Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Tesla Motors poslala nove informacie ohladom objednavania Modelu 3:

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Stano Kurek
    Administrator
    • May 2014
    • 278

    Tesla Motors poslala nove informacie ohladom objednavania Modelu 3:

    Nakolko otazok je vela, Tesla poslala tento novy list s informaciami ohladom objednavania Modelu 3 od 31.3.2016.
  • Stano Kurek
    Administrator
    • May 2014
    • 278

    #2
    Along with the excitement and anticipation for Model 3, we know everyone has a few questions. Here are the details so that you know what to expect both on March 31st when reservations open and in the months ahead before you take delivery of your Model 3.

    Komentár


    • leo
      leo komentoval
      Upraviť komentár
      Tak potom ak spravne rozumiem vete: "The first, which will allow you to get a better spot in the queue, is to visit your local Tesla store when it opens on March 31st." - malo by sa dat objednavat vo Viedni uz 31. od 10:00 ?
  • Laci
    Junior Member
    • Feb 2016
    • 3

    #3
    Zahájenie bude live 20:30 Pacifického času , takže u nás bude 1 apríl 4:30 ráno správne? asi si nastavím budík a pojdem spať skôr, neviem sa dočkať, 31.3 po práci rovno do Tesla store v Eindhovene rezervovať juhuuuu

    Komentár

    • Stano Kurek
      Administrator
      • May 2014
      • 278

      #4
      1.4.2016 pozeral som casovy posun ale vychadza mi to na 5:30 hod. rano,..? ete to skusim overit,...
      Pripravujeme akciu, kto ma zaujem a je z okolia ZA nech pride k nam do business centra ZA,...
      Live opening Tesla Model 3:

      Program: Chceli sme sa spýtať či ste pekne obžratučkí po Veľkej noci, ale budeme taktní a spýtame sa, s kým sa tento týždeň uvidíme? wink – emotikon
      Zajtra budeme diskutovať s Maťom Štrbom z Martinusu Let's talk about: Martin Štrba (Martinus.sk) - Ako sa buduje jeden z najväčších e-shopov na Slovensku?, vo štvrtok sa chystáme rečniť a dať si drink na účet Hyperiačiiiže Také normálne reči (o živote) + HYPERDRINK, snáď sa nám potom podarí na prvoaprílový piatok vstať na prvopiatkové Bankárske raňajky a tesne predtým, neskoro v noci (alebo ak chcete veľmi skoro ráno) bude u nás jeden prísne tajný event (live opening Tesla Model 3 o 4.30 hod. - pre zaritých fanúšikov Tesly, ktorí majú radi zábavu!) smile – emotikon
      https://www.facebook.com/BankaZilina/?fref=nf

      Komentár

      • dzodzo
        Member
        • Oct 2016
        • 104

        #5
        v porovnani s cakanim na model 3 vyzneju tieto staznosti ozaj smiesne
        Podepsali jste kupní smlouvu, sedíte v novém autě a radostně si jej odvážíte od prodejce. Mnozí si na tento pocit musejí počkat – vůz je objednán a teprve jej do prodejny dodají. Doba čekání se však může nepříjemné protáhnout až na tři měsíce, uvádí spotřebitelská organizace UFC-Que Choisir?

        Komentár


        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Ioniq mal byt za 3,5 mesiaca, bol za 7,5 mesiaca. Kompenzacia ziadna, pozicanie nahradneho vozidla ziadne. Mali by prist rpbit prieskum na SK.

        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          A VW, KIA, Hyundai, Audi ani nespomenuli.
      • mozeg
        Member
        • Dec 2015
        • 439
        •   

        #6
        No Ja osobne už považujem čakanie na Model 3 ako čakanie na "Godota" do Európy to s dodávkami skôr ako na r. 2019 ja osobne nevidím. Ak k tomu prirátam poradie tak realne auto dôjde v. r. 2020. Vidím to tak, že v najbližšej dobe pôjdem do niečoho iného.Škoda. Ta výroba im ide ako v lete na saniach.

