Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Tesla Motors poslala nove informacie ohladom objednavania Modelu 3:

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Tesla Motors poslala nove informacie ohladom objednavania Modelu 3:

    Nakolko otazok je vela, Tesla poslala tento novy list s informaciami ohladom objednavania Modelu 3 od 31.3.2016.

  • #2
    Along with the excitement and anticipation for Model 3, we know everyone has a few questions. Here are the details so that you know what to expect both on March 31st when reservations open and in the months ahead before you take delivery of your Model 3.

    Komentár


    • leo
      leo komentoval
      Upraviť komentár
      Tak potom ak spravne rozumiem vete: "The first, which will allow you to get a better spot in the queue, is to visit your local Tesla store when it opens on March 31st." - malo by sa dat objednavat vo Viedni uz 31. od 10:00 ?

  • #3
    Zahájenie bude live 20:30 Pacifického času , takže u nás bude 1 apríl 4:30 ráno správne? asi si nastavím budík a pojdem spať skôr, neviem sa dočkať, 31.3 po práci rovno do Tesla store v Eindhovene rezervovať juhuuuu

    Komentár


    • #4
      1.4.2016 pozeral som casovy posun ale vychadza mi to na 5:30 hod. rano,..? ete to skusim overit,...
      Pripravujeme akciu, kto ma zaujem a je z okolia ZA nech pride k nam do business centra ZA,...
      Live opening Tesla Model 3:

      Program: Chceli sme sa spýtať či ste pekne obžratučkí po Veľkej noci, ale budeme taktní a spýtame sa, s kým sa tento týždeň uvidíme? wink – emotikon
      Zajtra budeme diskutovať s Maťom Štrbom z Martinusu Let's talk about: Martin Štrba (Martinus.sk) - Ako sa buduje jeden z najväčších e-shopov na Slovensku?, vo štvrtok sa chystáme rečniť a dať si drink na účet Hyperiačiiiže Také normálne reči (o živote) + HYPERDRINK, snáď sa nám potom podarí na prvoaprílový piatok vstať na prvopiatkové Bankárske raňajky a tesne predtým, neskoro v noci (alebo ak chcete veľmi skoro ráno) bude u nás jeden prísne tajný event (live opening Tesla Model 3 o 4.30 hod. - pre zaritých fanúšikov Tesly, ktorí majú radi zábavu!) smile – emotikon
      https://www.facebook.com/BankaZilina/?fref=nf

      Komentár


      • #5
        v porovnani s cakanim na model 3 vyzneju tieto staznosti ozaj smiesne
        Podepsali jste kupní smlouvu, sedíte v novém autě a radostně si jej odvážíte od prodejce. Mnozí si na tento pocit musejí počkat – vůz je objednán a teprve jej do prodejny dodají. Doba čekání se však může nepříjemné protáhnout až na tři měsíce, uvádí spotřebitelská organizace UFC-Que Choisir?

        Komentár


        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Ioniq mal byt za 3,5 mesiaca, bol za 7,5 mesiaca. Kompenzacia ziadna, pozicanie nahradneho vozidla ziadne. Mali by prist rpbit prieskum na SK.

        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          A VW, KIA, Hyundai, Audi ani nespomenuli.

      • #6
        No Ja osobne už považujem čakanie na Model 3 ako čakanie na "Godota" do Európy to s dodávkami skôr ako na r. 2019 ja osobne nevidím. Ak k tomu prirátam poradie tak realne auto dôjde v. r. 2020. Vidím to tak, že v najbližšej dobe pôjdem do niečoho iného.Škoda. Ta výroba im ide ako v lete na saniach.

