Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Cena a parametre,... model 3:

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • #61
    https://electrek.co/2017/06/10/tesla...-screen-wheel/ pokracovanie obrazkov
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	11-fwsk9nxtesla-model-3-silver.jpg Videní:	1 Veľkosť:84,2 KB ID:	15931

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	17-70nzcfutesla-model-3-silver.jpg Videní:	1 Veľkosť:79,7 KB ID:	15932

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	24-bjepm6stesla-model-3-silver.jpg Videní:	1 Veľkosť:100,4 KB ID:	15933

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	25-kousyjbtesla-model-3-silver.jpg Videní:	1 Veľkosť:72,0 KB ID:	15934

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	36-zlnykq8tesla-model-3-silver.jpg Videní:	1 Veľkosť:46,8 KB ID:	15935

    Komentár


    • #62
      Ake to ma malicke brzdove kotuciky Dizajn u mna uplne v pohode, zo zaciatku sa mi velmi nepacil, ale cim viac fotiek sem pribuda, tym viac sa mi to auto paci. Velmi mi to pripomina dizajnovu filozofiu Volkswagenu. Nie je to dizajnova modla a svojim sposobom je to trosku nuda, ale je to triezve a nadcasove, a myslim, ze to bude velmi dobre starnut, aj s odstupom 6-10 rokov to bude stale svihacke auto. Za mna palec hore

      Komentár


      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Podla mna su brzdove kotuce TM3 urcite dostatocne, zadne su samozrejme mensie. TM3 bude podstatne lahsie auto ako TMS a TMX a nebude mat maximalku 250km/h. Tiez rekuperacia prebera podstatnu cast brzdenia, takze pri dlhych klesaniach ako napriklad v Chorvatsku, kde ICE brzdy idu do cervena, mechanicke brzdy EV v podstate ani netreba pouzivat. Na elektromobiloch sa brzdi mechanickymi brzdami len v kritickej situacii alebo dobrzduje na krizovatke pri minimalnej rychlosti.

      • ICE666SVK
        ICE666SVK komentoval
        Upraviť komentár
        Njn raz som si vychtnaval jazdu kopcom do dola na Liptove. Huty sa vola ten kopec a dole som zastal pri jednom kostoliku a brzdy bolo citit. Od vtedy som taku sprostost uz neurobil. Hold clovek sa uci na vlastnych chybach. Cize taku rekuperaciu by som bral vsetkymi desiatimi.

    • #63
      https://electrek.co/2017/06/11/new-m...teering-wheel/
      Nie vsetky obrazky sa sem zmestili, niektore presahovali limit.
      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	8971ste.jpg
Videní:	1
Veľkosť:166,7 KB
ID:	15963
      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	jca7h1yr.jpg
Videní:	1
Veľkosť:64,6 KB
ID:	15964
      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	9dnya0ir.jpg
Videní:	1
Veľkosť:33,8 KB
ID:	15965
      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	nywmkyj-e1497237276334.jpg
Videní:	1
Veľkosť:385,2 KB
ID:	15966
      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	screen-shot-2017-06-11-at-8-24-37-pm.png
Videní:	1
Veľkosť:108,2 KB
ID:	15967
      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	screen-shot-2017-06-11-at-8-24-50-pm.png
Videní:	1
Veľkosť:125,5 KB
ID:	15968

      Komentár


      • #64
        Pozeram ze tie pneumatiky vyssie su 235/40 R19 s diskami ktore boli namontovane aj na striebornom Modeli 3 pri odhaleni minuly rok. Matne-cierne vozidlo malo vtedy cierno/karbonove aero-rafiky ktore v dost ochudobnenej a zmensenej podobne bolo tiez nadavno vidiet na jednej cervenej aj bielej RC verzii. Inak potom boli vidiet aj mensie 18-tky podobne tymto striebornym 19-tkam na bielej RC verzii zachytenej aj pri CHAdeMO nabijackespolu s ciernou Teslou. Tmave velke disky na cervenej Tesle pri odhaleni boli asi len na vystavu... Z toho mi vychadza, ze zrejme budu na vyber 2, mozno 3 druhy kolies a to:
        - 235/40 R19 strieborne -> profil 94mm
        - 235/45 R18 strieborne -> profil 106mm
        - 235/45 R18 cierne-aero

