Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Operativny Leasing cez Business Lease

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • jeeff
    Member
    • Nov 2015
    • 194
    • lubos1519
    •   

    Operativny Leasing cez Business Lease

    Pokial viem budem mat prve auto na SK objednane cez Operativny Leasing od Business Lease, rozhodol som sa teda zalozit tuto temu kde sa mozete pytat pripadne otazky.

    Teslu som sledoval uz nejake 2 roky, uz ked som kupoval posledne auto som povodne chcel Teslu, financne to ale bolo prilis extremne, po spusteni Autopilota a objaveni Business Leasu v mediach na jesen 2015 som sa rozhodol ich kontaktovat pre ziskanie orientacnej cenovej ponuky. Prvu cenovu ponuku som dostal na 48 mesiacov / 30.000km rocne v cene 2100 eur mesacne (cena bola nasledne po jednaniach vyrazne znizena). Treba si uvedomit ze v cene je zahrnute:

    Cestná asistencia(Roadassistance)
    / Operatívny leasing odpisy, úrok a zľava(Depreciation,interestanddiscount)
    / Havarijný program (Damage Risk Program) (Tesla - spoluúčasť 5%/min. 166 EUR)
    / Poistenie zodpovednosti za škody spôsobené prevádzkou vozidla (PZP/MTPL) (Štandard 5,0 mil. EUR / 1,0 mil. EUR (K))
    / Registračné náklady na vozidlo (Registration Fee)
    / Údržba, Opravy a Pneumatiky vrátane sezónneho prezúvania a uskladnenia (Maintenance, Repairs and Tires)
    / Správny poplatok(Managementfee)
    / Diaľničná známka do 3,5t-zahrnutá v splátke(Highwayfeeincluded)
    / Daň z motorových vozidiel (Road tax)

    Cena 2100 eur mesacne sa mi ale zdala prilis vysoka, takze sme postupne zjednavali cenu. Mozem povedat, ze sme sa dostali podstatne nizsie, Business Lease rokoval velmi korektne a dal vsetky zlavy ktore mohol. Mal velky zaujem auto prenajat, kedze v ich filozofii je podpora green energy. Rovnako pri rokovaniach o finalnej zmluve boli ochotny akceptovat nase pripomienky a zapracovat ich, co sa bezne pri leasingu nestava.

    Finalne objednane auto bolo Model S 85D, Red Multi Coat, Pano, Autopilot, Premium, Smart Air, Subzero + Chademo + Premium front console + type 2 cable s leasingom na 6 rokov / 25.000 km rocne v cene vyrazne lepsej ako povodnych 2100 mesacne aj vzhladom na 4 vs 6 rokov. Celkovo rocne naklady na auto budu menej ako 20k bez DPH rocne a to vratane vsetkeho co je vyssie uvedene co je cena mierne vyssia ako mam za aktualne BMW (samozrejme po zaratani vsetkych nakladov na prevadzku, nemoze sa ratat len standardna leasingova splatka).

    Business Lease ma vlastnu teslu BL-TESLA modrej farby, dostali sme ju zapozicanu na testovanie, dohodli aj stretnutie vo Viedni kde som si bol vybrat farbu a interier (riesil som ci standardne sedacky alebo next gen) a ci cervenu alebo titanium. Rozhodol som sa pre standardne sedacky (paci sa mi kombinacia latka + koza) a pre cervenu farbu kedze Titanium vyzerala presne ako na Citroenoch ;-)

    Co sa tyka samotneho objednania auta tak to prebehlo tak, ze vo Viedni mi zriadili ucet na My Tesla na moj firemny email a cez toto konto auto bolo objednane. Musim sice sem tam preposlat email co mi pride do Business Leasu ale inak vyrobu sledujem od zaciatku, sam som robil aj confirm objednavky. Business Lease ma nejaky specialny rezim dodavky kedze maju s Teslou uzavretu dohodu pre Other Europe na Operativny Leasing (ako ich grupa), snazili sa vybavit dodanie do VIE zial sa to nepodarilo, takze dodavka bude do Tilburgu a od tial bude auto prevezene. Samotna odovzdavka / instruktaz by mala potom prebehnut vo Viedni. Zatial sme teda neplatili ziadnu fakturu ani nic, vsetky uhradil Business Lease, len som ich preposielal k nim ;-)

    Po skonceni leasingu mame moznost auto odkupit za zostatkovu cenu (okolo 18k).

    Auto bolo objednane 25.11. a potvrdene 27.11. s povodnym terminom dodania late feb / march. Vyrobene bolo az v polke januara vzhladom na to, ze koncom roka vyroba bola len pre US auta z dovodu konca kvartalu a co najrychlejsieho predaja. Aktualne je auto na lodi, o 2 dni borazi do Le Havre a nasledne 9.3. Rotterdam, podla info co mam by auto malo byt v Tilburgu pripravene prvy aprilovy tyzden, dufam ale ze budu chciet potesit Elona a dodaju to este do konca Marca aby to mal v kvartalnych vysledkoch.
  • Marekk
    Member
    • Feb 2015
    • 83

    #2
    Presnu sumu nemozte napisat ? Ked by to bolo pod 1500 mesacne bolo by to zaujimave

    Komentár

    • jeeff
      Member
      • Nov 2015
      • 194
      • lubos1519
      •   

      #3
      Presna suma zalezi od konfiguracie auta a od velkosti firmy (podla toho ju zaradia do kategorie). Keby som vyhodil stresne okno a front console tak som pod 1500 (bez DPH).

