EN: Today I came back from my trip to Italy. 2x 1200km.
Below is a map of way from Krakow to Livigno. 4 charging points.
First charging in Trencin/Laugarico. Meeting with Juro and testing his 32A charger.
Later Tesla Superchargers.
1. Vienna - I don't like this one. It's in the middle of the city so 2-3 hours lost on traffic and there is nothing to do around.
2. Saltzburg. Next to restaurant (looks like owner has Tesla). Much faster than Vienna charger. Over 550km/h of charging.
3. St. Anton. Another bad charger. All around after 6PM is closed. Even toilet.
total travel time 20 hours. (5 hours spent in Trencin, talking with Juro, eating together pancakes, ant testing charger)
On way back I passed St. Anton because it was way downhill so I could reach Saltzburg directly.
total travel time 17 hours. Total cost 0 (except initial charge at home)
SK:
Dnes som sa vrátil z výletu do Talianska. 2x 1200 km.
Nižšie je mapa ceste z Krakova do Livigna. 4. dobíjacích miest.
Prvé nabíjanie v Trenčíne / Laugarico. Stretnutie s Juro a testovanie jeho 32A nabíjačky.
Neskôr Tesla dúchadla.
1. Viedeň - nemám rád tento. Je to v centre mesta, takže 2-3 hodiny stratil na dopravu, a nie je nič, čo robiť v okolí.
2. Saltzburg. Vedľa reštaurácie (vyzerá ako vlastník má Tesla). Oveľa rýchlejšie ako vo Viedni nabíjačky. Cez 550 km / h nabíjania.
3. St. Anton. Ďalšie zlá nabíjačka. Všade okolo po osemnásť hodín uzavretý. Dokonca aj toaleta.
Celková doba jazdy 20 hodín. (5 hodín strávených v Trenčíne, hovoriť s Juro, jesť spolu palacinky, ant testovanie nabíjačka)
Na spiatočnej ceste som prešiel St. Anton, pretože to bol spôsob, ako z kopca, takže som mohol dosiahnuť Saltzburg priamo.
Celková doba jazdy 17 hodín. Celkové náklady 0 (okrem počiatočného poplatku doma)
https://www.dropbox.com/s/m9zifv3xh7...oland.jpg?dl=0
Below is a map of way from Krakow to Livigno. 4 charging points.
First charging in Trencin/Laugarico. Meeting with Juro and testing his 32A charger.
Later Tesla Superchargers.
1. Vienna - I don't like this one. It's in the middle of the city so 2-3 hours lost on traffic and there is nothing to do around.
2. Saltzburg. Next to restaurant (looks like owner has Tesla). Much faster than Vienna charger. Over 550km/h of charging.
3. St. Anton. Another bad charger. All around after 6PM is closed. Even toilet.
total travel time 20 hours. (5 hours spent in Trencin, talking with Juro, eating together pancakes, ant testing charger)
On way back I passed St. Anton because it was way downhill so I could reach Saltzburg directly.
total travel time 17 hours. Total cost 0 (except initial charge at home)
SK:
Dnes som sa vrátil z výletu do Talianska. 2x 1200 km.
Nižšie je mapa ceste z Krakova do Livigna. 4. dobíjacích miest.
Prvé nabíjanie v Trenčíne / Laugarico. Stretnutie s Juro a testovanie jeho 32A nabíjačky.
Neskôr Tesla dúchadla.
1. Viedeň - nemám rád tento. Je to v centre mesta, takže 2-3 hodiny stratil na dopravu, a nie je nič, čo robiť v okolí.
2. Saltzburg. Vedľa reštaurácie (vyzerá ako vlastník má Tesla). Oveľa rýchlejšie ako vo Viedni nabíjačky. Cez 550 km / h nabíjania.
3. St. Anton. Ďalšie zlá nabíjačka. Všade okolo po osemnásť hodín uzavretý. Dokonca aj toaleta.
Celková doba jazdy 20 hodín. (5 hodín strávených v Trenčíne, hovoriť s Juro, jesť spolu palacinky, ant testovanie nabíjačka)
Na spiatočnej ceste som prešiel St. Anton, pretože to bol spôsob, ako z kopca, takže som mohol dosiahnuť Saltzburg priamo.
Celková doba jazdy 17 hodín. Celkové náklady 0 (okrem počiatočného poplatku doma)
https://www.dropbox.com/s/m9zifv3xh7...oland.jpg?dl=0
Komentár