Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Autopilot

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • #31
    Spiaci vodic tesly S.

    Komentár


    • #32
      Tesla oznamila, ze auta tesla uz najazdili spolu s aktivovanym autopilotom 100 milionov mil (160mil km) a ziskala udaje z 780 milionov mil (1,2 miliardy km), ktore najazdili spolu vsetky tesly, ktore maju instalovanu autopilot technologiu.
      Today the company released new data related to its Autopilot program and is now reporting “~100 million miles” driven with Autopilot active. The figure includes Autosteer and/or Traffic…
      Naposledy upravené jux; 25-05-2016, 07:34.

      Komentár


      • #33
        Autopilot wins/fails
         

        Komentár


        • ozana
          ozana komentoval
          Upraviť komentár
          To je pěkně staré video (ty schody), s autopilotem to nemá nic společného, tehdy ještě žádný neexistoval.
          Naposledy upravené ozana; 22-06-2016, 08:35.

        • leo
          leo komentoval
          Upraviť komentár
          Schody su len titulny obrazok, video je inak nove zo 7.6, je tam napr. aj ten spiaci vodic atd.

      • #34
        KmanAuto vyskusal Autopilota v praxi.

        Test: Summon vs clovek: pred autom, pred autom miesto pred soferom a stat trochu vedla auta, ale tak aby ho zaznamenali senzory.
        Test: Prechod popred auto iduce malou rychlostou.
        Test: Vojst do drahy auta iduceho 18mph bez autpilota
        Test: Vojst do drahy auta ovladaneho autopilotom.
         

        Komentár


        • #35
          http://teslamag.de/news/vergleichste...g-systeme-9126
          Test bol robeny pred smrtelnou havariou Tesly s autopilotom. Aj tak je doporucene, aby vodic sa venoval plne vedeniu motoroveho vozidla so zapnutim autopilotom.
          Porovnavali sa auto Tesla model S, Mercedes-Benz S s inteligentnym riadenim, Hyundai Genesis 3.8 a Cadillac CT6.

          Cadillac CT6 bol nakoniec z testu vyluceny pretoze nevedel udrzat auto bezpecne na ceste.

          Komentár


          • #36
            Objavila sa nedávno už i nehoda Modelu X s vraj zapnutým autopilotom: http://www.teslarati.com/tesla-model...med-autopilot/
            Avšak..
            Vodič povedal polícii, že zapol autopilota, Tesla však tvrdí, že vozidlo malo zapnutý len autosteer (v tejto súvislosti používaniu tých pojmov priznám sa nie celkom rozumiem: https://forums.teslamotors.com/forum...t-vs-autosteer). Vozidlo nedetegovalo ruky na volante počas viac ako 2 minút. V takomto prípade ako i v prípade ostrej zákruty je vozidlo naprogramované na plynulé zníženie rýchlosti a zastavenie so zapnutím núdzových svetiel.
            Tesla vraví, že vozidlo upozornilo vodiča na nutnosť mať ruky na volante, vodič však nereagoval. Keďže jazdné podmienky sa stávali čoraz neprehľadnejšími, vozidlo opäť upozornilo vodiča. Nereagoval, po čom vozidlo narazilo no stĺpa na krajnici. Auto putovalo ďalej v pravotočivej zákrute, potom zišlo z cesty. Išlo cca. 66m po krajnici, pričom zobralo 13 stĺpov (stĺpikov).
            A teraz zaujímavá časť:
            Policajt Jade Shope usúdil, že nakoľko mal vodič podľa vlastného prehlásenia zapnutý autopilot, nie je vodič vinný a postihnuteľný, nebol teda pokutovaný. Naozaj zaujímavý postup policajta, nielen preto, že na mieste nemal nijakú možnosť posúdiť, či vodič naozaj hovoril pravdu ale podľa môjho názoru i preto, že ak sa nemýlim neexistuje zatiaľ legislatíva, ktorá by prenášala v takýchto prípadoch zodpovednosť na niekoho iného ako na vodiča..
            Uvidíme, čo prinesie vyšetrovanie NHTSA v týchto súvislostiach. Predpokladám, že to bude smerovať k aktívnejšiemu a rýchlejšiemu vzniku legislatívy v súvislosti a autonómnym riadením..
            The National Highway Transportation Safety Administration has sent Tesla Motors a 9 page letter asking for specifics about any modifications to the Autopilot system including software changes that Tesla has made since Autopilot was first rolled out in the fall of 2015. At issue is how the system detects and reacts to cross traffic. The probe […]