        Uvital by som aj moznost 17-tok aspon na zimne pneu ale zrejme taka moznost nebude (235/50 R17). Ak vsak budu tie 18-tky s vyssim profilom tak to bude pre mna celkom OK, kedze napr. Toyota Prius III ma vo vyssej vybave 215/45 R17 cize mensie kolesa s profilom len 97mm co je strasne tvrde na Slovenske cesty...

        Komentár


        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Aj ja neznasam tie nizke tvrde profily, Na TMX mam letne 20tky a zimne 19tky. hoci standardny vyber pre TMX su 20tky a 22ky.

        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          No spolocnost Tesla este nieje na nasom trh, tak nepozna nase cesty.

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Vedz ze niektore cesty v Amerike su porovnatelne s nasimi Hlavne vodici v severnejsich statoch kde je viac snehu a mrazu by vedeli rozpravat (Boston, New York, Chicago), pravidelne tema na vela americkych forach V Californii to samozrejme neriesia, tam si este dokupia nejake aftermarket 26-palcove chromovane

      • #65
        recenzia s nejakymi interierovymi parametrami pre porovnanie s bmw a mercedesom
        We took one out for a spin, and have little doubt the age of electric cars has arrived.

        Komentár


        • #66
          Dobrý deň, neviem či sa to tu riešilo už (ak hej poprosím presmerujte ma), ale ak si kúpim Teslu 3 za 35 000 dolárov, o koľko sa mi predraží suma auta kým, ho doveziem na Slovensko? Shipment z Californie je v cene vozidla či sa niečo musí ešte platiť? Keby som si chcel auto prevziať vo Viedni?

          Komentár


          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            Problém je aj v tom, že US Tesly majú iný nabíjací konektor a len 1. fázové nabijanie. Takze by si musel si nechať aj prerobiť nabijaciu elektroniku s konektorom - čiže záruka preč lebo Tesla ti to nespraví.
            A nezabudni ešte na DPH a clo.
            Suma sumárum - zabudni.

          • dzodzo
            dzodzo komentoval
            Upraviť komentár
            to s tymi konektormi je celkom dobre rozpisane tu: http://teslapedia.org/model-s/tesla-...arging-basics/ je to sice pre model S ale predpokladam ze u model 3 to nebude v zasade inak

          • Janči_ZV
            Janči_ZV komentoval
            Upraviť komentár
            Sme sa nepochopili. Nemyslel som dovoz US verzie Tesly, ale celkovo jej "dovoz". Keďže u nás nemá ofic dealera a najprv dovážali iba do Holandska Európanmi objednané kusy, tak som nevedel, ako je to teraz. Ale díky aj za takéto info.

        • #67
          No, minimálne o 20% DPH, ktorú musíš ešte na slovensku z danej sumy zaplatiť ;-). Takže okolo 43500 dolárov (42000+1500 nejaké dokumenty a pod) môžeš rátať za naprostý základ. Ak bude predaj rovnaný ako pri S/X tak dovoz z USA nemusíš riešiť, to si automaticky započítajú do ceny auta ;-). Čo sa týka vyzdvihnutia, myslím, že je momentálne predčasné riešiť, kde ti ho predajú. Viedeň by bola určite fajn ale na toto si treba podľa mňa ešte počkať, veď sa tie autá vlastne ani nepredávajú ;-)

          Komentár


          • ICE666SVK
            ICE666SVK komentoval
            Upraviť komentár
            A je mozne, ze uz si ho o cca 2 roky kupis a prevezmes v CR ci SR.