      Komentár

      • denial
        Member
        • Jun 2014
        • 323

        #4
        vychadza mi to na 133000 bez dane cely leasing aj s odkupenim ...
        co ak najazdis >25000km/rok, asi bude este treba doplatit aj za kilometre?

        Komentár

        • jeeff
          Member
          • Nov 2015
          • 194
          • lubos1519
          •   

          #5
          Ked najazdis rozdiel tak doplacas, ten najazd sa prehodnocuje a podla toho sa moze upravit zmluva:

          Cena viac/menej najazdených km 0,08/ 0,03

          najazdeny pocet km potom meni tu odkupnu cenu, ak uvazujes ze auto potom na konci este odkupis je ti to skoro jedno, pretoze ak najazdis viac tak bude aj odkupna cena nizsia.

          Kazdopadne ak chces nejake presnejsie cisla najlepsie co mozes spravit je nechat si vypracovat cenovu ponuku priamo v Business Lease emailom na info@businesslease.sk, budu potrebovat vytlacenu konfiguraciu z Tesla konfiguratora.

          Komentár

          • Marekk
            Member
            • Feb 2015
            • 83

            #6
            Vysvetli mi niekto aky to ma vyznam prenajat si Teslu cez operativny leasing ? Lebo ja vyznam operativneho leasingu vidim iba pre velku firmu ktora ma takto viac spalovacich aut, a este k tomu to obmedzenie 30 000 KM rocne je strasne malo ked niekto najazdi rocne iba do 30tisic tak kvoli navratnosti si Teslu urcite kuppovat nebude.

            Komentár

            • jeeff
              Member
              • Nov 2015
              • 194
              • lubos1519
              •   

              #7
              Teoriu vyhod/nevyhod operativneho leasingu vs standardneho leasingu tu asi nema zmysel rozoberat, kazda moznost ma svoje vyhody aj nevyhody. Pre nas bol operativny leasing vyhodny z toho titulu, ze je vsetko zahrnute v splatke a teda okrem elektriny nemusime riesit nic a nejdeme do rizika problemov s Teslou. Nemozes porovnavat len samotnu splatku pri operativnom vs standardnom leasingu, pretoze pri operativnom mas vyssie uvedene body zahrnute v splatke, kdezto pri standardnom leasingu to platis zvlast. Z pohladu financneho je to jednoduchsie, mas jednu fakturu mesacne, nic ine neriesis. Nepotrebujes ziadnu akontaciu, mas jednu fixnu mesacnu splatku. Neriesis dovoz auta, registraciu, prihlasenie, neriesis servis.

              Skus si len zratat kolko ta bude stat za 6 rokov prezuvanie a nove pneu, poistka (havarijna aj PZP), servis, dan z motorovych vozidiel a dialnicna znamka. Ja to uz mam zaratane v splatke. To cislo by ma pre porovnanie fakt zaujimalo, kedze ja to nemam v kalkulacii samostatne naratane netusim kolko moze byt poistka a ziadna online kalkulacka mi to nevedela vyratat. Aktualne BMW ma len na poistke (hav+pzp) stoji 2.200 eur rocne. To je 13.158 eur za 6 rokov! Tiez si zrataj ze za 6 rokov bude urcite treba minimalne raz nove letne pneu a 2x zimne, to budes mat dalsich 3-5k.

              Co sa tyka poctu km, dlhodobo najazdim 25.000km rocne, takze preto je tam taky limit, kto si aky nastavi taky bude mat. Teslu si nekupujem kvoli navratnosti / ekonomickosti ale z dovodu emotivneho ;-) Tak isto mozes tvrdit ze naco mi je iPhone ked by som mohol mat nejaky android za 150 eur.

              Komentár

              • Ja123
                Junior Member
                • Dec 2016
                • 6

                #8
                Vie niekto poradit, ci existuje moznost operativneho leasingu modelu s, ale pre fyzicke osoby, idealne pre jazdene auto ?

                Pozna niekto v tej suvislosti aj dovod, preco sa cena jazdeneho modelu s drzi tak vysoko ? Je mi jasne ze to auto "starne" pomalsie ako bezne auto (update), ale riziko toho, ze zrazu vyjde sprava, ze baterie stoja uz iba 20% a maju dvojnasobnu kapacitu neni zanedbatelne.

                Komentár

                • jeeff
                  Member
                  • Nov 2015
                  • 194
                  • lubos1519
                  •   

                  #9
                  Viem ze Business Lease pripravuje aj moznost operativneho leasingu pre fyzicke osoby. Prilis ale neverim, ze by isli do takeho rizika s tak drahym autom. Co mam info tak sa to ma dat pre mensie auta. Spustat by tento projekt operativneho leasingu pre fyzicke osoby mali buduci rok.

                  Vysoka cena jazdenej Tesly je z dovodu garantovanej ceny odkupu od Tesly ktora bola pre auta vyrobene myslim prve 2 roky. A samozrejme je to aj otazka ponuky a dopytu, kedze sa predaju aj za vyssiu cenu tak su tak ponukane.

                  Komentár

                  • Ja123
                    Junior Member
                    • Dec 2016
                    • 6

                    #10
                    ok, dakujem ! Sledujem, ze az tak jednoduche prejst na elektromobil vseobecne to nebude, aj ked som uz asi "konvertoval". Jedine, co ma na tom nejak nepresvedcilo je kvalita materialov, resp spracovania v interieri, to bolo skor na urovni auta tak za max 25tis, ale nad tym treba asi privriet oci, resp. usi :-)

                    Komentár

                    Pracuje...
                    X