Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Este mate trpezlivost cakat?

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • #61
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Tesla3-2.JPG
Videní:	1
Veľkosť:676,2 KB
ID:	30119Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Tesla3-1.JPG
Videní:	1
Veľkosť:800,3 KB
ID:	30120Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Tesla3-3.JPG
Videní:	1
Veľkosť:880,0 KB
ID:	30121

    Komentár


    • matchke
      matchke komentoval
      Upraviť komentár
      3jka v Bratislave? Pekny ulovok.

    • matchke
      matchke komentoval
      Upraviť komentár
      To zelene Xko vedla tej 3jky je polep alebo to je riadna farba? Viem ze Ska uplne zaciatku mali podobnu farbu ako signature model.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Musi to byt polep, Xka sa take nevyrabali.

  • #62
    A dnes budú známe ceny Tesla 3 pre Európu - predajci majú večer video konferenciu, kde im to povedia. A že vraj to určite unikne, takže to budeme vedieť.

    Komentár


    • juks
      juks komentoval
      Upraviť komentár
      Aki predajcovia? Tesla nema predajcov, objednava sa cez internet.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      OK, slovickarme. Tesla bude informovať svojich zamestnancov zabezpečujúcich predpredajné a iné služby zákazníkom - podporu showroomu o ...

    • ivan32
      ivan32 komentoval
      Upraviť komentár
      Ak sa môžem spýtať odkiaľ máš toto info? Ak máš pravdu tak predpokladám že sa cenu čochvíľa dozvieme od teba keď máš takýto zdroj.

    • MiroR
      MiroR komentoval
      Upraviť komentár
      Ako píšem vyššie, dnes som bol na skúšobnej jazde, čo robila viedenská Tesla a povedal mi ho priamo pán z Tesly, čo so mnou jazdil, že večer budú vedieť cez videokonferenciu európske ceny a aj že to hneď unikne ako vždy predtým unikli info, preto som to sem dal, nie je to len fáma JPP. Takže sledujte všetky facebookové skupiny alebo stránky insiderov, niekto to určite vypustí.

    • voloda69
      voloda69 komentoval
      Upraviť komentár
      Tak to mi znie akokeby naozaj od 1.12.2018 uz zacali pomaly otvarat konfigurator :-)

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Ceny zo severu Europy uz vyzradene, vyzera to ze su prepocitane este horsim koeficientom ako pri S a X z dolarovych cien, takze nic optimisticke necakajme.

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      No sak daj viac info, link na tie ceny.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      keď som dal naposledy link, tak ma na 3 dni zablokoval admin, že som nemohol dávať príspevky

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      3 LR AWD 550 000 NOK vs S 75D 670 000 NOK

      pričom Nórsko je mimo EU a my v EU môžme čakať do ceny zarátané ešte clo na americké automobily, keďže model 3 sa nemá montovať zatiaľ v Európe

    • ivan32
      ivan32 komentoval
      Upraviť komentár
      A to je 550000NOK bez dph určite ☹ čo je teda 56800€+DPH

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Áno, Nórsko nemá DPH na elektromobily, takže bez. Ale zasa je to veľký trh, "other Europe" bude mať ceny vyššie. Nedá sa z toho úplne dedukovať presná cena, lebo ako hovorím nevieme či Tesla zoberie clo na vlastné triko (ako musela teraz zpolovice v Číne po páde predajov) alebo ho priráta, len sa dá dedukovať, že prepočet z USD ako pri Tesla S sa bude riadiť výrazne horším koeficientom USD/EUR podľa nórskych cien.

      Ale menej ako Tvoje číslo to nebude, podľa tých faktorov to môže byť len viac.

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      To, ze to nebude lacne sme asi tusili, ale ze to bude okolo 70-75.000€ s danou, uz celkom palka... to uz je teritorium Modelu S, kde dostane zakaznik “viac auta”. Z “ludoveho” auta sa nakoniec stava tazka premia a auto pre masy za 35-40.000 je zatial v nedohladne. Nissan padol s Ghosnom na hubu a Hyundai/Kia nestihaju/nechcu... Len nahlas uvazujem, ci ten avizovany mega-boom elektromobility nakoniec v tom 2019 pride, este pred pol rokom by som dal ruku do ohna za to, ze pride. To este aj ten VW snad stihne dorucit svoju EV slubotechnu...
      Cim nespochybnujem rozhodnutie Tesly, uplne chapem ich myslienkove pochody, a kde je dopyt, tam je aj cena, a kym bude dopyt trvat, nie je dovod znizovat. Len ma to trosku mrzi voci ludom, ktori cakali dostupne EV.

