problem len s tym internetom. Klapka na nabijani sa otvara ked vies kde mas stlacit tlacidlo na kabli (kabel mat vycentrovany na hornu hranu klapky). Ked si zapnes internetove radio a nie klasicke tak ti ani internet nebude vypadavat a ked si zapnes v Display nastaveni rezim setrenia energie a nezaskrtnes always connected tak sa auto bude uspavat a tym padom po vstupe do auta sa ti restartne internet a vo vacsine pripadov teda bude fungovat (len nevypinaj to internetove radio).
            • Aťo
              Junior Member
              • Jan 2016
              • 14

              #9
              Nám už pri prechode holandsko - nemeckej hranice vypadlo internetové rádio a v podstate preto sme zistili, že internet je v háji. Ani po reštarte sa nám internet nezapne dlhšie ako na 1 minútu...
              Viedeňáci o chybe neotvárania klapky vedeli - že im stačilo povysunúť magnet viac von, ako aj automaticky opravujú chybu ladenia rádia a vŕzgajúcej nápravy na im dovezených autách a až potom ich odovzdávajú klientom. Holanďanom to je asi šuma fuk že odovzdávajú vadné autá... Pokiaľ si Musk postavil filozofiu na kvantite a nie na kvalite, tak je to smutné....

              Komentár


              • ICE666SVK
                ICE666SVK komentoval
                Upraviť komentár
                Ato a preco hned obvinujes Muska, ktory je v USA ze si postavil filozofiu na kvantite a nie na kvalite? Ked to u neho nieje pravda. To by zatial nemeskalo ani jedno auto ci uz TMS alebo TMX. On ani nevie, ze co sa v Holandsku deje. Urcite sa holandania spravaju k holandskym zakaznikom lepsie ako k other zakaznikom. Oni sa other zakaznikov chcu co najrychlejsie zbavit a vedia, ze tam uz bud nepridu, alebo nie tak skoro. Viedencania sa spravaju lepsie a to je jasne su showroomom, servisnym centrom a maju aj supercharger a su jedny z mnohych. Ale holandania maju montazny zavod, tak si myslia, ze su nenahraditelny. Teda ty ako majitel a ostatny majitelia, ak viete anglicky a mate tweet, alebo nejaky iny kontakt na EM, tak sa stazujte tam. Mas nato plne pravo. Tesla nieje jedina automobilka na svete, ktora z montaznej linky posle kupcovi nedokonale auto. Aj iny predajcovia poslu nove auta dilerom, ktory ich musia upravit a aj opravit, kim ich odovzdaju majitelom.
                Naposledy upravené ICE666SVK; 29-05-2016, 15:09.
            • lacoedo
              Junior Member
              • Apr 2016
              • 2

              #10
              Pekny den prajem,

              Postnem vam moj update. Aj nam nefubgovala klapka na nabijanie, vo viedni to ale opravili.

              Ja som medzi tym poslal osobny list do centraly v Holandsku a v USA. Hned v ten den ako list Holandanom dosiel, mi napisali takyto email.

              ------------------------------
              Today we have received your letter concerning the connectivity issue on your Tesla and your disappointment in our service on this.



              We regret the fact you do not experience the level of service you acquire of Tesla. I forwarded your letter to the Service Manager of the Vienna Service Center, asking him to act on this on the shortest possible notice. I also added the director of service for Tesla Europe in this, to make sure your experience is noticed, and steps will be taken to make sure you, and other clients of Tesla, will receive an improved level of service in the future.



              Thank you for reaching out, and feel free to do so again if you need anything.
              ----------------------

              Hned na to mi volal riaditel Tesly z Viedne, ze je mu to velmi luto, a ze toto je 'known issue' a najblizsi uograde to fixne. Povedal, ze nevie kedy to bude - ale ze malo by to byt v priebehu najblizsich tyzdnov a nie mesiacov. Tak isto povedal, ze osobne dojde po nase auto a vyskusa tam dat najnovsi upgrade ako pokus.

              Podakoval som im, ze to je OK, netreba po nase auto uz dojst - len som potreboval pocut nejaku komunikaciu z ich strany a ze to mi uplne staci.

              Tak som zvedavy, ako sa to bude vyvijat.

              Diky za vase prispevky vsetci, a je mi luto @Ato, ze aj ty mas taketo problemy.