        Komentár


        • curgali
          curgali komentoval
          Upraviť komentár
          Ja už počas čakania menim Leaf 1 za Leaf 2....A to som chcel pôvodne vydržať so spalovákom...

        • mozeg
          mozeg komentoval
          Upraviť komentár
          No ja prave zvazujem leaf2 alebo egolf.

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          kto má trocha ekonomického aj technického zmýšľania, medzi e-Golf a Leaf nie je vôbec ťažký výber, myslím že po prvej komunikácií s hocijakým predajcom VW je každému jasné o čom je celá elektromobilita v podaní VW a potom aj ich cenníky na Slovensku

          mozeg, ale na Leaf2 sa treba poponáhľať, ak dotácia končí 30.6.2018
          my tu s Oliverom to stihneme, ale objednávali sme minulý mesiac a dodávka bola mne apríl, jemu myslím máj, aby si nebanoval, keď budeš ešte pár týždňov rozmýšlať

        • voloda69
          voloda69 komentoval
          Upraviť komentár
          a aky LEAF ste objednali ak to nie je tajne ? Ktora konfiguracia ?

        • curgali
          curgali komentoval
          Upraviť komentár
          Ja aj Miro máme objednané Leaf Acenta farba bezpríplatková červená so zimným balíkom. Miro má navyše parkovacie senzori. Za seba možem povedať, že daľšie príplatkové veci som považoval za zbytočné. Hlavne Propilot. Ak to nemá byť plne autonómny režim, tak to nechcem. Aj tak musím ten volant držať a pchať tam flaše a pomaranče nepovažujem za bezpečné. Objednával som koniec januára a dodavka je 18.5.2018. Mal som Golfa ..je menší a tvrdý na podvozku a sedačkách oproti Leafu. Spolahlivosť, veľkosť,5 servisných prehliadok zdarma a výborná cenová politika Nissanu ma presvedčila...
          Naposledy upravené curgali; 09-02-2018, 15:41.

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Ja tiež tú výbavu som nechcel, lebo bude na tom rozvážať žienka deti, ja som s Ioniqom spokojný a tej sú tie všelijaké propiloty a iné veci neznáme. Parkovacie senzory sú na ochranu auta, lebo kamery nepípajú a na pípanie sme obaja zvyknutí.

          Akurát Oliver, tie prehliadky zdarma a dynamic balík je v cene len pre normálnych zákazníkov, nie fleet, takže to nemáme.

        • mozeg
          mozeg komentoval
          Upraviť komentár
          Ja rozmyslam uplne rovnako. Acenta a k tomu parkovacie senzory a zimna vybava. Ale stale dilema ten egolf ma paradne spracovanie a jazdi sa na nom super. Leaf proste ostal leafom s velkou baterkou. golf je proste super. Leaf ma lepsiu cenu a dojazd. Na dlhe trasy mame spalovak. Ako sa vsak poznam dak aj na 200km trasy ktore mame najcastejsie pojdem EV. Tazke volby.
      • Miroslav Rojko
        Senior Member
        • Nov 2016
        • 1314
        •   

        #7
        A dokedy T 3 príde, už budú mať aj iní výrobcovia baterky na jej úrovni,

        viď Leaf: 2016 24kWh -> 2017 30kWh -> 2018 40kWh

        alebo Hyundai: 2017 Ioniq 30kWh -> 2018 Kona 40 kWh -> 2019 Kona 64kWh.

        Týchto pár rokov sa to tak rozbehlo (aj vďaka Tesle ako motivácií pre ostatných), že už tie autá sú reálne použiteľné pre väčšinu ľudí a bude to len lepšie, Tesla príde s krížikom po funuse do Európy a to ešte sa nevie ako sa bude nabíjať, keď tu budú CCS 150kW za dva roky a oni predpokladám budú ponúkať Chademo 44kW adaptér alebo použiť SuperCharger, ktorých tu nebude.
        [priezvisko]@me.com

        Komentár


        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Myslim, ze Tesla sa dokaze prisposobit situacii ovela rychlejsie ako velke europske automobilky.
          Stale este moze dat do europskej TM3 CCS konektor, kde typ2 cast v CCS bude aj pre superchargery.
          Keby nedala CCS moze vyrobit redukciu CCS -> tesla s vykonom aky uznaju za rozumny.
          Redukciu Chademo -> tesla vyrobili len na 50kW, no preslo uz kopa rokov odkedy chademo/tesla existuje a stale nie je v podstate nikde mozne nabijat z chadema viac ako tych 50kW, takze sa vlastne nepomylili, ked to navrhovali na 50kW.
          Navyse TM3 bude mat mesiu bateriu ako TMS a TMX, takze mensie nabijacie prudy nie su az taky problem.