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Boom elektromobility možno príde v 2020. Možno, lebo keď sa uspokoja všetci ti čo čakajú, bude treba presvedčiť tu hlavnú masu ale s cenami nad 40 k€ to je bez šance.
      IMHO ešte stále si 80% slovenského obyvateľstva mysli, že elektromobil je úplna hovadina a veď kde by som to nabijal. Ropná lobby rozširuje dezinformacie úplne zámerne.
      Nie len ropná. Všetci ktorí sú závislí existenčne na opravách aút takisto. Ale tým to aspoň nemôžeme zazlievať.

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      nech si tu 3ku nechaju, dakujem, neprosim...

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Veď ešte je tam MidRange model, to bude cenovo prívetivejšie.

    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Stale je to neoficialne. Na Tesla strankach nieje este nic. Tych 70-75K je s DPH alebo bez? Je to strop najvysej vybavy, alebo....................???
      Lebo ak je to strop plnky, tak tusim o tomto sa pisalu uz davno.

    • curgali
      curgali komentoval
      Upraviť komentár
      Tak niekto tie znížené ceny Tesiel v Číne kvôli vysokému clu musí zaplatiť...a občania USA to nebudú...
      Naposledy upravené curgali; 03-12-2018, 19:51.

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      Asi s DPH a asi strop, vzhladom na ceny v Norsku... oficialne este nie je nic, mozno to bude aj menej. Alebo viac. Treba kupit kristalovu gulu
      Ale je pravda, ze ked zas porovnas strop TM3 vs TMS, tak to moze byt 70k vs 165k

    • JanoS
      JanoS komentoval
      Upraviť komentár
      Cely vecer hladam stranky odkial ma Miroslav tu cenu 550000 NOK, a myslim ze je to kacica. Ani norovia tomu neveria, a je to prevzane z nejakeho Svedskeho (!) serveru ktory odhaduje ake budu ceny. Preto vravim: NEPANIKARME

      Nic nenasvedcuje tomu ze budu ceny prepocitane inak ako napr. Model S:
      75D = $78000 --> 75000€
      Extra color = $1500/2000/2500 --> 1300/1800/2200€
      Extra wheels = $1500/4500 --> 1300/4000€
      Interier = $1500 --> 1300€
      Autopilot = $5000/7000 --> 4400€/6100€
      Delivery fee = $1200 --> 880€

      Plus samozrejme DPH podla toho ktoreho statu.

    • JanoS
      JanoS komentoval
      Upraviť komentár
      A preto mi ceny Modelu 3 vychadzaju pre OTHER EU takto:

      MR RWD = $46000 --> 44500€
      LR RWD = $49000 --> 47500€ (ak vobec bude)
      LR AWD = $53000 --> 51500€
      P AWD = $64000 --> 60000€
      Farba = $1500/2000/2500 --> 1300/1800/2200€
      Sport wheels = $1500 --> 1300€
      Interier = $1000 --> 900€
      Autopilot = $5000/7000 --> 4400€/6100€
      Doc fee = $1200 --> 880€

      Plus DPH
      Naposledy upravené JanoS; 04-12-2018, 05:47.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Tvoj prepocet podla modelu S je nepresny alebo priblizny, nakolko ani samotne konfiguracie S nie su pocitane rovnakym koeficientom z USD cien a cim lacnejsie, tym je koef. vyssi a teda aj pri 3 bude este vyssi ako pri zakladnom S. Navyse do toho vstupuje to nestastne clo.

      LR AWD ivan32 vyratal z mnou uvedenej norskej ceny na 56800 a ty na 52380 (rozdiel 9%). Myslim ze to len potvrdzuje realnost odhadu norskej ceny na zaklade pripocitania vyssie uvedenych dvoch veci.

