Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Model 3 videá

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
Toto je prilepená téma.
X
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Juro
    začal tému Model 3 videá

    Model 3 videá

    Motor Trend
    https://www.facebook.com/motortrendm...3635493651312/

  • davo
    odpovedal
    Ručné uvoľnenie nabíjacieho portu.

    Pridajte komentár:


  • davo
    odpovedal
    Automatic Trunk

    Pridajte komentár:


  • ICE666SVK
    odpovedal
    Vyroba TM3ky

    Pridajte komentár:


  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Model 3 ma nizky podvozok, takze na nejake tereny nie je. Ja jazdim cely zivot so zadnymi nahonmi a AWD mi nechybalo. Ked uz sa moc smyka na snehu, spravi to vacsi rozbeh a tam kde je vela snehu, tam sa auto chyti na bruchu a nepomoze ani AWD. Ale Lubos to bude mat na zazitkove jazdy (podla www co ma vo videu) a tam pri Performance to ma opodstatnenie na akceleraciu, za ktoru si zakaznici zaplatia.

  • Ioniq
    komentoval k 's odpoveď
    To je situacia, ktora sa stane raz za 2 roky a ostatnych 729 dni vozis mrtvu hmotnost. Ak zrovna nebyvas dakde na laze Ale zla kupa to urcite nebude nech zvolis akykolvek variant

  • Ľuboš Geleta
    odpovedal
    Za mňa jednoznačne AWD pretože s RWD sa ľahko môže stať že ostanete v kopci na snehu alebo štrk v zákrute a iné veci kde je AWD na nezaplatenie.

    Pridajte komentár:


  • Ioniq
    komentoval k 's odpoveď
    Dalsi dovod ist do RWD

  • Ľuboš Geleta
    odpovedal
    No nekúp to
    https://youtu.be/AKobATboIWY

    Pridajte komentár:


  • curgali
    komentoval k 's odpoveď
    Ano dovolili...natáčané Samsungom Galaxi S7.

  • ICE666SVK
    odpovedal
    Tu je ukazane ako funguje klima v TM3 na grafike displeja.

    Pridajte komentár:


  • ICE666SVK
    komentoval k 's odpoveď
    Dovolili ti natacat v showroome?

  • MiroR
    odpovedal
    Môžem potvrdiť, vypracovanie auta je výborné. Bol som ho pozrieť spolu s inými kolegami tu z fóra v stredu a boli sme všetci prekvapení tou precíznou výrobou, žiadne veci o ktorých sa hovorilo (nelícujúce plechy, veľké špáry).

    Pocitovo je to naozaj iné auto, niektoré postrehy :

    - zadný kufor je ešte väčší ako vyzerá na videách, je problém po zohnutí sa do kufra dočiahnuť na koniec, pod spodným platom kufra je ešte dosť hlboký otvor, ešte väčší ako u eTronu
    - veľmi futuristicky pôsobí to otváranie dverí tlačítkom, lebo pohyb ruky kľučkou nie je fyzicky spojený s pohybom dverí ale ešte prekvapivejšie je, že aj obyčajná skrinka pred spolujazdcom sa otvára na dotykovom displeji tlačítkom "Glovebox" - to je naozaj oproti súčasným autám scifi
    - pánty zadných dverí sú mimo priestoru kufra, tiež veľmi dobré riešenie moc nevidené u sedanov
    - pozeral som so všetkých strán a uhlov na lak auta, nikde som nevidel "pomaranč" alebo nejakú známku zlého lakovania či už pri spojoch, zvaroch atď, lak bol dokonalý, lesk nádherný, ozaj precízny
    - volant vyzerá síce troška lacnejšie v porovnaní s inými autami, ale dokonale pasuje do minimalistického interiéru, preto vyzerá tak jednoducho, lebo aj ostatná palubovka je jednoduchá, takže ako celok v aute je to OK, len keby sa dali dva volanty vedľa seba iného auta a 3-ky, tak vyzerá ako hračkársky