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          vidíš to optimisticky pre Teslu, ja aj pre iné automobilky

          ale reálne treba povedať, že trh Európy bude pre Teslu na treťom mieste po USA a Číne, takže nejaké až moc veľké prispôsobenie môžme očakávať, až keď už nebude taký dopyt v USA, lebo tam môžu teraz predávať túto aktuálnu bez úprav, preto aj Európu oddiaľujú, nepotrebujú ju, keď môžu niekoľko rokov vyrábať len pre USA na plnú kapacitu čo majú

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Aj mne by sa pacilo, keby ostatne automobilky, hlave europske nabehli a ponukali dobre EV za dobre ceny s rozumnymi dodacimi lehotami Predsa Tesla je americka automobilka a dizajn, vyuzitelnost a dalsie vlastnosti su v amerike ine ako v europe. Uz viackrat som tu prezentoval moj nazor, ze TM3 nie je moc vhodne auto pre europsky trh. Ako rodinne auto na dlhe trate je male, ako mestske auto je zase velke. Ale dokedy europske automobilky nedaju na trh v dostatocnom mnozstve vhodnejsie EV viacerych kategorii, stale budu ludia kupovat aj v europe tesly, aj ked im niektore vlastnosti tesiel nevyhovuju. Povedal by som to takto: Uz aby to bolo, aby sme nemuseli kupovat v europe Tesly. :-)))

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          úplne súhlasím s " Uz aby to bolo, aby sme nemuseli kupovat v europe Tesly. :-)))" a dodám, že viac pravdepodobne kórejci a japonci nám tu dodajú lepšie elektromobily ako naše skvelé dieselgate a spol. smradľavé 30-strán príplatkovo zákazníka žmýkajúce európske automobilky

        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          Podla mna TM3ka nemoze mat nic viac ako TMS ci TMX, takze ak by mala mat Typ2 zasuvku rozsirenu na CCS, tak to musia mat vsetky modely aj tie co su uz na trhu, aj tie co pridu. Tesle momentalne bude vyhovovat aby TM3ka nabijala na dlhych cestach na SC, lebo to budu mat platene a aj ked to nezarobi, tak nieco sa predca len vrati a znizi to aj stratu, kedze Tesla dava peniaze do vyskumu a do vyroby. Ak by to ale spravila a bolo by mozne nabijat na SC aj inde cez Typ2 ci CCS alebo redukciou Chademo, keby aj upravenou na viac ako 50kW, tak to by bolo pre Teslu len plus. Zas by mali nieco co iny nie a boli by prvy.
      • Tomáš
        Member
        • Apr 2016
        • 60

        #8
        Ja si stale myslim, ze TM3 pride do europy koncom roka 2018 - kedze tento rok planuju robit len TM3 s dlhym dojazdom a dual motor, a nie lacnu verziu, na ktoru caka polka ameriky. Prve TM3 v europe budu samozrejme len tie drahsie, ale tento rok to podla mna stihaju.

        Neviete niekto, ci sa planuje pri TM3 v europe ist podobnym sposobom ako pri TMS - montovanie v Tilburgu?

