Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Model 3 videá

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
Toto je prilepená téma.
X
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • #61
    Druha cast zo spodu - co je pod prednym a zadnym krytom. Zaujimave, ze motor resp. prevodovka/dierencial TM3 ma olejovy filter a olejove cerpadlo. Nevsimol som si, ze by motory/prev./dif. TMS/X mali olejovy filter/cerpadlo. Na tomto videu je vymena oleja v zasnom mot/prev/dif TMS
    https://www.youtube.com/watch?v=qIaPcpUBPoo
    Vypustacia skrutka TMS/X je magneticka tak ako mavaju ICE manualne prevodovky. Automaticke prevodovky mavaju filter.
     
    Naposledy upravené jux; 23-02-2018, 08:49.

    Komentár


    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Ja ked som bol vo VIedni s Skom tak ma prekvapilo, ze menili az 2 naplne - MOBIL SHC 629 LUBRICANT (1.7 litra) a ATF-212-B Full Synthetic DEXRON-VI Automatic Transmission Fluid (2.2 litra).
      Obidva su oleje do prevodoviek. Vyzera to, ze kazda prevodovka (kedze mam dual drive tak tam musia byt dve) ma ine mazanie.
      Na X-ku mas to iste?

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Pozriem na ten niekolkostranovy elaborat, ci to menili aj u mna, len neviem kde je :-))) pohladam.V popise co treba kedy menit je napisane, ze prevodovkove naplne sa menia po 12-tich rokoch alebo 150tisic milach co pride skor.

  • #62
    Jirko, kvapalinu v prevodovkach tesly menili spravne, je to v rozpise, tych 150 tisic a 12 rokov bolo v prvych S-kach, no zrejme to neskor zmenili, aby odstranili pozostatky prvotneho oteru novych ozubenych kolies z prevodovky a diferencialu.



    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	 Videní:	1 Veľkosť:57,0 KB ID:	22107
    Naposledy upravené jux; 23-02-2018, 15:26.

    Komentár


    • #63
      V laboratornych podmienkach na dynometri namerana hodnota 393,6 HP (289 kW).
       

      Komentár


      • #64
        Ako otvorit frunk 9V baterkou:

        Komentár


      • #65
        Tak sa zda, ze zatial sa Tesle nepodarilo spravt to, ze zakaznik si pride po auto a hned odide. Aj na tomto videu je vidiet dlha instruktaz od personalu v Tesle.
         

        Komentár


        • #66
          Amatersky pretekar Matt Crowley nemohol ist na pretekarsky okruh Laguna Seca so svojim Porsche Cayman GT4 pre poruchu, tak tam zobral Teslu Model 3. Pred jazdou ju trochu upravil.
           

          Komentár


          • #67
            Ben Sullins sa rozhodol, ze skusi ci jeho TM3 nabita na 100% prejde 500km na jedno nabitie. Vybral si nato trasu so San Diega do Las Vegas, co skoro presne zodpoveda 500km. V meste Joshua Tree v state Kalifornia malo auto energiu na 214km a z celej trasy preslo len 223km. Na pol ceste kde a prvej zastavke Twentynine Palms auto ukazovalo, ze prejde este 144km ale za sebou malo len 304km. Treba povedat, ze vecinu cesty sa slo po dialnici s autopilotom. Auto nakoniec ostalo stat po celkovom prejdeni 452km. Cela 75kWh baterka bola prazdna a na 1km sa v priemere vyuzilo 429,3Wh. Ben uvadza, ze auto nieje uplne tovarenske a su tam upravy zavesenia podvozku a 20" kolesa, ktore su sirsie oproti tym tovarenskym. Tovarenske su AERO 18" kolesa. Do uspesneho konca ostalo neodjazdenych 48km. Na tie upravy a slo sa prevazne po dialnici v 2och osobach aspon podla toho co je vidiet na videu, to vobec nieje zle.
             

            Komentár


            • ICE666SVK
              ICE666SVK komentoval
              Upraviť komentár
              Juro super vec. Vdaka. Kim som pisal tento prispevok, tak ma odhlasilo, ale pri odoslani komentaru som to nemusel ako v minulosti kopirovat a prihasovat sa a znovu to tam dat. Ale mi teraz rovno dalo moznost prihlasit sa a spracovalo prispevok a je to tam tak ako som to tam chcel dat. Parada.

            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              Keď na 75kWh baterku prešiel 452 km, tak na jeden km sa spotrebovalo 166 Wh alebo 267 Wh na jednu míľu alebo 16,6 kWh / 100 km ale neviem z čoho je číslo 429,3Wh.

            • jux
              jux komentoval
              Upraviť komentár
              Siroke na nizke gumy zeru podstatne viac ako uzsie a vyssie gumy, tiez jazdny komfort je lepsi na kolesach, ktore maju viac gumy a menej hliniku.
              Aj ked divocenie je bezpecnensie na nizkych profiloch.

