Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Diagnosticke menu TMS

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Diagnosticke menu TMS

    Kod samozrejme nepovedali, aj tak ho zrejme ma kazde auto iny. Zaujimave co vsetko sleduju.

  • #2
    Raz ked som bol na skusobnu jazdu po zarucnej oprave vibracii TMX technik soferoval a povolil mi klikat v servisnom mode, aj som urobil nejaky zaznam. Samozrejme som sa spytal na kod a povedal, ze kod sa meni kazdy den, takze zbytocne mi ho bude davat. Ci to je pravda neviem ale naprogramovat to je lahke a je to velmi ucinne na zneuzivanie servisneho kodu

    Komentár


    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      To s tou zmenou kodu kazdy je den je na 99% pravda.

  • #3
    Ma niekto z teslakov redukciu a blutut adapter co ma sharkcookie.ev
    na videu https://www.youtube.com/watch?v=SciaEtFruY0
    a https://www.youtube.com/watch?v=DErKC5S0bMc
    daju sa tym vycitat data ako v service menu
    https://play.google.com/store/apps/d...m.Turbo3.TMSpy
    https://play.google.com/store/apps/d...us.tesla&hl=en
    Naposledy upravené jux; 15-04-2018, 10:56.

    Komentár


    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Mám BT ELM 327 adaptér. Môžem ti požičať. Ale nemám ten adaptér kábel ani SW.

  • #4
    Mam oboje, mozem pozicat BA/SC. Mam to uz viac ako rok, ale este som neskusal.

    Komentár


    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Ved prave, ta jednoduchsia cast je kupit redukciu a adapter, ta zlozitejsia odvazit sa strcit to do CAN bus3 konektora v tesle a spustit aplikacie.
      Aj ked vyrobcovia aplikacii sa dusuju, ze je to len read-only... da sa im 100% verit?
      Tiez tesla moze mat nejaky mechanizmus, ze si zaloguje, ze majitel strkal nieco do diagnostickeho portu a moze sa to vypomstit pri nejakej reklamacii. Takze hladam niekoho, kto vie o tom viac... Laka ma to, ale....

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Myslim, ze odpoved by sa mala dat najst na americkom Tesla fore.

    • jeeff
      jeeff komentoval
      Upraviť komentár
      Ja mam pocit, len to teraz neviem najst, ze tesla ma zacat predacat oficialny konektro na pripojenie sa k ich portu v priebehu tohto roka. Nie je to ale urcene pre beznych ludi, chcu ale zverejnit protokol dat (ten sa teraz odhaduje). Ja mam auto zo zaciatku 2016 ktore este nemalo center konzolu, tu mam potom domontovanu. Kvoli tomu sa neda jednoducho dostat ku konektoru (cubby sa neda poriadne vycvaknut) a preto son tm-spy este neskusal.

      Najviac by ma zaujinalo ako su na tom jednotlive clanky. Lietam rc heli/koptery a teda viem aka je problematika balancovania clankov. Dlhodobo biem nabit na max 99%, takze nejaky problem tam uz je.

      Naviac mam 85D ale pack mam z P verzie (mam posledne kusy 85 co sa robili a vtedy nam viacerym dali P pack lebo P verzie sa predavali uz len 90D). Predpokladal som, ze P pack by mal byt lepsi (lepsie zladene clanky s nizsim vnutornym odporom = schopne dodat vyssi prud)

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Ono hardwarovo to read-only nie je, nakolko ako by to zadalo prikaz na vymazanie chyb z riadiacich jednotiek a to vedeli obd2 adaptery pred 15 rokmi. Ale softverovo to mozno RO je.
Pracuje...
X