        • #68
          http://insideevs.com/tesla-model-3-gets-80-5-kwh-battery-258-hp/
          Americka organizacia EPA zistila z oficialnych dokumentov Tesly, ze TM3 ponukne nabijanie baterie (dojazd 500km) voltaz 350V a kapacitu 230Ah a z toho podla nich je kapacita baterky 80,5kW. Elektromotor s permanentnymi magnetmi ma vykon 280 koni (192kW) Spotreba je 136 MPGe a hmotnost 1740kg.

          VYSVETLENIE: MPGe je jednotka udavajuca ekvivalent k prejdenim milam na galon (3,785 l) paliva s tim, ze je dane, ze 1 galon benzinu = 33,7 kWh.

          Udajne sa pracuje aj na tom co daju prvym majitelom, co si ho rezervovali prvy den. Diskusia na tweeteri

          Komentár


        • #69
          Ak uvažuje niekto doviesť TM3 z USA tak nech zabudne. Pred 8 rokmi som doviezol Corvette Z06. Neviem, či sa niečo podstatné zmenilo, ale vymenil som cenu Corvette za TM3 a tu si môže pozrieť, čo by ho to vyšlo: Tesla Model 3


          Cena nakup kurz cena v EUR . nákup: 35.000 USD 1,17 29.914,-

          zaregistrovanie v USA 680 USD 1,17....................................581,-
          (predajca nemôže vyviezť do EU nove auto, len použité)
          Poistenie počas prepravy( 2% z ceny auta)...........................598,-
          preprava do EU: 2.040 USD 1.17.......................................1.743,-
          (samostatný kontajner malý-vo veľkom idú 3 auta naraz-riziko poškodenia-minus 1000 USD)
          preprava do TN: 1.160 EUR ..............................................1.16 0,-
          provízia za úkony v USA 1.500..........................................1.2 82,-
          clo 10%: (včetne dopravy do EU).......................................3.165,-
          DPH 20%: (platca DPH si to môže odpočítať).....................6.331,-
          colný deklarant:........................................ ............................50,-
          vyloženie auta : ak je v samostatnom kontajnery......................50,-
          homologizácia:.................................... .............................1.000,-
          preklady dokumentov:....................................... ...................100,-
          žiadosť na OU v kolkoch........................................... .......... 333,-
          recyklačný fond .................................................. ..................66,--
          STK: .................................................. ...............................200,-
          kontr. originality: .................................................. ...............100,-

          súčet: .................................................. ..........................46.739,--EUR + prerobenie elektroniky +prerobenie svetiel

          Na takto kúpené nové auto platí záruka len v USA, ak sa vyvezie do EU, záruka automaticky padá....a nemusí sa ani siahnuť na elektroniku.!!!
          Naposledy upravené curgali; 10-08-2017, 08:51.

          Komentár


          • jeeff
            jeeff komentoval
            Upraviť komentár
            A hlavne by ti nefungoval Supercharger, kedze US ma iny konektor ako EU auta.

          • matchke
            matchke komentoval
            Upraviť komentár
            A nefungoval by nie len SuC ale akekolvek nabijanie vzhladom na ten konektor. Co by ta mohlo zachranit je US CHAdeMO adapter.

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            SuC sucks.

        • #70
          Samozrejme este nic nevieme o svetlach europskej TM3, no mozno to bude rovnako ako u TMS/X. Bjorn porovnaval svetla americkych a europskych tesiel a povedal, ze americke reflektory svietia podstatne silnejsie ako europske. Vraj v EU su povolene (v pripade, ze nemaju stierace, - tesly nemaju) len 25W LED reflektory no v US su povolene az 35W.

          Komentár


          • Marcel Pavlík
            Marcel Pavlík komentoval
            Upraviť komentár
            a nie je možné pri jednaní s OÚ dať v technickom klauzuly o povolení ... vyšší výkon svetiel, iná farba (oranž, žltá, ...), počet brzdových svetiel, a podobne - mám odložený veľký TP gaz M21, kde je takých výnimiek fúra.

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Na ruske auta bolo kopu vynimiek. Dokonca v case, ked vsetky nove auta vratane ruskych, uz u nas museli mat pasy, Volgy jednoducho pasy este nemali a tiez to bolo v velkom technicaku. Ale to boli vsetko schvalene vynimky pri homologizacii. Dnes by to v EU urcite nepreslo. Vyrobcovia si tak chrania trhy.