      Viem ze ste vacsinou optimisti (uz len podla toho ako stale dufate po 3 rocnom cakani) ale niektore veci netreba prehliadat a to je aj fakt, ze o 3 je taky zaujem, ze na zaciatku moze byt cena este vyssia - aj v USA najprv vytiahol z nadsencov Performance upgrade package, potom bol v cend a nakoniec SCH dava zdarma k Performance modelu.

      Samozrejme vsetko je "rumor", dokedy Tesla neposle link na objednavku prvemu Europanovi, ale sami si posudte argumenty pre a proti tak nizkej cene ako pise JanoS.

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      JanoS, tvojim vypoctom si viac menej naozaj potvrdil to, co sa tu pisalo

      LR AWD v “plnej vybave” si vypocital na
      LR AWD 51.500€
      farba 2.300€
      kolesa 1.300€
      interier 900€
      autopilot 6.100€
      doc fee 880€

      Dokopy to mame 62.980€ plus DPH a sme na 75.576€ vratane dane. A stale je v hre to nestastne clo. Ked osklbes cacky-macky a nechas si len autopilota tak si na 70.176€.

      A o takejto cene tu bola od zaciatku rec.

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Za tieto ceny je to nepredajne. Poznajú to velice rýchlo. Takéto “jednoduché” auto nemá šancu. Európa jazdi na hatchbagoch a kombikoch. Už niekoľko ľudí mi povedalo “Trojka? Veď tam nič nie je.” Mysleli v kokpite .
      Hej, pár tisíc pôjde pre nadšencov ale potom sa budú musieť hryznut do pery.

    • JanoS
      JanoS komentoval
      Upraviť komentár
      Miroslav, tu je moj komplet vypocet:
      https://goo.gl/SJ6PNQ
      Zapocital som tam vsetky ceny z Tesla konfiguratoru. Velmi dobre viem ze pre ine modely pouziva Tesla iny koeficient. Kazdopadne je to skor 10% pre non-P modely a 5-7% pre P modely. Presne take koeficienty pouzivam aj ja. Na prislusenstvo je koeficient viacmenej nulovy, co je zaujimave. Ja som v Svajciarsku, tu nemame ziadne 10% CLO na americke auta a koeficient je zhruba 1-2%

    • JanoS
      JanoS komentoval
      Upraviť komentár
      Ioniq Co ta vedie k objednaniu premium kolies? Je jasne ze budu skracovat dojazd. Ja ich urcite nevyberam. Bohuzual urcite nechcem ciernu farbu, takze budem platit priplatok za farbu, ale este som sa nerozhodol ktoru. Keby ta prekliata cervena nebola najdrahsia tak mam vybrane Plateny interier mi tiez pride ako prepychova zalezitost. Ten zakladny je dost fajn podla mojho nazoru.

      Clom sa netrap, je v cenach uz zahrnute.

      A este su spravy ze bude po novom Air Suspension, co bude urcite za dalsi priplatok... Na to este nazor nemam.
      Moj konfig je zatial na 66390 CHF vratane DPH co je asi 58550€. No, zachranuje ma to ze nemame clo a DPH je iba 7.7% ale chapem ze Euro cena je fakt vysoka.
      Naposledy upravené JanoS; 04-12-2018, 09:55.

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      Ty velmi necitas co ostatni pisu, ze? Nikde som nepovedal, ze by som zobral vacsie kolesa. Debata tu od zaciatku bola za plnu vybavu, co znamena vsetky priplatky, a to vychadzalo tych 75.000€ podla tebou uvedeneho cenoveho odhadu, z ktoreho som vychadzal. Nasledne som napisal, ze aj ked zoberies z auta vsetky priplatky a urobis z toho holobyt, a das si len Autopilota, zaplatis stale 70.000€, co je dost palka na auto tohto rozmeru bez vybavy, a este to ani nie je top motorizacia, ktorou je samozrejme P model, ale ten uz konkuruje M3/RS5 takze tam je premiova cena ok

