Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Model 3 videá

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
Toto je prilepená téma.
X
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • #31
    Video z testovacích jaz na odovzdávaný modelu 3 .

    Video je od Bjorna detail na interiér vpredu a jeho prve dojmi z kvality spracovania
     
    Naposledy upravené davo; 29-07-2017, 09:56.

    Komentár


    • #32
      Video z testovacích jaz na odovzdávaný modelu 3 .

      Jazda záčina na 18:15.Trocha lepši pokec o karte ale hlavne ukážka ako sa ovláda ventilátor 20:26 a bonus na zaver nastavenie výšky volantu pomocou koliesok na volante 24:40
       
      Naposledy upravené davo; 29-07-2017, 10:05.

      Komentár


      • #33
        Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
        Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

        Komentár


        • #34
          https://www.teslarati.com/tesla-mode...via-bluetooth/
          TM3 sa bude ovladat kartou aj mobilnou aplikaciou. Karta funguje na principe NFC technologie a ma velmi kratky dosah. Na otvorenie auta ju treba prilozit ku stredovemu B stlpiku a na nastartovanie ju treba dat do stredovej konzoly. Mobil ma lepsie rozhranie co sa tika signalu. Otazka znie ci to bude mat dobre zabespecenie, koli kradezi. Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	tesla-model-3-nfc-karta-990x556.jpg Videní:	1 Veľkosť:190,3 KB ID:	17241


          https://electrek.co/2017/08/02/you-c...active-mockup/
          Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	screen-shot-2017-08-02-at-1-54-28-pm-e1501707344446.png Videní:	1 Veľkosť:321,0 KB ID:	17242

          https://projects.invisionapp.com/sha...eens/246644265
          Naposledy upravené ICE666SVK; 05-08-2017, 15:27.

          Komentár


          • #35







            Komentár


            • #36
               

              Komentár


              • matchke
                matchke komentoval
                Upraviť komentár
                Ktovie, či tam v Európe bude Type2 alebo Type2 CCS.

              • jux
                jux komentoval
                Upraviť komentár
                Ak by TM3 mala europske combo, tak jeho type2 cast by musela byt modifikovana rovnako, ako je v TMS/X kvoli SC.
                DC nabijanie z EU SC by bolo cez mod. type2 cast a DC nabijanie z EU CCS cez jeho originalne DC kontakty.
                Bolo by to zaujimave kombinovane riesenie, pre dva druhy DC nabijania v jednom konektore, no priklanam sa skor k nazoru, ze v EU TM3 bude mat kvoli jednoduchosti rovnaky konektor ako v EU TMS/X s rovnakou funkcionalitou.

            • #37
              Andy Slye a vsetky dostupne informacie o TM3ke v EN. Video ma 17:45 min. A hovori vkuse.
               

              Komentár


              • Martin01
                Martin01 komentoval
                Upraviť komentár
                Dobré video =)

            • #38
              Tesla Model 3 - My Test Drive Review

              https://youtu.be/biSgDwlhOQk

              Komentár


              • voloda69
                voloda69 komentoval
                Upraviť komentár
                Dobre a zrozumitelne review :-)

            • #39
              Aero puklice na 18" kolesa sa daju az velmi lahko odmontovat (ukradnut), pricom sa da pouzit Tesla krytka z puklice na disk.

              https://www.youtube.com/watch?v=NvL0PEGA90k

              Komentár


              • matchke
                matchke komentoval
                Upraviť komentár
                Fuj. :-) Pripomina mi to staru Fabiu co som kedysi mal.

              • Peterka
                Peterka komentoval
                Upraviť komentár
                Akurat ze Fabia nemala pod puklicami elektrony :-D

            • #40
              Takze drzte si klobuky, prve delivery video. Treba kuknut skor nez ho zmazu. Zasadne info:

              - wifi este nefunguje
              - prehravanie hudby z telefonu asi tiez nie (neobjavila sa moznost, ale telefon ani nemal pripojeny), hovory idu
              - nema to FM radio (zatial?) - ak skutocne nebude mat, je to revolucny krok ako ked Apple do iMacu dal uz len USB konektory, vsetcia frflali ale stal sa z toho standard
              - stierace sa tiez ovladaju z displeja (aka full software control - pripravene na zdielanie aut a plne nastavenie podla toho kto je v aute), nevedel povedat, ci ma rain sensor, predpokladam ale, ze bude mat ked pojdu kamery



              na kanale ma este viac videi, snad zaujimave je otvaranie kartou:

              Komentár


              • nemo
                nemo komentoval
                Upraviť komentár
                FM radio konci, prva krajina ktora uz zacala vypinat je Norsko: http://www.dsl.sk/article.php?article=19266

              • ICE666SVK
                ICE666SVK komentoval
                Upraviť komentár
                To odomknutie kartou ked pojdes z obchodu a dve tasky v ruke, tak to bude zaujimave. Ani z mobilom to nebude lepsie. Mali nehat kluc ako pri S a X.

