Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Zvolavacia akcia modelov S vyrobenych pred Aprilom 2016

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Zvolavacia akcia modelov S vyrobenych pred Aprilom 2016

    Myslel som, ze uz to tu bolo spomenute ale neviem to najst. Trochu som o tom cital a vyzera to dost vazne.

    Ti co mate starsie S pozrite aj tuto diskuziu na Teslamotorsclub(e) a objednajte sa do servisu. IMHO by toto nemalo byt dobrovolne ale povinne a rychle. Ked sa ta jednotka elektrickeho posilovaca riadenia posune, nedajboze uplne oddeli, tak je auto udajne takmer neovladatelne. https://teslamotorsclub.com/…/power-steering-falling-apar…/…

    Ucelene info tu:





    Tesla issues a voluntary recall for power-steering bolts in all 123,000 pre-April 2016 Model S vehicles
    Today, Tesla issued a voluntary recall on all 123,000 pre-April 2016 Model S vehicles over a bunch of bolts on a powering steering component made by Bosch.
    electrek.co
    Naposledy upravené Jiri GrandPa; 17-04-2018, 20:58.

  • #2
    . . . použili kvalitného nemeckého dodávateľa BOSCH . . .

    Komentár


    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Si tu diskuziu na Teslamotorsclube evidentne necital. Bosch s tym nic nema, hlinikove SROUBY sa uvolnuju/praskaju. Tie nebudu vyrabane Boschom.
      Naposledy upravené Jiri GrandPa; 17-04-2018, 14:00.

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Pokial uz nedoslo k poskodeniu jednotky elektrickeho riadenia je oprava vskutku jednoducha - proste zamenia 3 hlinikove srouby za ocelove s povrchovou upravou. Ta povodna informacia co sa objavila v mediach, ze hrdzaveju srouby na prevodovke je pekna ptakovina, hlinik korozii nepodlieha, iba povrchovej oxidacii.
      Naposledy upravené Jiri GrandPa; 17-04-2018, 20:56.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Nie, nečítal, len som troška podpichol, kto sa chytí.

    • Marcel Pavlík
      Marcel Pavlík komentoval
      Upraviť komentár
      neviem, aké materiály sú v dotyku s hliníkovými skrutkami. napríklad Al vodiče musia byť oddelené od ocele kadmiovanými podložkami ...

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Práveže použili hliníkové šrouby do hliníkovej príruby. Evidentne nechceli miešať materiály.
      Od apríla 2016 už používajú nerez oceľ.

  • #3
    To, ze je to dobrovolne je podla mna len burzovy tah. Keby priznali, ze to je vazne, znova by im padli akcie a investori by neboli nadseni. Takto to zaobalili, ze ide o banalitu, vyhli sa negativnemu PR a vsetci su spokojni a popri tom dufaju, ze aj ked je to dobrovolne, vsetci tu vymenu v nejakom casovom horizonte absolvuju a nikto sa nestihne zabit (kym napumpuju vyrobu M3 a stabilizuju financie).

    Komentár


    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Čo som o tom čítal, tak vždy najskôr to riadenie začne blbnut. Záleží však na užívateľovi ci tomu venuje pozornosť alebo bude čakať až na pravidelnú prehliadku.
      Lenže to postihuje viac staršie auta (logicky) a tie už sú po záruke, takze sa ľudia nehrnú do servisu. Pritom keď sa tie srouby vymenia tak sú náklady cca 5 $ a zvládne to každý kto si sroubovakom nevypichne oko. Keď už sa to pohne a poškodí sa ta mechanika tak stojí cca 2000€.
      Veľký kredit Tesle, ze urobili tak rýchlo zvolávaciu akciu. Na verejnosti sa tie problémy objavili vo februári.
      Naposledy upravené Jiri GrandPa; 18-04-2018, 07:38.

    • gamcik
      gamcik komentoval
      Upraviť komentár
      predvčerom som bol v servise a pýtal som sa na to. odpovedali že ešte nemaju sučiastky

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      Ubehli 3 tyzdne od oficialneho oznamenia zvolavacky a servis stale nema obycajne sroby? o.O

      Keby sa jednalo o nejaku zlozitu elektroniku, ale sroby?? To mi pripomina ako ked som reklamoval chladnickove dvere a cakal som na obycajny kolik z pantu 5 tyzdnov, vtedy som nevedel ci snivam alebo sa to naozaj deje. Kam ten svet speje...