        Komentár

        • curgali
          Member
          • Jul 2014
          • 310
          •   

          #9
          Email od Tesly:

          Ahoj Oliver
          Ďakujeme vám za vašu ďalšiu podporu ako držiteľ rezervácie modelu 3.
          Keďže sme usilovne usilovali o uspokojenie dopytu, chceli sme vám oznámiť, že odhadované dodacie lehoty boli upravené o niečo neskôr. Môžete sa kedykoľvek prihlásiť do účtu Tesla a zobraziť aktuálny odhad odberu.
          Ďakujeme vám za vašu trpezlivosť. Nemôžeme čakať na to, aby ste dostali svoj model 3. Tu je to, čo Road & Track musel povedať o svojom prvom skúšobnom ceste.
          S Pozdravom,
          Tím Tesla

          Komentár


          • Tomáš
            Tomáš komentoval
            Upraviť komentár
            Dufam, ze ti to neprislo v takomto tvare, ale si to prehnal cez translator :-)

          • dzodzo
            dzodzo komentoval
            Upraviť komentár
            skusobne cesto pobavilo

          • curgali
            curgali komentoval
            Upraviť komentár
            Jasne neviem anglicky. Informačne to stačí cez translator. Ale ak by bol záujem môžem poslať originál...

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Originálu by sme tu asi rozumeli viac :-)

          • Tomáš
            Tomáš komentoval
            Upraviť komentár
            Ja som sa len zlakol, ze taketo maily by posielala Tesla.. to by si moc dobru reklamu nerobila Vdaka za info.

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Hi Jxxxx,
            Thank you again for your continued support as a Model 3 reservation holder.

            As we work hard to meet demand, we wanted to let you know that your estimated delivery timing has been adjusted to be slightly later. You can log into your Tesla Account to view your current delivery estimate at any time.

            Thank you for your patience. We can’t wait for you to get your Model 3. Here’s what Road & Track had to say about their first test drive.
            Best Regards,
            The Tesla Team


            Tesla | Burgemeester Stramanweg 122 | 1101EN Amsterdam

          • voloda69
            voloda69 komentoval
            Upraviť komentár
            ano, a ako som uz pisal, aktualny odhad je EARLY 2019 :-(

          • ICE666SVK
            ICE666SVK komentoval
            Upraviť komentár
            Tento rok to bude o odhadoch pri cakani na TM3ku asi cely rok. Nieco Vas potesi a nieco nepotesi. Ale su to len odhady a tie budu lietat asi ako cena na burze. Ja si nemyslim, ze Tesla ako bolo spominane o prispevok hore, si moze dovolit ignorovat Europu. Amerika je pre nich domaci trh, to ma pre Vas vyhodu, sice cakate, ale je sanca, ze auto bude mat lepsie spracovanie a vela vychytanych chyb. Europa ma rovnake riadenie ako Amerika co je dalsia vec a vyhoda oproti Cine. Ano Cina je obrovsky trh, ale ma riadenie na opacnej strane a Tesla hlavne teraz potrebuje rozbehnut vyrobu a nejde ani cestou najlacnejsej TM3ky. Tento rok je zaujimavy tym, ze pribudnu nove modeli a aj baterky budu viac kapacitne. Buduci rok su ohlasene 60kWh baterky a Tesla do tedy potrebuje vyriesit problem s vyrobou TM3ky na pozadovanu uroven a to je problem aj inych automobiliek.

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            V Cine sa jazdi napravo, len v kusku ciny co patrila anglicanom nalavo (Hong Kong a Macau).
            https://en.wikipedia.org/wiki/Left-_...t-hand_traffic

          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            Cina sice ma obrovsky trh ale cinska vlada pouziva vsetky mozne zposoby aby zamedzila dovozom a preferuje domacich vyrobcov. A kedze v cine už su min 2 velky vyrobcovia EV ktory robia vcelku slusne auta, Tesla tam nikdy nebude mat na ruzich ustlane. Europa je X nasobne vacsi trh pre Teslu.
            Naposledy upravené Jiri GrandPa; 09-02-2018, 23:13.
        • matchke
          Member
          • Apr 2015
          • 328
          •   

          #10
          Nepatrilo Macau nahodou Portugalcom?

          Komentár


          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Ano, Macau mali posledne prenajaty Portugalci do r 1999, no jazdenie vlavo je pozostatok Anglickeho vplyvu, predtym sa jazdilo v celej juznej casti Ciny vlavo.
        Pracuje...
        X