              • jux
                jux komentoval
                Upraviť komentár
                Ved to bude presne rovnako ako teraz, prides k autu a bude otvorene. Sice nie FOB-om, ale mobilom cez modry zub.
                Karta bude len ked zlyha mobil. Mohli by to dorobit cez BT aj na TMS a TMX, Teraz je to mobilom otravne, treba zadavat heslo pri kazdom zapnuti auta.

              • Jiri GrandPa
                Jiri GrandPa komentoval
                Upraviť komentár
                Presne ako si prepovedel - uz to tam nie je.

              • ICE666SVK
                ICE666SVK komentoval
                Upraviť komentár
                Celkom nerozumiem tomu mazaniu tychto videi. Na videu bolo vidiet, ze tam boli pracovnici z Tesly a dovolili spravit video a zrazu ho zmazu z YT. Predpokladam, ze to bolo nahlasene Teslou.

            • #41
              Pekne na tom videu vidiet ze to dotykove ovladanie nieje uplne spolahlive. Nieze by system nereagoval, ale obsluha sa proste obcas netrafi (napriklad ked minimalizuje ten panel s hudbou). Nevadi, za cias Nokie a Blackberry sa tiez zdalo ako nezmysel mat klavesnicu len virtualnu - na displeji. Dnes na nej bez problemov pisem tento text

              Zaujalo ma tiez v inom zdroji:
              Tesla has equipped the Model 3 with a 32-amp onboard charger for the standard version and a 40-amp onboard charger for Model 3 with a long range battery pack. (Inde zas uvadzaju ze 48A).
              Je to tak 15 rokov co uz nemusim prepocitavat taketo veliciny, tak prosím o pomoc, aky vykon ma ta palubna nabijacka? Odhadujem spravne ze cca 11kW?

              Vdaka za video, uz sa naozaj tesim. Late 2018...

              Komentár


              • ozana
                ozana komentoval
                Upraviť komentár
                240V x 40A = 9.6kW

              • Ludicrous
                Ludicrous komentoval
                Upraviť komentár
                P=U x I
                Vykon = napatie krat prud

              • Jiri GrandPa
                Jiri GrandPa komentoval
                Upraviť komentár
                Myslim, ze tie udaje o prude su pre nas irelevantne. V USA totiz pouzivaju jednofazove rozvody.
                Dufam, ze pre Europu to bude rovnake ako u Modelu S, cize 11 resp 16.5 kW.

              • Peterka
                Peterka komentoval
                Upraviť komentár
                To plati pre vykon pri jednofazovom nabijani, v priprade trojfazoveho je P=1,83 x U x I x cos Phi: 1,83x400x32x1= 23kW

              • jux
                jux komentoval
                Upraviť komentár
                Peterka, ved trojfazovy vykon je jednoducho tri krat jednofazovy. Nabijacky elektromobilov vyuzivaju fazove napetie oproti nulaku. Nemiesaj tam medzifazove napetie a ucinnik uz vobec nie. Kazdy kvalitny spotrebic je dnes kompenzovany. 230V*32A*3=22kW
                Naposledy upravené jux; 24-09-2017, 19:57.

              • Peterka
                Peterka komentoval
                Upraviť komentár
                Nevedel som, ze u elektromobilov je "trojfazova nabijacka" vlastne trikrat jednofazova, potom samozrejme plati tvoj vzorec.
                Ja som napisal vzorec pre klasicky vykon v trojfazovej sustave, napr. 3F elektromotor do trojuholnika.. Do ruska posielame motory s ucinnikom 0,82, EU ma prisnejsie kriteria, tak tam 0,84... preto som ho dal v pripade nabijania =1

            • #42
              Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
              Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

              Komentár


              • #43
                 

                Komentár


                • #44
                  30 mintove video po Rusky (zrejme Tesla zamestnanec), takze ak niekto vie po rusky tak by mohol napisat ci povedal nieco nove... Cerveny Model 3 s puklicami natretymi na cerveno :-)

                  Komentár


                  • nemo
                    nemo komentoval
                    Upraviť komentár
                    Ostrekovace predneho skla su na stieracoch. Po aktivacii autopilota sa neda regulovat max. rychlost - je nastavena automaticky. V prednej konzole je miesto pre nabijanie dvoch mobilov sucasne.

                  • matchke
                    matchke komentoval
                    Upraviť komentár
                    Немо. А ты говориш по русски? :-)

                  • Jiri GrandPa
                    Jiri GrandPa komentoval
                    Upraviť komentár
                    Uz to tam nie je, sakra.

