Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Kto plánuje kúpiť Model 3?

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
Toto je prilepená téma.
X
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Kto plánuje kúpiť Model 3?

    Len pre zaujímavosť, kto plánuje kúpiť Model 3?
    60
    Plánujem kúpiť Model 3
    81,67%
    49
    Plánujem kúpiť Model 3, pretože som spokojný s Modelom S
    3,33%
    2
    Nekúpim Model 3, pretože Model S mi viac vyhovuje
    0%
    0
    Ešte som sa nerozhodol
    10,00%
    6
    Nechcem Model 3 (napíšte prečo)
    5,00%
    3
    Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
    Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

  • #2
    Model X už odložili o rok a po novom mal byť v októbri 2015. Ale ani tento termín nebude splnený, hovorí sa už o roku 2016. Takže o modeli 3 je zbytočné čo i len snívať.

    Komentár


    • #3
      keď nebude 2017 model 3, tak pojdem do model S70D, to je dobrá varianta.

      Komentár


      • #4
        Ale bude Model 3, buď koncom tohto roka, najneskoršie v priebehu budúceho roka sa bude dať Model 3 rezervovať. Treba trošku pozitívne myslieť aj. A snívať už netreba, treba začať šetriť.

        Komentár


        • #5
          v zálohe mám S70D, 3jka neviem aka bude, a konečná cena tiež sú len dohady. Ale aj keby mi to nevyšlo, tak fandím tesle.

          Komentár


          • #6
            Tiez mam obavy z toho aby sa model III neomeskal. Ako u model X alebo aj u model S. Aj ked model X podla mna meska koli tym nestastnym Falcon doors.
            Ale na druhu stranu model III by mal byt jednoduchsi takze dufam v tom ze jednoduchsie auto pojde dat aj lahsie dokopy. Uz ostava len dufat ze stihnu Gigafactory lebo bez nej to urcite nepojde.

            A ako buduci seriozny zaujemca on rozhodne si este dalsi rocik pockam aj po uvedeni na trh. Nech to auto je uz aspon ciastocne overene a otestovane, predsa len za ten cas opravia nejaky muchy ktore prve kusy mat urcite budu.
            Naposledy upravené Jozefr; 30-05-2015, 21:23.

            Komentár


            • Radovan
              Radovan komentoval
              Upraviť komentár
              Pokud se bude Model III opět předplácet, pak do toho asi půjdu. Jednak abych ho dostal co nejdříve, druhák přinejhorším prodám pořadí :-)

          • #7
            Veľmi podobne uvažujem aj ja.
            Model 3.gen. bude sedan aj ako crossover a bude mať možnosť príplatku 4x4. Musk jasne povedal že zdržanie modelu X nema žiaden dopad na model 3 a ide o samostatny projekt.
            Gigafaktory bude dokončena skor ako sa planovalo a termin objednavok je velmi realny už buduci rok. Ked si zoberiem superchargre v okolitych krajinach vratane SR, ČR v tom čase tak volba dalsieho auta je jasna. Za dinisaurie spalovaky už nedam ani cent, to by boli vyhodene prachy von oknom.
            K moru to sice bude otrava, to si priznajme a Trenčín - Split pod 9hod. to isto neda (skor takých 14 až 16 hod) ale zvyšok roka to bude absolutne dokonale auto !!!

            Už sa neviem dočkať

            Komentár


            • #8
              Už aby to bolo, ale ak do roka nebude možnosť objednať III tak idem do S 70D keď aj v základe

              Komentár


              • ICE666SVK
                ICE666SVK komentoval
                Upraviť komentár
                Ono tie ostatne veci sa daju domontovat aj potom, ale uz asi nie za tu cenu, co je tam teraz.

              • apertum
                apertum komentoval
                Upraviť komentár
                Mne je to uz jedno posledne tyzdne ma poraza zakazdym ked tankujem do mojho aktualneho 3.0 tdi zruta. Radsej teslu v socialpakete ako platit zbytocne za naftu :/

            • #9
              Ak bude model 3 v rovnakej cenovej relácií ako BMW radu 3.Nieje o čom premýšľať a diskutovať.Len tajne dúfam, že bude model III schopný dojazdu 500-700km.To už nebude mať konkurenciu vôbec.

              Komentár


              • ICE666SVK
                ICE666SVK komentoval
                Upraviť komentár
                No to by musel model S a X mat dojazd okolo 1000km a to mat asi nebude. Skor 600 bude mat model S aj X a aj to je zatial v teoretickej rovine. Pri modeli III sa hovori cez 320km. Co pri kategorii do akej by malo auto patrit bude OK. No ved uvidime ako to nakoniec bude.