              Komentár

              • Aťo
                Junior Member
                • Jan 2016
                • 14

                #11
                Myslím si, že Muska, ako toho najvyššieho by mali zaujímať nielen reporty o predaji, ale aj o servise. Tu nevyšlo z montážnej linky (našťastie) len moje auto s chybou internetu (a inými chybami o ktorých sa vie že sú), ale celá séria a chrlia ich ďalej. Autá sú vo Freemonte vyrobené, "odskúšané", rozobraté a poslané do Holandska, kde ich už len poskladajú a odovzdajú. Takže si myslím, že chyba sa deje priamo v USA. A priamo tam sa hlásia všetky poruchy o ktorých sa dozvie technical support, lebo oni sú väčšinou ako prví kontaktovaní klientom. To, že občas z montážnej linky akejkoľvek automobilky zlezie nedokonalé auto, je normálne - je to predsa skladačka z veľkej kopy dielov od mnohých výrobcov, ale koľko takýchto áut je v prémiovej triede??? A model S prémiová trieda je, či?

                Komentár


                • ICE666SVK
                  ICE666SVK komentoval
                  Upraviť komentár
                  Keby som vedel odpoved, ci sa Europske auta upravuju v Europe, alebo uz v USA, tak by som vedel odpovedat. Ale ak sa v USA daco vyrobi a potom to rozoberu a zase poskladaju v Europe a este upravuju pre Europske podmienky, tak moze byt, ze problem je v Europskej pobocke. Takto mozme len hadat.
              • jeeff
                Member
                • Nov 2015
                • 192
                • lubos1519
                •   

                #12
                To s tou klapkou je mozno rozdiel medzi mnou a vami v tom, ze ja som mal prevzatie auta vo Viedni a riesili ho tam asi 3h (tvarili sa ze pripava na odovzdanie). Je to tak vdaka Business Lease ktory maju s Teslou special zmluvu, sice auto kupovali v Holandsku ale prevzatie sa realizovalo v Viedni aj s prehliadkou servisu a komplet instruktazou. Takze mozno tam opravili aj klapku aj vrzganie aj ostatne zname problemy na ktore v Holandsku seru. A je fakt, ze komunikacia s Holandskom je zla, tiez sme to zazili ze neodpovedali na maili a podobne.

                Komentár

                • Aťo
                  Junior Member
                  • Jan 2016
                  • 14

                  #13
                  Ďakujem lacoedo za spoluúčasť, ale myslím, že tu nejde fakt o to, že kto má väčší či menší problém s klapkou, ale o to, že amíci chŕlia autá pre Európu, ktoré sú slušne povedané "nedokonalé". Holanďania musia predsa vedieť, že expedované autá majú výrobné vady a aj napriek tomu tieto vady neodstraňujú už pri kompletáži. Nie som IT špecialista (reakcia @jura na jednu moju otázku v inom vlákne), ale neverím, že vývoj sw update modemu musí trvať už viac ako 3 mesiace. Predpokladám, že práca na tom je nejako v úzadí, lebo potrebujú rozbehať Model 3 keď už skásli viac ako 500 tis. záloh naň..
                  V každom prípade, keby som bol vedel o týchto "nedokonalostiach", určite by som s kúpou Tesly ešte počkal. Možno toto vlákno prispeje k rozhodovaniu sa iným záujemcom...

                  Komentár


                  • ICE666SVK
                    ICE666SVK komentoval
                    Upraviť komentár
                    Mam pocit, ze si Ato dostal kus, kde co sa da to proste nejde. Snad sa to casom vyriesi.
                • jeeff
                  Member
                  • Nov 2015
                  • 192
                  • lubos1519
                  •   

                  #14
                  Pred asi hodinou mi volali zo servisu VIE ze maju riesenie na problem s vypadavanim internetu, ze prepnu na ineho poskytovatela sluzieb. Poziadali ma ci viem ist do auta a cez telefon spravit hotspot, co som spravil. Trvalo to asi 15 minut a poslali mi SMS ze uz by to malo byt v poriadku. A skutocne LTE pripojenie zacalo fungovat. Uvidime po par dnoch, ci problem s vypadavanim bude alebo nie, zatial to ale vyzera nadejne. Viem ze kontaktovali aj inych ludi, takze postupne to asi obvolavaju.

                  Komentár


                  • Podlesny
                    Podlesny komentoval
                    Upraviť komentár
                    Držím palce, aby to už bolo ok

                  • jeeff
                    jeeff komentoval
                    Upraviť komentár
                    Zatial mozem potvrdit ze spojenie drzi, takze konecne super.
                Pracuje...
                X