      Osobne nepovazujem vsak velke kolesa za vyhru, vsade kde som mal vacsie (19 a viac) to prinasalo len zbytocne problemy (vacsia nachylnost na poskodenie disku/gumy, rychlejsie opotrebenie, vyssia cena, a najma aj dlhsie cakacie doby na objednanie). Niet nad standardny a rozsireny rozmer do 18 palcov, take gumy drzi vacsina pneuservisov aj skladom a vymenia ti na pockanie, cena je tiez komicka v porovnani s nejakymi R20.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Budem sa opakovať ale znova - koeficient prepočtu z USD nie je kvôli Performance ale kvôli vyššej cene nižší (lebo majú v cene nejakú fixnú zložku). Preto M3 Performance bude mať koeficient prepočtu vyšší ako základný model S 75, nie nižší ako počítaš a nižšie konfigurácie M3 budú mať ešte vyšší. Clo u modelu S a X nie je, lebo sa "montuje" v Holandsku, model 3 sa zatiaľ nemontuje ani nikde nepísali, že by sa tým malo obchádzať clo, teda pre Teslu to budú zvýšené náklady a tak ako v Číne to automaticky premietne do ceny, nemá dôvod to pri takomto počiatočnom záujme dotovať. Takže ano my clo neplatíme, je v cene, ktorú oň navýší Tesla.

    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Pani ukoncite tento nezmyselny spor, nikam to nevedie. Pockajme si racej na oficialne ceny, ked to vyda Tesla. Buduci rok to vypada zaujimavo TM3ka v Europe. Predstavenie TMY. Na ceskom webe vraj maju z nejakej tlacovej spravy oficialne potvrdene, ze v CR sa buduci rok otvori servisne centrum, teda to bude otvorenie trhu a vsetky vyhody z tym spojene. To by mohlo znamenat, ze aj SR by sa mohlo dockat otvorenia trhu. Nebolo by odveci, keby Tesla otvorila Cesko-Slovensky trh a jedna pobocka v CR a druha v SR.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Som rád, že som sa v svojom pesimizme na ceny mýlil. Je ten Elon kabrňák, že pre EU takéto dobré ceny stanovil, veď tie koeficienty z USD sú lepšie ako pri S alebo X.

      Teraz nastáva otázka, prečo sú tie S a X o toľko predraženejšie, keď sa dá ten dolár aj takýmto kurzom prepočítať a ešte aj 10% clo zaplatiť pri 3-ke.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Mozno budu EU TM3 "skladat" v Tilburgu tak ako prve Sky, t.j. zmontuju a otestuju komplet v Freemonte, potom vyberu bateriu, kolesa a zadnu napravu s motorom, nalozia do kontainerov a poskladaju naspet v Tilburgu. Fabriku v Tilburgu maju... Hned budu naklady o clo mensie.

  • #63
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	 Videní:	1 Veľkosť:1.018,0 KB ID:	30127


    Myslim, ze VIN sa vobec neoveruje, aspon to pisali na tesla fore. Ked ma konkretna tesla umoznene nabijanie na SC jednoducho tu informaciu odovzda superchargeru.
    Redukcia, ktora je na MIrovom obrazku s TM3 je rovnako bohapusty mechanicky prevodnik type2 z EU superchargera na americky tesla konektor ako na tomto obrazku.
    Len ten z Auparku na TM3 je zrejme krajsie urobeny ako tento odfoteny vo Vystrkove.
    Naposledy upravené juks; 29-11-2018, 16:41.

    Komentár


    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Hm, hm. Ak by sa VIN neoverovalo, na zaklade coho potom mi prisla faktura za blokovanie SC a ako uctuju platene nabijanie?

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Myslim, ze nabijanie je zakladna funkcionalita SC a mala by fungovat aj ked SC strati pripojenie do siete.
      Vsetko ostatne je nadstavba, ktora ked nebude fungovat neposkodi klienta - ja by som to tak urobil.

    • matchke
      matchke komentoval
      Upraviť komentár
      Nejaka “bizuteria” v tom ale bude. Ten slon prehltnuty hadom je dost velky.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      matchke Urcite v tom valcovom obale nie je nic, len spojenie riadiacich PP a CP a samozrejme PE. DC piny US tesla konektoru su tiez len spojene
      na N a L1 resp L2 a L3 type2 zasuvky. Cize ziadna elektronika a dokonca ani ziaden odpor, nic, len spoje. Na hybride o tom bola dlha diskusia, kde spominali, ze na strane type 2 zasuvky (to co je vo valci) sa to dost zahrieva, lebo pouzili standardnu type2 zasuvku a nie modifikovanu ako je v tesle.
      Standardna type2 zasuvka je stavana na 63A na jeden pin, takze by dvoma pinmi pre + aj dvoma pre - malo tiect maximalne 126A, a ako vieme pri nabijani na SC je prud do 300A. Ta nova redukcia co Miro odfotil v Auparku ma mozno kvalitnejsiu zasuvku - kazdopadne vyzera podstatne mensia, Skoda ze MIro neurobil detailejsiu fotku.