            Komentár


            • Vrso
              Vrso komentoval
              Upraviť komentár
              Zle si pouzil "len autosteer". Autosteer je najtazsia schopnost autopilota, je to riadenie vozidla. Tesla povedala, ze mal zapnuty AP a 2x nereagoval na vyzvu aby chytil volant a potom prisli narazy.

            • leo
              leo komentoval
              Upraviť komentár
              Ved to ze v tom clanku to tak nejako divne napisali..

            • leo
              leo komentoval
              Upraviť komentár
              Kazdopadne v dalsom clanku sa pise, ze vodic tvrdi, ze nerozumel, co od neho auto chce, pretoze jeho rodnou recou je Madrarincina, nie Anglictina..

          • #37
            Mark Rosekind, veduci administrator NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration - americky urad pre bezpecnost dopravy), minuly tyzden na konferencii v Detroite potvrdil, ze automobilovy priemysel a pouzivanie Autopilota od Tesly, nemoze cakat dokedy bude perfektne. Majova smrtelna nehoda nemoze branit pouzivaniu autopilota.

            Mark Rosekind, the head administrator of NHTSA, stated last week at a conference in Detroit that the auto industry and the utilization of Tesla’s Autopilot “can’t wait until it’s perfect.”
            Via John Stoll at WSJ, Mark Rosekind , the head administrator of NHTSA, stated last week at a conference in Detroit that the auto industry and the utilization of Tesla’s Autopilot “can&…

            Komentár


            • #38
              Autopilot možno zachránil život mužovi z Bransonu (Missouri, USA). Muž počas pravidelnej jazdy z práce domov na modeli X, ktorý si kúpil týždeň pred tým pocítil prudkú bolesť. S podporou autopilota sa doviezol na pohotovosť, kde mu diagnostikovali pľúcnu embóliu. Udalosť je jedným z príkladov, vyvažujúucimi nedávnu smrteľnú nehodu. Retweetol Elon.
              Joshua Neally says his Tesla Model X drove him to the hospital during medical emergency.

              Komentár


              • #39
                Toto sa mi objavilo v stredu. Už som o tom počul, ale mne sa to stalo po prvý krát. Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	duha.jpg
Videní:	1
Veľkosť:229,8 KB
ID:	10580
                Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
                Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

                Komentár


                • ozana
                  ozana komentoval
                  Upraviť komentár
                  Easter egg? Stačí zapnout autopilota 4x v rychlém sledu za sebou.

              • #40
                Ako skutocne pracuje autopilot. Vpredu ma radar, ktory kontroluje priestor pred vozidlom niekolko 100 metrov. V naraznikoch auta su umiestnenych 12 ultrazvukovych senzorov. 6 vpredu a 6 vzadu, ktore kontroluju priestor okolo vozidla 360°. Dalej je tu kamera v prednom skle. a auto ma velmi precizne GPS. Vsetko toto komunikuje z pocitacom v aute, aby mohol autopilot pracovat spravne.

                Video kanalu: WIRED


                A tu su skusenosti nora Jorgena Winter-Larsena, ktory ukazuje autopilota na roznych cestach. Ked niesu ciary tak to proste nejde. Isiel mu len tempomat od rychlosti 30km/h aj ked aktivoval ho az v 34km/h rychlosti. Ked absentuje ciara v strede cesty, ale pri krajnici je tak autopilot po ceste plaval. Na okreskach ci v zapchach pri malych rychlostiach a pri dobrom znaceny, teda ciary na vozovke na oboch stranach a rovnako na dialniciach pri vyssich rychlostiach a dobrom znaceny to pracuje najlepsie. Stale je to len beta autopilot!