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Nejde len o srouby. Pokial uz doslo k poskodeniu sroubov tak menia zrejme celu jednotku elektronickeho riadenia.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      ja som kedysi v Suzuki čakal 3 mesiace na tachometer do Jimny a až keď som do toho zapojil SOI, tak zrazu prišiel a ešte aj cvakali (bola to tretia závada v záručnej dobe), takže asi toľko, kde nie je orgán, čo im môže robiť nepríjemnosť (a nie je lebo väčšina z Vás má autá na firmu a ešte je z iného štátu ako AT), tak kašlú na to, oviec marketingom uvarených čo kúpia nové, je dosť, konkurencia žiadna

      a sranda bude, že keď aj budú mať šróby, tak budú mať čas za 3 mesiace ​​​​​​​

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      Keby aj menili celu jednotku riadenia, logika mi hovori, ze ked vyhlasim oficialnu zvolavacku, naskladnim servisy podla priblizneho poctu Tesiel v spadovej oblasti sposobom, aby som vedel pokryt aspon 30% zasiahnutych aut, a pomaly doplnam sklad ako prichadzaju dalsi a dalsi ludia. A informacie o pribliznom mnozstve postihnutych aut v spadovej oblasti konkretneho servisu maju k dispozicii.

      Ked niekto nevie zasobit servis 3 tyzdne, s tym ze vie, kolko priblizne dielov bude treba tak je to na zamyslenie. Potom nechcem vediet ako dlho sa caka na nahradne diely a opravu v pripad nehody, ked servis nevie co a kolko bude potrebovat skor ako urobi obhliadku. Hyundai urobil zvolavacku na zamku nabijacieho konektoru, a mali ich pripravene. Detto sme mali raz takto zvolavacku na firemne Fordy Focus (6ks), bol tam daky problem s cerpadlom. Zavolali nam, objednali nas na nasledujuci tyzden a vsetko hned vymenili. Cakali sme len na volny slot v servise, nahradne diely mali uz pripravene pre vyse 300ks aut podla technika.

      Nechcem aby to vyznelo ako “hate”, len nechapem tuto politiku, je to postavene na hlavu.

    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Zvolavacka bola vyhlasena kde? V Europe? Zrejme v USA aj ked pre cely svet. Tam sa asi aj prirpavili, samozrejme ako domaci hlavny trh. Do Europy to asi pojde lodou v kontajneroch a preto to zrejme asi nemaju. Tesla nieje VW, ktory si to vyrobi u dodavatela na danom kontinente. Toto je u Tesly problem. Tazko povedat, kto im to vyraba a na ktorom kontinente.

  • #4
    Cesta loďou je 7 až 17 dní podľa rýchlosti lode, nejaké dni preclenie a pár dní kamión po Európe. takže to nie je až taký argument, prečo nemajú diel v servise Wien.
    A nezabúdajme, že keď oficiálne vyhlásili zvolávačku, vedeli o probléme už nejakú dlhšiu dobu a mali čas si to pripraviť. Keď sa na bežné blbosti ako pravidelný servis, tobôž nejaká oprava čaká v mesiacoch, ja som len poznamenal, že keď budú mať diel, nie je ešte vyhraté.

    A ešte jeden príklad: potreboval som nejaké modelárske veci z USA, bolo to dosť veľké nad 1 m3 a nad 20 kg. Cez Polonez parcel som to za 150 USD mal loďou zo západného pobrežia u mňa doma za 3 týždne tým najpomalším spôsobom dopravy kvôli cene. A to išlo kamiónom zo západného pobrežia na východné, potom v kontajneri a z Gdanska to poliak doviezol na dodávke. Po troch týždňoch Poliak zrazu volá na mobil, že za 2 hodiny mi dovezie zásielku, ani som neveril.
    P.S. Ak sa niekto chce vyhnúť precleniu z USA, odporúčam Polonez Parcel.

    Komentár


    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Vidim, ze najvacsi problem s tym maju ne-teslaci :-). Serte na to. Praskne vam zilka.
      Voluntary recall je uplne nieco ine ako nejaka povinna zvolavacia akcia.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Ja som dal pri podobnej zvolavacke TMX vymenit parkovacie brzdy takmer po roku.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Aj najväčšia zvolávačka 34 mil. vozidiel Takata airbagy boli "Voluntary recall".

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      Mna to serie z toho dovodu, ze vela veci sa da urobit lepsie (hlavne take zakladne banality), a to je potom voda na mlyn vsetkym tym hejterom na autoforach atd, zbytocne to vrha zle svetlo na EV. A ked to potom cita nejaky lajk, tak si radsej kupu rozmysli. A pomaly rozmach EV skodi nam vsetkym

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      V tom s tebou súhlasím. Lenže ťažko môžeme očakávať od mini automobilky ktorá fici na dlh rovnaké servisne možnosti ako majú dinosauri. Takze podľa mna najskôr budú riešiť urgentne prípady kde to už prasklo. V našom priestore je veľký (a čoraz väčší) problém neexistencie servisného centra. A jediná a hlavná príčina je Muskova posadnutosť tým, že všetko musí mat pod vlastnou značkou. To je dlhodobo neudržateľné a čím skôr pochopí, že sieť dealerov ma svoju hodnotu tým lepšie. Ale možno že nepochopi a najskôr to musí krachnúť.
      Naposledy upravené Jiri GrandPa; 20-04-2018, 09:28.
Pracuje...
X