  • #64
    Škoda, že som nevedel aká je to vzácnosť, bol by som to pofotil z iného uhla. Prikladám sem ešte výrez z fotky v originálnom rozlíšení :
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Tesla3-redukcia.jpg
Videní:	1
Veľkosť:103,1 KB
ID:	30138

    Komentár


    • #65
      Niekde na hranici medzi Holandskom a Belgickom?

      Komentár


      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        TVL podla kolies su to fakt trojky..

      • Ioniq
        Ioniq komentoval
        Upraviť komentár
        Ho ho ho, stastne a vesele pre niekoho?

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        To su este americke bez CCS. Budu sluzit ako predvadzacie. Minuly tyzden mi hovorili, ze o dva tri tyzdne budu robit predvadzacie jazdy aj na 3-ke a aj po Slovensku a toto do toho zapada. Uvidimw, ci budu na Europskych znackach alebo nejakych US (viem ze su nove... ).

    • #66
      Foto CCS portu v TM3:

      https://www.reddit.com/r/teslamotors..._tested_in_nl/

      vraj by mali zacat instalovat CCS do SuperChargerov uz buduci tyzden. Tento CCS port je este doinstalovany do US verzie v Holandsku, nie je to este auto vyrobene priamo s CCS portom. Je mozne, ze su to tie auta, co bola foto na kamione a port doplnaju prave kvoli predvadzacim jazdam / homologizacii.

      Komentár


      • matchke
        matchke komentoval
        Upraviť komentár
        Mna fakt zaujima ako to technicky bude vyzerat. Ci tam bude len CCS konektor a ten sa bude dat zasunut aj do S a X s tym ze ta spodna cast sa nepouzije, alebo realne budu dva kable na stojane. Na fotke z prilozeneho linku je ale M3 pripojena na destination charger.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        CCS konektoru na kabli chybaju silove piny. Je tam len zem a signalove piny. Podla mna tam musia dat dalsi kabel.
        Naposledy upravené Jiri GrandPa; 07-12-2018, 16:44.

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        CCS konektor na kabli na DC nabijacke nema typ2 AC piny - to su tie co pouziva tesla na AC aj DC. takze urcite nie.
        DC piny na CCS by zase nedovolili vobec zasunut CCS do S a X.
        Ja som skor myslel, ze AC piny v TM3 CCS sa budu dat pouzit na DC nabijanie na SC, co by sa teoreticky dalo, no ked chcu pridavat na SC kabel s CCS koncovkou, tak to zrejme to nebude a CCS v TM3 bude standardny CCS, kde typ2 cast bude len pre AC tak ako je CCS standard.
        Zopakujem, ze CCS v aute ma vsetky piny, teda komplet typ2 zasuvku plus dva velke DC kontakty dole.
        KOnektor na abli na CCS DC nabijacke obsahuje len riadiace piny a dva DC piny - nema vobec AC piny z Typ2 osadene.
        Pri AC nabijani sa do CCS zamozrejme zasuva standardny typ2 konektor.
        AC aj DC cast na CCS vyuziva rovnake riadiaqce piny.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Inak to by bola ina frajerina, keby ten DC vstup na trojke zdvojili tak, ze by to chodilo aj s original SC kablom aj s CCS kablom. Ja myslim, ze to tak spravia. Cize vlastne nechaju rovnaky vstup/kabelaz ako na S/X iba pridaju paralelne DC vstup cez spodne piny.

      • juks
        juks komentoval
        Upraviť komentár
        Ano, Tak som to dufal, pisal som o tom uz davno,
        napriklad tu: http://teslaclub.sk/forum/tesla-moto...9466#post29466
        no asi to tak nebude, inak by nehovorili, ze budu pridavat CCS kable k SC.