        Komentár


        • curgali
          curgali komentoval
          Upraviť komentár
          Ja aj Miro máme objednané Leaf Acenta farba bezpríplatková červená so zimným balíkom. Miro má navyše parkovacie senzori. Za seba možem povedať, že daľšie príplatkové veci som považoval za zbytočné. Hlavne Propilot. Ak to nemá byť plne autonómny režim, tak to nechcem. Aj tak musím ten volant držať a pchať tam flaše a pomaranče nepovažujem za bezpečné. Objednával som koniec januára a dodavka je 18.5.2018. Mal som Golfa ..je menší a tvrdý na podvozku a sedačkách oproti Leafu. Spolahlivosť, veľkosť,5 servisných prehliadok zdarma a výborná cenová politika Nissanu ma presvedčila...
          Naposledy upravené curgali; 09-02-2018, 16:41.

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Ja tiež tú výbavu som nechcel, lebo bude na tom rozvážať žienka deti, ja som s Ioniqom spokojný a tej sú tie všelijaké propiloty a iné veci neznáme. Parkovacie senzory sú na ochranu auta, lebo kamery nepípajú a na pípanie sme obaja zvyknutí.

          Akurát Oliver, tie prehliadky zdarma a dynamic balík je v cene len pre normálnych zákazníkov, nie fleet, takže to nemáme.

        • mozeg
          mozeg komentoval
          Upraviť komentár
          Ja rozmyslam uplne rovnako. Acenta a k tomu parkovacie senzory a zimna vybava. Ale stale dilema ten egolf ma paradne spracovanie a jazdi sa na nom super. Leaf proste ostal leafom s velkou baterkou. golf je proste super. Leaf ma lepsiu cenu a dojazd. Na dlhe trasy mame spalovak. Ako sa vsak poznam dak aj na 200km trasy ktore mame najcastejsie pojdem EV. Tazke volby.

      • #7
        A dokedy T 3 príde, už budú mať aj iní výrobcovia baterky na jej úrovni,

        viď Leaf: 2016 24kWh -> 2017 30kWh -> 2018 40kWh

        alebo Hyundai: 2017 Ioniq 30kWh -> 2018 Kona 40 kWh -> 2019 Kona 64kWh.

        Týchto pár rokov sa to tak rozbehlo (aj vďaka Tesle ako motivácií pre ostatných), že už tie autá sú reálne použiteľné pre väčšinu ľudí a bude to len lepšie, Tesla príde s krížikom po funuse do Európy a to ešte sa nevie ako sa bude nabíjať, keď tu budú CCS 150kW za dva roky a oni predpokladám budú ponúkať Chademo 44kW adaptér alebo použiť SuperCharger, ktorých tu nebude.

        Komentár


        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Aj mne by sa pacilo, keby ostatne automobilky, hlave europske nabehli a ponukali dobre EV za dobre ceny s rozumnymi dodacimi lehotami Predsa Tesla je americka automobilka a dizajn, vyuzitelnost a dalsie vlastnosti su v amerike ine ako v europe. Uz viackrat som tu prezentoval moj nazor, ze TM3 nie je moc vhodne auto pre europsky trh. Ako rodinne auto na dlhe trate je male, ako mestske auto je zase velke. Ale dokedy europske automobilky nedaju na trh v dostatocnom mnozstve vhodnejsie EV viacerych kategorii, stale budu ludia kupovat aj v europe tesly, aj ked im niektore vlastnosti tesiel nevyhovuju. Povedal by som to takto: Uz aby to bolo, aby sme nemuseli kupovat v europe Tesly. :-)))

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          úplne súhlasím s " Uz aby to bolo, aby sme nemuseli kupovat v europe Tesly. :-)))" a dodám, že viac pravdepodobne kórejci a japonci nám tu dodajú lepšie elektromobily ako naše skvelé dieselgate a spol. smradľavé 30-strán príplatkovo zákazníka žmýkajúce európske automobilky

        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          Podla mna TM3ka nemoze mat nic viac ako TMS ci TMX, takze ak by mala mat Typ2 zasuvku rozsirenu na CCS, tak to musia mat vsetky modely aj tie co su uz na trhu, aj tie co pridu. Tesle momentalne bude vyhovovat aby TM3ka nabijala na dlhych cestach na SC, lebo to budu mat platene a aj ked to nezarobi, tak nieco sa predca len vrati a znizi to aj stratu, kedze Tesla dava peniaze do vyskumu a do vyroby. Ak by to ale spravila a bolo by mozne nabijat na SC aj inde cez Typ2 ci CCS alebo redukciou Chademo, keby aj upravenou na viac ako 50kW, tak to by bolo pre Teslu len plus. Zas by mali nieco co iny nie a boli by prvy.