    Z iného súdka:
    - cenovo budú prvé verzie začínať veľmi vysoko, Tesla sa netají tým, že chce zákazníkov podojiť, resp. chce osloviť najprv zákazníkov, ktorí ju podporia viac drahšími verziami a príplatkami, ktoré nezodpovedajú pridanej hodnote
    - AWD verzie majú narozdiel od Tesly S a X slabší dojazd ako RWD a preto tiež tých 5000 USD mi nestojí za AWD, ktoré znižuje dojazd o 5 %, keď som ho na súčasných autách nepotreboval
    - príplatok 5000 USD za "Autopilot" je nutnosť, lebo bez toho nemáte ani adaptívny tempomat, čo majú v základe už aj také lacné EV ako Leaf alebo Ioniq
    - tiež príplatok za "Premium" interér je vlastne len koža na sedadlách, sklenená strecha (čo mi moc netreba) a nabíjačky mobilov a iné dekory, absolútne to nezodpovedá cene
    - zamrzí nemožnosť CarPlay alebo AndroidAuto kvôli Waze
    - proste je to pocitovo naozaj krásne auto, radosť sa v ňom voziť, ale ... aj dobre zaplatené a bohužiaľ neponúkne úplne všetky tie vecy, čo ponúkajú iní výrobci (ventilácia sedačiek, CarPlay, HeadUp displej, ...)

    Veľmi ho chcem, ale počkám na RWD, v prvej vlne dodávok AWD a Performance teda nebudem. Aj keď podľa predavača RWD verzia Long Range by mala ísť objednať mimo konfigurátora tiež hneď na začiatku, čo mi možno urýchli čakanie.

    Cena prvých AWD LR s Autopilotom bude cez 50t€ BEZ DANE, odhadujem na 54 až 55 plus cesta do Tilburgu (bude sa preberať ako doteraz v Holandsku), u nás papierovačky ako individuálny dovoz (KO,Okr.úrad a pár stovák poplatkov).

    {"data-align":"none","data-size":"small","data-attachmentid":29903}{"data-align":"none","data-size":"small","data-attachmentid":29905}{"data-align":"none","data-size":"small","data-attachmentid":29901}Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	IMG_0433.JPG
Videní:	1
Veľkosť:211,2 KB
ID:	29900{"data-align":"none","data-size":"small","data-attachmentid":29904}




    Pridajte komentár:


  • Ľuboš Geleta
    odpovedal
    Je to väčšie ako som čakal a to je super.
    top auto
    https://youtu.be/7YtzMv2hHJE

    Pridajte komentár:


  • juks
    komentoval k 's odpoveď
    Ja to robim tak, ze vzdy pred dlhou cestou, (ked predpokladam vela SC nabijani) nabijem AC nabijanim na 100%. Pomale nabijanie na 100% zrovna clanky, takze bateria bude mat maximalnu moznu kapacitu. Indikaciou toho, ze clanky su skutocne zrovnane je to ze sa bateria da nabit na 100%.
    Zrovnavanie poznat tym, ze tesla potom ako zahlasi 100% kapacity este pol hodinu az hodinu nabija malym vykonom len na dobijanie menej nabitych clankov. Myslim, ze BMS mi ukazuje spravne, aj ked takmer nikdy nevybijam pod 10%.
    Pri velkom mnozstve SC nabijani ani nejde na prvykrat tak zrovnat clanky, ze by sa bateria dala nabit na 100%. Mne na Tesle zatial vzdy islo nabit na 100% na prvy krat aj ked som mesiac na 100% nenabil - no ja nabijam vecsinu doma v garazi 10-timi kW.
    Bjorn ma video, kde ukazuje ako musel nabijat cez AC niekolko krat za sebou, aby dosiahol nabitie 100%.
    Na i-MiEV-e ked som ho kupil ako stvvorrocny, mi prvy krat islo nabit len na 99%, no na druhy krat aj kazde dalsie nabitie mi uz ide na 100%.
Pracuje...
X