    • #67
      Tesla postupne preklada EU Weby su presne v style USA napriklad Nemecko uz ma novu stranku.
      Vyzera to tak ze v prvom kroku budu dostupne len LR-AWD verzie.Ceny zatial zverejnene niesu

      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	T3_DE.jpg
Videní:	2
Veľkosť:64,8 KB
ID:	30277
      Pripojené súbory

      Komentár


      • #68
        Skvelé správy! Oficiálne ceny sú lepšie! V Rakúsku M3 LR Dual Motor 58 300 Eur VRÁTANE DPH! Nemôžem sem poslať link, nájdete naživo aj na jednom slovenskom webe.

        Komentár


        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Vyborne spravy, to uz znie velmi zaujimavo!

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          To je skvelé, takže neskôr keď sa bude dať objednať len zadný náhon, toto bude cena RWD s autopilotom. Len som nepostrehol, či cena je "document fee" alebo bez, to je hneď tisícka navyše, ale to sa všetko dozvieme hneď po otvorení konfigurátora.

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          podhodte googlu "Tesla-Model-3-Oesterreich-Preis-und-Start-stehen-fest" a dostanete linku na cely clanok
          Prve dodavky do Rakuska budu zaciatkom februara...
          Naposledy upravené jux; 05-12-2018, 14:02.

        • JanoS
          JanoS komentoval
          Upraviť komentár
          Rakusko 58300€ (20% DPH), zaklad 48583€
          Nemecko 57900€ (19% DPH), zaklad 48655€
          Holandsko 58800€ (21% DPH), zaklad 48595€
          Portugalsko 60200€ (23% DPH), zaklad 48943€
          Norsko 464020 = 48075€

          Norsky web specificky spomina ze cena obsahuje aj delivery fee.
          Naposledy upravené JanoS; 05-12-2018, 14:36.

        • g211
          g211 komentoval
          Upraviť komentár
          Miroslav Rojko máš správy že sa predsalen bude dať objednať LR RWD?

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Pre nas (other Europe) bude zrejme platit u zakladu TM3 LR Dual holandska cena cca tych vypocitanych 48595€ bez DPH.
          DPH 20% platime u nas - alebo aj nie, ktori su platcami DPH :-)))

        • Miso Marek
          Miso Marek komentoval
          Upraviť komentár
          Celkom fajn. Ak bude cena RWD do 50k EUR aj s DPH bude to zaujimave.
          Naposledy upravené Miso Marek; 05-12-2018, 15:24.

        • JanoS
          JanoS komentoval
          Upraviť komentár
          LR RWD urcite nebude do 50 s danou
          Americka cena je predsa $49000 + dan + delivery fee
          Takze s 20% DPH to v europe vidim na rovnych 54000€

          Dovod je ten ze je tam zatial povinny Premium Paket. Ak pojde objednat bez neho tak sa pod 50 dostanes.

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          g211 Na jednom slovenskom webe o elektromobiloch som to do komentára písal, kde sa o tom špekulovalo ako mi bolo povedané od pána z Tesly, RWD LR sa dalo objednať v USA mimo konfigurátora len preto, že mali okolo 15000 ks vyrobených na sklad a nepredaných (v dôsledku náhleho zrušenia dotácií v Kanade) a teda boli to skladovky do vypredania. Podobná situácia v Európe nenastane, nakoľko pre Európu sa ešte len idú vyrábať (s CCS) také aké sa dajú v konfigurátore objednať a teda nebudú nepredané skladovky.

        • matchke
          matchke komentoval
          Upraviť komentár
          Ja som skor myslel MR RWD.

      • #69
        Email s pozvánkou konfigurovať mi prišiel o 19:34, konfigurátor ale bol otvorený už o 19:23, objednávku som zadal 19:31.

        Žijem v Švajčiarsku, objednal som LR AWD, príplatok za modrú farbu a za autopilota.
        Celková cena 67290 CHF.
        Pred 2 rokmi som dal zálohu 1000 CHF, teraz som musel priplatiť ďalšie 2000 CHF.

        Komentár


        • ivuso
          ivuso komentoval
          Upraviť komentár
          Čo termín dodania?