      • #8
        Ja si stale myslim, ze TM3 pride do europy koncom roka 2018 - kedze tento rok planuju robit len TM3 s dlhym dojazdom a dual motor, a nie lacnu verziu, na ktoru caka polka ameriky. Prve TM3 v europe budu samozrejme len tie drahsie, ale tento rok to podla mna stihaju.

        Neviete niekto, ci sa planuje pri TM3 v europe ist podobnym sposobom ako pri TMS - montovanie v Tilburgu?

        Komentár


        • #9
          Email od Tesly:

          Ahoj Oliver
          Ďakujeme vám za vašu ďalšiu podporu ako držiteľ rezervácie modelu 3.
          Keďže sme usilovne usilovali o uspokojenie dopytu, chceli sme vám oznámiť, že odhadované dodacie lehoty boli upravené o niečo neskôr. Môžete sa kedykoľvek prihlásiť do účtu Tesla a zobraziť aktuálny odhad odberu.
          Ďakujeme vám za vašu trpezlivosť. Nemôžeme čakať na to, aby ste dostali svoj model 3. Tu je to, čo Road & Track musel povedať o svojom prvom skúšobnom ceste.
          S Pozdravom,
          Tím Tesla

          Komentár


          • ICE666SVK
            ICE666SVK komentoval
            Upraviť komentár
            Tento rok to bude o odhadoch pri cakani na TM3ku asi cely rok. Nieco Vas potesi a nieco nepotesi. Ale su to len odhady a tie budu lietat asi ako cena na burze. Ja si nemyslim, ze Tesla ako bolo spominane o prispevok hore, si moze dovolit ignorovat Europu. Amerika je pre nich domaci trh, to ma pre Vas vyhodu, sice cakate, ale je sanca, ze auto bude mat lepsie spracovanie a vela vychytanych chyb. Europa ma rovnake riadenie ako Amerika co je dalsia vec a vyhoda oproti Cine. Ano Cina je obrovsky trh, ale ma riadenie na opacnej strane a Tesla hlavne teraz potrebuje rozbehnut vyrobu a nejde ani cestou najlacnejsej TM3ky. Tento rok je zaujimavy tym, ze pribudnu nove modeli a aj baterky budu viac kapacitne. Buduci rok su ohlasene 60kWh baterky a Tesla do tedy potrebuje vyriesit problem s vyrobou TM3ky na pozadovanu uroven a to je problem aj inych automobiliek.

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            V Cine sa jazdi napravo, len v kusku ciny co patrila anglicanom nalavo (Hong Kong a Macau).
            https://en.wikipedia.org/wiki/Left-_...t-hand_traffic

          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            Cina sice ma obrovsky trh ale cinska vlada pouziva vsetky mozne zposoby aby zamedzila dovozom a preferuje domacich vyrobcov. A kedze v cine už su min 2 velky vyrobcovia EV ktory robia vcelku slusne auta, Tesla tam nikdy nebude mat na ruzich ustlane. Europa je X nasobne vacsi trh pre Teslu.
            Naposledy upravené Jiri GrandPa; 10-02-2018, 00:13.

        • #10
          Nepatrilo Macau nahodou Portugalcom?

          Komentár


          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Ano, Macau mali posledne prenajaty Portugalci do r 1999, no jazdenie vlavo je pozostatok Anglickeho vplyvu, predtym sa jazdilo v celej juznej casti Ciny vlavo.
        Pracuje...
        X