            • #10
              No ja som zas čítal, že model 3 bude vlastne model S len viac z ocele ako z hliníka...Takže by to nemal byť nižší model, iba dostupnejší..Konieckoncov dojazd do 500km je aj tak málo...Nešpekulujem, nedohadujem, ako som písal ak mám dať 60tis za BMW3 tak radšej dám to za TM 3.Ale aspoň s tým 500km dojazdom.Inak si určite počkám na ďalšiu generáciu...
              V podstate tie kapacity batérií navyšujú stále.Len by to chcelo novú technológiu..Pravdepodobne skôr ako auto od tesly, si kúpim tie Powerwall-y do domácnosti.

              Komentár


              • #11
                Odhadujem, že bude viac variantov T. modelu 3, dojazdy sa vždy píšu teoretické, prax je však bohužiaľ iná.
                Podľa mňa "lacnejší" model 3 bude mať dojazd reálnych 250 km, nie viac, bude mať nižšiu kapacitu batérie. Ten bude za tú cenu okolo 30 tis. eur. A to stále ešte nie je ľudová cena.
                Modely, ktoré by mohli mať dojazd reálne (nie teoreticky) vyše 400 km, budú určite drahšie. Uvidíme ako sa rozbehne výroba nových batérií, možno by potom mohli byť odhady optimistickejšie. Ja sa prikláňam skôr k zdravému pesimizmu. Mám už svoje životné skúsenosti.

                Komentár


                • #12
                  U mna je smerodajny dojazd, ak bude s dojazdom 300mil, co by nemal byt problem, kedze za tri roky budu a vlastne uz teraz su clanky, ktore by to mali podporit, tak potom urcite model 3. O tom ze bude model 3 ocelovy pochybujem, Tesla nic take neuvadza a slo by to proti celkovemu konceptu ich aut. To co je pre nich dolezite, je vaha a aerodynamicky odpor. Ked sa pozriete na S alebo X tak cele auto je postavene len na setreni s kazdym kilom vahy a co najnizsim odporom vzduchu. Vaha bol a je, jeden z velkych problomov modelu X, auto ma aj tak 2,5 tony. 90kw/h power packy uz maju clanky postavene ciastocne na inej technologii, myslim ze katoda je kremik/grafit.
                  Naposledy upravené MravecSK; 24-08-2015, 16:42.

                  Komentár


                  • #13
                    Model III bude ocelovy a urcite nebude z hlinika to pri tej cene cakat nemozes a povedal to sam Elon Musk. Staci ked si pozries videa na youtube. Zlavu 50% na cene voci Modelu S chcu dosiahnut 20% zmensenim auta a 30% lacnejsou vyrobou baterii, ktoru chcu dosiahnut novou GigaFactory. Dojazd 300mil by som tiez neocakaval skor 200-250mil. Vacsi dojazd dosiahnez uz len pomalou jazdou.

                    Komentár


                    • ICE666SVK
                      ICE666SVK komentoval
                      Upraviť komentár
                      Podla mna, tam nieco ako 70kWh baterku nejak daju. Ked dokazali 90kWh baterku dostat do rozmerov 85kWh a povedali, ze budu navisovat aj dalej, tak vyvoj ide dopredu a nespia ani ostatny z vyvojom baterie. Vyrobcovia sa snazia o viac kapacitne baterky ako su taraz a aj zlacniet vyrobu. Cize cas ukaze, buduci rok sa otvara cast Gigafactory a ukazu nam aj model III. Do vtedy a vlaste aj potom mozme len spekulovat ale ked ho uvidime prvy krat uz sa bude dat z toho co to vycitat.

                    • jeeff
                      jeeff komentoval
                      Upraviť komentár
                      90kWh baterka je rovnako velka ako 85kWh, zvysenie kapacity dosiahli pouzitim silikonu na katode, co umozni vacsiu kapacitu baterky. Problem je v tom, ze zvysovanie silikonu znizuje pocet cyklov baterky (aj ked sa tym prilis nikto nechvali), preto som sa radsej rozhodol pre osvedcenu 85kWh. Ocakavam ze model 3 bude mat cca 50-60kWh baterku.

                  • #14
                    Ak mas link, posli ho sem...nenasiel som nic o koncepte auta. Ide skor o pomer, aj model S a X ma ocelove casti. Jedine co som cital z takych cerstvejsich veci, ze model 3 bud zdielat minimum veci s eSkom a X. Som zvedavy co im z toho vylezie
                    Aj na TMC je to celkom hot topic
                    http://www.teslamotorsclub.com/showt...-Model-3/page2

                    Komentár


                    • #15
                      Viem ze v nejakom videu to bolo ale uz je to nejaka chvilka co som to pozeral, takze to nieje medzi videami s poslednych par mesiacov. Hladal som to teraz asi 2 hodiny ale nenasiel som. Tak ci onak pri tej cenovej hladine mi ocel a plast vychadza skor pravdepodobny material ako hlinik.
                      Hej Model S ma minimalne nosnu konstrukciu palubnej dosky z ocele.

                      Komentár

                      Pracuje...
                      X