        • JanoS
          JanoS komentoval
          Upraviť komentár
          Pise mi to "Auslieferung Februar/März"

          Prvi ludia co objednavali v Norsku par hodin predo mnou tam mali "February"

        • JanoS
          JanoS komentoval
          Upraviť komentár
          Este dodam: Ja by som radsej preferoval RWD, ale zatial nieje v ponuke. Auto by som velmi chcel aby mi dodali behom prvych 2 tyzdnov Aprila (z Februara a Marca mam len 1.5 volneho vikendu, furt niekde lietam po sluzobkach).

          Ak casom pribudne RWD verzia, tak sa pokusim upravit konfiguraciu a usetrit 4400€ ak to nezvysi termin dodania prilis. Mozno by som aj Maj/Jun zvladol.

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Kedy si rezervoval? Hned prvy den rezervacii?

        • JanoS
          JanoS komentoval
          Upraviť komentár
          Stal som o 8 rano frontu pred obchodom

        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          Ako za totality mi to pripada. Aj na prve favority sa stalo vo fronte a ze sa na ne aj cakalo potom viac ako rok.

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Statie vo fronte zaziva v kapitalizme navrat. Najprv sa cakalo na kuponove privatizacne knizky, potom na nove iPhony, teraz na auto Nahodou celkom revolucny sposob socializacie, komunisti vedeli co robia. Ludia si v rade pekne poklabosili a naplnili socialne potreby. Nasledne sa mohli viac sustredit na pracu

        • matchke
          matchke komentoval
          Upraviť komentár
          Objednaval si teda v Svajci. Zaujimalo by ma ci niekto vo vychodnej Europe dostal tiez pozvanku na konfiguraciu.

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Ja som sa na to v 2016 vykaslal a urobil som to az vo Februari 2017, prisla pozvanka dnes (tiez cez Svajc).
          V pozvanke je napisane, ze ked objednam pred 1. januarom, auto pride vo Februari 2019. Wow.
          Naposledy upravené Jiri GrandPa; 06-12-2018, 16:30.

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          V tom clanku na OE24, kde oznamili rakuske ceny pisu, ze vsetci co nakonfiguruju do 1.1.2019 dostanu auta v poradi ako si ich rezervovali, podla miesta dodania a podla konfiguracie,
          "Alle Reservierungsinhaber würden gebeten, die Konfiguration vor dem 1. Jänner vorzunehmen. Die Reihenfolge der Auslieferung richte sich nach Reservierungsdatum, Lieferort und Konfiguration der Optionen. "
          Takze je zrejme uplne jedno kedy kto odklepne konfiguraciu, lebo datum konfiguracie podla vyssieuvedenho nema vplyv na termin dodania.

        • g211
          g211 komentoval
          Upraviť komentár
          Presne tak ako píše jux.

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Problem je v tom, ze ja tuto konfiguraciu nechcem . Takze pockam na MR.

        • voloda69
          voloda69 komentoval
          Upraviť komentár
          A kedy dostaneme pozvanku na konfiguraciu my ostatni? Teda ti, co nemaju uz TESLU a objednavali prvy den elektronicky pripadne osobne v Tesla stores? Osobne som predpokladal, ze konfigurator pustia naraz :-(. Zaujimave, ze ste dostali uz pozvanku hoci ste objednavali rok 2017.

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Mam teslu a dal som rezervaciu prvy den (sice len cez internet) a tiez som este nedostal mail o moznosti konfigurovania.
          No podla textu v clanku OE24 (pozri moj porispevok vyssie) by malo byt do konca decembra jedno, kedy dostaneme vyzvu na konfigurovanie.

        • JanoS
          JanoS komentoval
          Upraviť komentár
          Konfigurator sa zatial spusta podla krajiny kde zijes. Prve bolo Svajciarsko a severske krajiny, po par dnoch sa pustilo Nemecko, Rakusko...
          Other EU je zrejme este v poradi...

        • matchke
          matchke komentoval
          Upraviť komentár
          Nejaky belgican si zufal, ze v Belgicku konfigurator este nie je otvoreny. Ja sa neponahlam a osobne budem asi cakat az na RWD mid range s autopilotom.

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Vlado to je tá rovnosť pred Mesiášom .
          Hlavne že Tesla tvrdí, že má malo aút na Slovensku ale kašle na poradie pre tých čo im dali prachy už pred takmer 3 rokmi.