          • dzodzo
            dzodzo komentoval
            Upraviť komentár
            dnes je problem si nechat aj len zapisat do technicaku iny rozmer pneumatik, pri importe z belgicka to ide, pri ceskom aute nie, zrejme zalezi aj na tom ako sa dotycny uradnik vyspi, pre neho je to len dvihnut ruku s tym stemplom

        • #71
          Ahojte upravil som tabuľku do oficiálnych cien a konfigurácii.
          Vyzerá to tak že ja pôjdem do tej zelenej možnosti.

          Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	TM3.jpg
Videní:	2
Veľkosť:197,7 KB
ID:	17524
          Pripojené súbory

          Komentár


          • Marcel Pavlík
            Marcel Pavlík komentoval
            Upraviť komentár
            "Ten pas dreva" - prvé, čo ma napadlo bol w353w v "lux" vyhotovení :-D

          • Fry
            Fry komentoval
            Upraviť komentár
            Ja by som išiel určite do 75 kWh verzie a doplatil si za PO+PP čo je 44000 + 1000 + 5000 + 20% = 60 000$ v EU reálne dúfam cenu okolo 56-57000€ vzhľadom na ceny S a X. Autopilot by som zatiaľ nechal tak, potrvá roky kým to odladia a tie 2000$ (cca 1600€) navyše za aktiváciu po dodaní, už oželiem ak to bude stať za to.
            Naposledy upravené Fry; 20-08-2017, 07:16. Dôvod: Chybičky v texte :)

          • dzodzo
            dzodzo komentoval
            Upraviť komentár
            s tym autopilotom suhlasim, kym sa u nas zmeni legislativa, aby sa to dalo realne pouzit, tak to uz budu americania montovat ako defaultnu sucast bez priplatku

        • #72
          nieco malo o baterkach v model 3, nevie niekto co je to ten pyro disconnect? to je nejaky safety switch pre hasicov ako ma tmx vo frunku?
          With a starting price of $35,000, the Tesla Model 3 is half the price of the vehicles Tesla is used to designing and manufacturing, the automaker’s flagship Model S and Model X all-electric v…

          Komentár


          • Peto02
            Peto02 komentoval
            Upraviť komentár
            Zaujimave ze sa Tesla rozhodla pre Model 3 vyhodit ohrievac baterii a miesto neho sa budu baterie ohrievat len teplom z pohonu a to aj v pripade ze auto stoji. Riadiaca jednotka vysle signal do invertora aby sa zapol a posielal prud cez motor pre produkciu tepla, pricom sa motor nerozbehne, t.j. nulove otacky. Snad tam bude aj nejaky tepelny okruh a bude to dobre fungovat a ak to v USA tuto zimu nebude dobre tak ten ohrievac domontuju :-)

        • #73
          https://electrek.co/2017/08/31/tesla...ays-elon-musk/
          TM3 bude mat aj vzduchove odpruzenie z dual motorom na buduci rok
          Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	tesla-smart-air-suspension.jpg
Videní:	1
Veľkosť:134,1 KB
ID:	17829

          Komentár


          • #74
            Cauko, neviete nahodou ci bude mat TM3 moznost namontovania tazneho zariadenia alebo to nebude vobec mozne.

            Komentár


            • #75
              Elon tvrdil, ze bude...

              https://twitter.com/elonmusk/status/716708661024804866

              Komentár


              • voloda69
                voloda69 komentoval
                Upraviť komentár
                ok, diky.

              • ICE666SVK
                ICE666SVK komentoval
                Upraviť komentár
                Ak to daju do TM3, tak to hadam v buducnosti bude mozne aj na TMS.

              • voloda69
                voloda69 komentoval
                Upraviť komentár
                Uz to mohli davno poriesit na TMS, pre mna je to dost vyznamne (lyze / bicykle).
            Pracuje...
            X