          • #68
            v Nedelu som mal to stastie ze som bol v Madride a Tesla3 road trip prechadzal akurat Madridom tak som si ju mal moznosti pozriet sednut do nej . Musim povedat ze krasne priestrane auto dokonca sa mi aj ten interier paci, uz len nech sa zacnu dodavat v Europe :-)

            Komentár


            • #69
              8:10:27hod dlhe video kvality streemovacej a rekord TM3 hypermiling 606.2mil na jedno nabitie. https://electrek.co/2018/05/27/tesla...miling-record/
               

              Komentár


              • #70
                Zaujimave je, ze maju zdvihak, ktory drzi auto vlastne na baterke.
                 

                Komentár


                • #71

                  Komentár


                  • #72
                    Slovak zijuci v Bostone je prvy slovak, ktory je vlastnikom TM3. Tu je video kde skusa autoparkovanie. Ak by ste ho kontaktovali cez jeho YT kanal, mohol by sa sem prihlasit a zodpovedat na rozne otazky, ktore nas zaujimaju.
                     

                    Komentár


                    • #73
                      Ďateľ čierny si zrejme pomýlil auto so stromom. Pichľavý obed: Ťava sa nevie nabažiť kaktusov, ale čo tie extrémne dlhé tŕne?

                      Komentár


                      • #74
                        Pekne video jednotlivych komponentov TM3. Pospajane a funkcne. Rozobral havarovanu TM3 a pospajal komponenty.
                         

                        Komentár


                        • nemo
                          nemo komentoval
                          Upraviť komentár
                          Hrubka privodnych nabijacich kablov prezradza schopnost ovela vacsieho nabijacieho prudu oproti modelu S/X. Som zvedavy, akym max. vykonom sa model 3 bude nabijat na Superchargeri v3, ktory by sa mal objavit koncom roka. Ak dostane CCS konektor a compatibilitu s verziou 2 kde je limit 500A, tak na nom bude max. nabijaci vykon 200kW.

                        • ICE666SVK
                          ICE666SVK komentoval
                          Upraviť komentár
                          CCS konektor v TM3 podla mna nebude. Sice to tu vkuse niekto spomina, ale....... Preco by Tesla vdaka CCS konektoru v TM3ke mala stracat platiacich klientov? TM3 na SC sa nenabije zadarmo. Ak by mal moznost majitel ist inde vdaka CCS konektoru, preco by mal prioritne nabijat na SC? Koli rychlosti?

                        • Jiri GrandPa
                          Jiri GrandPa komentoval
                          Upraviť komentár
                          Napriklad preto, ze na Slovensku su az dva SC? Tesla nezaraba na predaji elektriny. Tie ceny co maju pokryju akurat tak naklady.

                        • nemo
                          nemo komentoval
                          Upraviť komentár
                          ICE666SVK Vychadzam z toho, ze do modelu S/X dodavanych do Ciny uz montuje aj cinsky konektor (https://electrek.co/2017/10/16/tesla...del-s-model-x/) a dalsia indicia je, ze Tesla je jeden z core clenov standardu CCS.

                        • ICE666SVK
                          ICE666SVK komentoval
                          Upraviť komentár
                          OK Cina je specificky velky trh, kde chce predavat kazda automobilka a je tam dost firiem, ktore kopiruju ine automobilky a pravne sa s tim neda nic robit. Takze tento kompromis, ktory Tesla spravila by som pochopil. Ale CCS konektor je aj v USA ak sa nemylim a tam nema ani S, X ani 3ka iny konektor okrem Teslackeho. Cize pre Europu bude zrejme Teslacky EU konektor. Ale ved uvidime, co nakoniec pride do Europy.

                        • g211
                          g211 komentoval
                          Upraviť komentár
                          TM3 v EU bude mat CCS. Overene z dvoch spolahlivych zdrojov. SuC uz technici tajne predpripravuju na upgrade. SuC stojany maju mat po novom dva konektory. CCS sa teda urcite dostane aj do novych TMS a TMX, avsak ak nechcu adoptovat skarede Cinske riesenie s nevzhladnymi dvierkami, vyzaduje si to facelift minimalne zadnej casti auta. Sucasne miesto na nabijaci port je prilis male na CCS.

                        • ICE666SVK
                          ICE666SVK komentoval
                          Upraviť komentár
                          Ak je pravda co si napisal g211 tak potom sa nielen Tesla chysta na upravu vsetkych vozidiel teda TMS, TMX aj TM3, ale ked idu upravovat aj SC, mohlo by to znamenat, ze Tesla sa chysta na spristupnenie SC aj inym vozidal ako Tesla. Lebo nevidim dovod pridavat na SC CCS kabel, ak ma byt tato siet iba pre Tesly. Ale to asi spravy celosvetovo a nie len v EU, ale aj USA ci Kanade, alebo Australii. Nie?

                      • #75
                        https://electrek.co/2018/07/28/tesla...rmiss-dashcam/
                         

                        Komentár

                        Pracuje...
                        X