      • #70
        Europa je na to teda na uvod drahsie ako zacinali v USA. 58.000 eur nieje zla cena za LR-D, ale je to viac ako som ochotny zaplatit. Prvi nedockavci v Europe dostanu Model 3 mozno do troch rokov od rezervacie, co je uz dost dlha doba cakania. Dufam, ze do par mesiacov pride aj MR verzia a tak si este rad pockam ;-) Pre mna je dolezity je pomer cena/dojazd, AWD nepotrebujem a keby sa dalo vybrat tak ani Premium interier...

        Komentár


        • JanoS
          JanoS komentoval
          Upraviť komentár
          Pardon, ale v Amerike za LR-AWD musia zaplatit $54200 plus dan, a v Europe €49400 plus dan. (plus minus autobus, zapocital som Documents Fee), co je velmi fer prepocet na to ze mame clo na import americkych aut vo vyske 10%

        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          Vo Svajciarsku sa ti moze zist AWD, to je dost hornata krajina. Zijes v memecky, alebo vo frankofonej casti?

        • JanoS
          JanoS komentoval
          Upraviť komentár
          Zijem v kantone Zurich.
          Inak ani v Svajciarsku naozaj AWD netreba Raz za rok jazdime na taku chatu kde by sa zislo, ale aj ludia s autami bez AWD tam vzdy vyjdu, dokonca aj bez retazi. S AWD ides do kopca 50, Bez AWD 30, na 10 minutovu jazdu v pohode, preto nechcem priplacat tolko penazi.

      • #72
        Kedze sem nemozeme davat link na TU webstranku co pise o mojom elektromobile po slovensky, dam sem aspon obrazok.
        Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	2ateslamodel3.jpg
Videní:	1
Veľkosť:53,3 KB
ID:	30367

        Komentár


        • juks
          juks komentoval
          Upraviť komentár
          Vidis, ze to vyzera inak ako hore na tom bielom

        • matchke
          matchke komentoval
          Upraviť komentár
          Ja mam ale podozrenie, ze ten obrazocek hore je render pocitacovou grafikou a nie realne foto.

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          To je možné, ale neviem si predstaviť ako by to malo inak vyzerať.
          Naposledy upravené Jiri GrandPa; 07-12-2018, 20:53.

        • g211
          g211 komentoval
          Upraviť komentár
          Je to oficiálny render od Tesly. Aj mne príde trochu menší ako na reálnej foto. Nie je podstatné. Dôležité je, že tam to CCS Combo bude

      • #73
        juks Tam v tom prispevku su dalsie foto (vid. nizsie) a na tomto je jasne vidno odkial a kam ten kabel ide.

        Komentár


        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Asi mas pravdu, mylil som sa, je to zrejme kabel z wallboxu, ta rozsirena cast splyva s plastom okolo zasuvky, preto sa mi zdalo ze konektor je stihlejsi ako typ2 - ako americky.

      • #74
        Plan: Model 3 RWD Long Range bez PUP s Enhanced Autopilotom za ~53000 EUR bez DPH s dodanim 6/2019, prihlasenie na Slovensku so zelenou znackou a uplatnenie statnej dotacie ~7000 EUR

        Komentár


        • matchke
          matchke komentoval
          Upraviť komentár
          Ides vymenit za tvoje Sko? Ozaj ako je to s dotaciou. Bude uz mat Tesla narok ci zase len vybrani importeri?

        • head
          head komentoval
          Upraviť komentár
          Mas nejake konkretne info o dotaciach? Alebo len dufas, ze nejake budu v 2019 a budu dostupne aj na tesly? Ja som sa snazil nieco najst, ale nic konkretne som nenasiel.

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          dotácie podľa vyjadrenia kompetentných budú v januári na schvaľovaní vlády a budú za rovnakých podmienok ako boli (len importéri), nanajvýš sa rozšíri kategória L7a (štvorkolky, kde patria tie malé čínske baterkové prdy)
          nie je známe odkedy budú, ale na Teslu nebudú, iba keby tu bol importér a to sa nedá urobiť zo dňa na deň, v Tesle ešte žiadne kroky nezačali podnikať a ani pre tých pár desiatok kusov sa im to neoplatí

      • #75
        Europske ceny pre RWD a podobne sa daju najst v zdrojaku stranky

        Komentár

        Pracuje...
        X