                Video kanalu Jorgen Winter-Larsen

                Komentár


                • #41
                  6x kliknout pro Easter egg
                  https://youtu.be/AiOxUcDgsa8?t=4m5s

                  Komentár


                  • ICE666SVK
                    ICE666SVK komentoval
                    Upraviť komentár
                    povedal ze 6x ale na fore sa hovori o 4x rychlo za sebou. Tak neviem ci je to natacane v USA a tam to maju inac, alebo.....???

                • #42
                  Autopilot mi teraz automaticky znižuje rýchlosť na o 10 viac ako je maximálna povolená na značke. Zatiaľ som si to všimol na cestách mimo diaľnice.
                  Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
                  Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

                  Komentár


                  • jeeff
                    jeeff komentoval
                    Upraviť komentár
                    Zaujimave, aku mas verziu sw? Mne to robi na jednom mieste na obchvate BA kde si mysli ze som na beznej ceste (nevie ze som hore na moste) a znizi z nastavenej 93 na nizsiu, ale nikde inde mi take nieco neurobil.

                  • gamcik
                    gamcik komentoval
                    Upraviť komentár
                    mne to robi na miestach kde nie su aktualizovane google map.

                  • Juro
                    Juro komentoval
                    Upraviť komentár
                    Spravilo mi to ako sa ide po starej ceste zo Supernabíjačky Zvolen do BB.

                • #43
                  http://autozurnal.ta3.com/tesla-odha...tial-nefunguje
                  Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Bez názvu.jpg
Videní:	2
Veľkosť:124,9 KB
ID:	11315
                  Naposledy upravené ICE666SVK; 21-10-2016, 17:37.

                  Komentár


                  • #44
                    Tu Autopilot varuje o kolízii áut pred Teslou :
                    Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
                    Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

                    Komentár


                    • #45
                      Aktualne mam SW 2018.6.1 a pri ceste z Tatier po R1 som si vsimol vyrazne agresivnejsie automaticke spomalenie v ostrych zakrutach. Isiel som na tempomate a okolo Ziar nad Hronom / Zarnovica su take ostrejsie zakruty a tam auto spomalovalo az na cca 120km/h, respektive ak predo mnou islo auto, to sa zaradilo, tak az kym neskoncila zakruta tak Autopilot nezrychlil. Je to super, lebo prechadzat tie zakruty okolo 140 je dost extremne ;-) Mam AP1.

                      Postrehli ste to tiez?

                      Komentár


                      • Jiri GrandPa
                        Jiri GrandPa komentoval
                        Upraviť komentár
                        Neviem, ci si to neminul uz v predchadzajucich verziach. Ja som si to spomalenie vsimol uz vlani. A vsimol si si inu vec? Ze teraz (konecne) drzi (aspon sa snazi) auto pri vnutornej ciare zatacky? Podstatne spolahlivejsie zvlada zakrutovu cestu ako predtym. Za mna palec hore.

                      • jeeff
                        jeeff komentoval
                        Upraviť komentár
                        Ano, toto som si tiez vsimol. Ja moc po R1 nejazdim, takze to moze byt aj nieco z minulorocneho updatu, na beznych dialniciach su zakruty tak, ze spomalovat netreba. Ale prijemne ma to prekvapilo.

                      • jux
                        jux komentoval
                        Upraviť komentár
                        Nemusi to byt len novym softverom v aute, moze to byt aj tym, ze tesla ma uz dost dat z nasich ciest a poskytuje autu presnejsie udaje na prejazd konkretnych zakrut.

                      • jeeff
                        jeeff komentoval
                        Upraviť komentár
                        Zaujimave je, ze uz asi 2-3x sa mi na D1 smerom Senec->BA stalo to, ze na tempomate 120 som sa preradil do praveho prazdneho pruhu a auto zostalo na 112 co bola rychlost stredneho pruhu, proste same nezrychlilo, zostalo na urovni dopravy nalavo. Zrychlilo po tuknuti na plyn.

                      • Jiri GrandPa
                        Jiri GrandPa komentoval
                        Upraviť komentár
                        Yeap. Tak sa to chova od jesene minuleho roka. Povazujem to za dobru vec, ze musis potvrdit, ze chces predbehnut sprava. Napr. vo Svajci za to beru bez pardonu vodicak.
                    Pracuje...
                    X