Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Cena a parametre,... model 3:

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • ICE666SVK
    Senior Member
    • Jul 2014
    • 1997

    #76
    https://electrek.co/2018/05/31/tesla...oduction-cost/
    Tu je odpoved, preco si Tesla zatial nemoze dovolit vyrabat TM3 standard, alebo ak chcete auto v zakladnej vybave z nizsim dojazdom. Proste si to nemoze dovolit. Tesla chce zakladny model predavat za 35 000$. Kedze jej momentalna vyroba je cez 3500 kusov tyzdene. Nemecka konkurencna frima sa vydala podobnym krokom ako ine firmy a kupila si model TM3 a podrobila podrobnej analyze. Vysledkom je, ze bateriove clanky Modelu 3 (produktove cislo 2170) obsahuju len 2,8 % kobaltu. Oproti priemeru v automobilovom priemysle (8%) to je az o 65 % menej. Udaje tejto firmy boli poskytnute casopisu WirtschaftsWoche a ten odhaluje zistenia danej firmy. TM3 ma taketo vyrobne naklady z pohladu materialu, logistiky sa odhaduju na 18000$ cize 15000€. 10000$ asi (8500€) by mali tvorit mzdove naklady a celkove naklady by sa tak mali zastavit na 28000$ (23500€). Cena TM3ky sa pohybuje od 35000 - 78000 USD. Podla tohto by odhadovana marza TM3ky v zakladnej vybavy za 35000$ mala byt 25%. Ale POZOR toto bude platit len po dosiahnuti produkcie 10000 kusov za tyzden. Kde Tesla zatial este nieje. Ked sa pital redaktor portalu Electrek.co Elona Muska ci suhlasi z uvedenou sumou, odpoved boha ROZHODNE. A pre toto si Tesla zatial nemoze dovolit vyrabat TM3 v zakladnej vybave. Ked to Tesla dosiahne, tak to bude znamenat obrat vo financnych vysledkoch.

    Komentár


    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      No toto bolo predsa jasné od samého začiatku. Teplá voda už bola objavená
  • dzodzo
    Member
    • Oct 2016
    • 104

    #77
    uvidime ci pustia nejake cisla, podla nalinkovaneho tweetu, by malo byt dnes nejake shareholder Q&A, kde zbierali otazky

    ja som sa pytal na servisne centra v europe a antikoroznu ochranu, ale to pre nich asi v tento moment nie je podstatne

    Komentár

    • Vlado
      Member
      • Apr 2015
      • 36

      #78
      Tesla zmenila vzhľad stránky pre model 3 v USA a vidno z neho, že štandardná batéria nebude mať dojazd 220 ale 215 míľ

      Komentár

      • nemo
        Senior Member
        • Oct 2015
        • 561
        •   

        #79
        Long Range
        Click image for larger version  Name:	screenshot-www.tesla.com-2018-07-13-14-18-06.png Views:	1 Size:	116.5 KB ID:	26204
        Naposledy upravené nemo; 13-07-2018, 13:27.

        Komentár


        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Práve som to pozeral, dúfam že nechajú aj 18" disky ako možnosť, tieto 19"-ky na našich cestách by boli nielen značne nepohodlné ale určite aj na podvozok nepridávajúce životnosti.

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Miro, je jsne, ze menej gumy znamema tvrdsiu jazdu. Na TMX som preto zamerne kupil 20tky (TMX ma varianty 22 a 20 ) a zimne som dokonca dal na TMX len 19tky. (20tky tiez kvoli privesu)
          No nedavno som mal na 3 dni TMS s 21tkami (TMS sa dodava s 19 a 21) a bol som prekvapeny, ze to nie je az take tvrde, ako som predpokladal. Zrejme je to preto, lebo pneu na Teslach su nahustene az na 3atm a teda kolesa su dost tvrde aj ked maju viac gumy.

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          S a X majú vzduchové pruženie, takže ak ho urobili aspoň trocha do pohodlna, mali by aj väčšie rozmery zvládať lepšie. Ale Model 3 má pružiny a klasické tlmiče (dokonca bez nastavenia tvrdosti), takže tam to bude citeľnejšie. A tiež na sever od Bratislavy (a "v našom zapadákove") sú cesty aj na 16-ky moc. A tiež má na veľkosť diskov vplyv vek vodiča.

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          To pruženie na S nie je moc pohodlne. Ja mám 19” a je to na našich dierach dosť cítiť. Mal som take iste na A7 a to bolo podstatne pohodlnejšie auto.
      • nemo
        Senior Member
        • Oct 2015
        • 561
        •   

        #80
        Standard Battery
        Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	screenshot-www.tesla.com-2018-07-13-14-24-59.png
Videní:	84
Veľkosť:74,9 KB
ID:	26206

        Komentár

        Pracuje...
        X