                  • Marcel Pavlík
                    Marcel Pavlík komentoval
                    Upraviť komentár
                    audio lepšie ako v S, osem kamier (tri pred spätným zrkadlom, v smerových svetlách na blatníkoch, v stĺpikoch medzi dverami a "do salónu"), batoh na nabíjací kábel má "lepáky", aby nelietal v kufri, podpierka pravého lakťa, chytenie sa za okraj displeja - omnoho ľahšie a presnejšie "sa dotýka" displeja, jediný servisný úkon je dolievanie kvapaliny do nádržky ostrekovača, skrinka pre dva mobily, dva usb, pre ajfón s výmenným pre android, ikona povoľujúca zapniutie autopilota, bez dotyku volantu a akcelerátora, po priblížení brzdí, zapnutím smeroviak zabočí do vedľajšej ***, nepočuť motor, kamery ešte nie sú spárované s autopilovom, na jutube sa ešte nedá sediueť, v kolóne start stop, vynikajúcxe, nastavovanie vzdialenosti od predchádzajúceho podľa rýchlosti na zobrazuje sa na ekrane,*... vo fabrike nové auto, novén technológie, novén robty a treba neustále preprogramovávať. ...a ešte budú pol roka testovať. , ...

                    ps - myslím, že to bol ukrajinec, (povedal H), použil pre držiak igelitiek slovo "bagažnik",
                    pps - chlap nebol maličký a do displeja kolenom nenarážal!
                    Naposledy upravené Marcel Pavlík; 16-10-2017, 19:26.

                  • VladoTA3
                    VladoTA3 komentoval
                    Upraviť komentár
                    Nový link toho videa v ruskom jazyku. Zatiaľ ide, ale dokedy ...
                    https://www.youtube.com/watch?v=xcN5gl63KaQ
                    Tesla model3 Первое видео с первым русскоязычным владельцем.

                  • Jiri GrandPa
                    Jiri GrandPa komentoval
                    Upraviť komentár
                    Rozdiely oproti Modelu S (z videa):
                    Z mobilu mozno otvarat predny aj zadny kufor (to u S nejde).
                    Iba manualne otvaranie/zatvaranie zadneho kufra.
                    Ostrekovacie trysky su integrovane do stieracov.
                    Haciky vzadu na zavesenie saka (wow)! - taka kravina ale tak mi to chyba v Sku...
                    Blikacky sa zapinaju hore v priestore zpatneho zrkadla (10:09)
                    Velmi pekne vyriesene nabijenie mobilov (10:41) - mozu byt 2 vedla seba a zaroven sa daju aj krytom skryt. Velmi dobra poloha takze sa da aj neho aj pozriet.
                    Dalej vo videu hovori o tom, ze zatial nema moznost regulovat odstup od pred nim iduceho auta pri zapnutom adaptivnom tempomate.
                    Nastavenu rychlost pri Autosteer nie je mozne regulovat packou (ako u S - hore/dole) ale iba na displeji tukanim na + a - vedla ukazovatela nastavenej rychlosti (pod displejom aktualnej rychlosti) - 21:49. - no neviem, to mi pride dost od veci...

                    (Este ze do nas ti komunisti tu rustinu nahustili :-)

                  • Marcel Pavlík
                    Marcel Pavlík komentoval
                    Upraviť komentár
                    to video som {vytiahol win ntb} stiahol a ulozil. takze je pouzitiu.

                • #45
                  Týchto dvoch už sledujem nejaký ten čas. Teraz sa im podarilo dostať do rúk Model 3. Podrobné video, užite si to.


                  Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
                  Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

                  Komentár


                  • Miroslav Rojko
                    Miroslav Rojko komentoval
                    Upraviť komentár
                    Veľmi dobré video, konečne.

                    Keďže zmena nastavenej rýchlosti tempomatu sa upravuje na displeji, úplne to zvádza aby tam boli nejaké užívateľsky definované prednastavené hodnoty. Proste aby som si mohol stlačiť 100 alebo 60 alebo 140 a nemusel som to stále ťukaním meniť. Ioniq pri podržaní páčky tempomatu skáče o 10 km/h, čo je super, veľmi použiteľné a na polceste k úplnej dokonalosti, keby sa to dalo urobiť jedným stlačením.

                  • jeeff
                    jeeff komentoval
                    Upraviť komentár
                    Ja predpokladam, ze coskoro spravia update SW aby sa rychlost dala nastavovat aj kolieskom na volante, to mi pride uplne logicke a jednoduche.

                  • dango
                    dango komentoval
                    Upraviť komentár
                    zaskocilo ma ovladanie stieracov na lavej packe - existuje este nejake auto, ktore ovlada stierace lavou(blinkerovou) packou?

                  • jux
                    jux komentoval
                    Upraviť komentár
                    Z aut co poznam, maju ovladanie stieracov packou nalavo volantu napriklad Chrysler Voyager (a zrejme aj ine chryslery), Mercedes B (a zrejme aj ine mercedesy) a samozrejme TMS a TMX.

                  • ICE666SVK
                    ICE666SVK komentoval
                    Upraviť komentár
                    Dali si zalezat na tom videu a spravili to super.

                  • dango
                    dango komentoval
                    Upraviť komentár
                    jux cize amici a len 1 europan
                Pracuje...
                X