Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Este mate trpezlivost cakat?

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • #31
    A ozaj, vzhľadom k tomu, že som jeden z mála (ak nie dokonca prvý) Slovák ktorý "≡" šoféroval, rád sa s Vami podelím o svoje postrehy. Kľudne sa pýtajte, čo Vás zaujíma.

    Komentár


    • romik16
      romik16 komentoval
      Upraviť komentár
      Tak to si ma velmi potesil ,ze auto za ktorym sa oplati pockat ,chcem sa opytat ako je to svnutornym priestorom ,vojdu sa tri 10 rocne deti dozadu v pohode? ,poprípade ak by si mal nejake video z interieru.

    • curgali
      curgali komentoval
      Upraviť komentár
      Ivuso...aké otázky čakáš od ľudí, čo auto naživo nevideli. Parametre poznáme, obrázky a videa sú na nete. My hlavne čakáme na subjektívne pocity a skúsenosti s prevádzkou auta ktoré máš.. O tých nám niečo porozprávaj. Na to nepotrebuješ otázky. Čím ich bude viac...tým lepšie.
      Naposledy upravené curgali; 20-09-2018, 11:27.

    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Cize ivuso curgali chce pocut tie (ou shiiiiiit, whaaaaaaaaaaat, hmmmm, ou ou ou) subjektivne pocity

    • head
      head komentoval
      Upraviť komentár
      Ja som videl Model 3 viackrat, asi tak pred mesiacom, tiez v SF . Nazivo vyzera nadherne! Tiez som uvazoval nad pozicanim cez turo.com, ale ked mi to napadlo tak uz nebolo nic volne na vikend.

  • #32
    https://electrek.co/2018/09/20/tesla...ey-fob-images/ Dialkovy ovladac pre TM3.

    Komentár


    • #33
      Aby som uspokojil všetkých, ktorí sa pýtajú. Sedím práve v Los Angeles na letisku tak mám trošku času Vám odpovedať. Ako prvé uvediem, že pracujem v automobilovom priemysle, prevažne pre koncerny Daimler a VW. Už som si čo to ohmatal/odšoféroval/vyskúšal. Čiže k priestoru, bol som veľmi príjemne prekvapený, priestrannosťou interiéru. Vlastním teraz VW Touareg a musím povedať že ani s mojimi 190cm výšky som v Tesle netrpel. Dokonca si dovolím tvrdiť, že subjektívne je vpredu viac miesta ako v modeli S. Dokonca mala vzadu moja žena dostatok miesta na nohy aj zamnou, Čiže čo Elon hovoril o komforte pre piatich dospelých, minimálne pre štyroch ho môžem potvrdiť.Tri 10 ročné deti v zadu sa zmestia úplne v pohode. Čo sa týka displeja, z toho som mal celkom obavy, kedže som videl veľa videí s tým, že ľudom chýbala informácia o rýchlosti. Mne nechýbala. Ten displej je rozmerovo úplne "tak akurát", nohami som do neho nenarážal a ani mi nijako neprekážal. Čo mi trošku vadí, ale tam smerujú už všetky automobilky, je, že z interiérov sa vytláčajú klasické ovládacie prvky. Všetko je teraz na dotyk. Je to efektné, ale keď chcete nastaviť teplotu v 100mp/h, nieje to úplne ono. Povedal by som ale, že to chce len trošku cviku. Každopádne spracovanie interiéru je veľmi dobré. Myslím, že primerané cenovke akú to auto má. Totiž, kvalita amerických áut sa nedá s európskymi porovnávať, obzvlášť v interiéri. Pred teslou som mal nového mustanga, no...hrôza. Citroen C1 má lepší interiér ako ten Mustang. Ale späť k Tesle. Interiér OK. Čo sa týka batožinového priestoru, takisto príjemné prekvapenie. Veľký, priestranný, proste 4členná rodina na týždeň do Chorvátska, úplne v pohode. Navyše ešte ten bonus v podobe priestoru v predu. Pohon Výkonu mala Tesla dostatok, vždy. Ak keď som zrýchľoval v rýchlostiach 110+mp/h. Žiadne zaváhanie. Čo ma zasa príjemne prekvapilo, bol podvozok. Na touaregu mám vzduch a teda komfort. Čakal som, že Tesla bude tvrdá. Bola, ale nie nepríjemne. Jednoducho príjemný, skôr športovejšie naladený podvozok. A to majú v Californií horšie cesty ako my. Nafíjal som na superchargeroch. Tak isto príjemné prekvapenie, bola rýchlosť nabíjania. Dostal som sa až na 120KW. Čakal som, že Model 3 nebude schopný nabíjať takou silou ako X alebo S. Nabíjanie sa platilo. Komplet baterka z 10 percent do full stála asi 18 dolárov. Čiže cca 400km dojazdu (reálneho) som dostal za dvadsku. S Touaregom môžem len snívať. Video mám už len z funkcie autopilota, a aj to nieje úplne dobre vidieť. A áno, autopilot...Ak teslu tak len s ním. Neskutočná vec. Negatíva Tesla nemá MirrorLink/AndroidAuto/Apple Car Zobrazenie nabíjacích staníc by si zaslúžilo aspoň nejakú mieru inteligencie (navigujem na poloprázdnu stanicu a po príchode je voľný len jeden stojan). Na žiadne ďalšie si neviem spomenúť, asi neboli Cakum prásk Keď bude Tesla na Slovensku dostupná, idem do nej

      Komentár


      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        To nabíjanie je teda cez 20 centov za kWh ? Nepísalo sa, že je to v USA lacné pomaly po 2 centy ?

        Miesto vo vnútri - v teste Model 3 od Fully Charged pred týždňom sa jeden majiteľ vyjadroval, že veľkostne sa nedá s S porovnávať, že 3 je len také približovadlo a S auto na cestovanie. Takže miesta je dostatok podľa toho čo píšeš.

      • ivuso
        ivuso komentoval
        Upraviť komentár
        V Californii to stálo zrovna tuším 23 centov za kwh. Možno v iných štátoch je to lacnejšie (ale aj tak pochybujem o cene 2 centy, konieckoncov tesla má na svojej stránke cenník), ale zasa California má drahú elektrinu. Čo sa týka priestoru, ako som povedal. Dva roky mám nový touareg. Keď som si sadol pred pár rokmi do Modelu S tak som sa tam cítil ako vo svojej starej Octavii. Toľko priestoru tam bolo. Teraz, subjektívne, mi tesla 3 priestorovo ulahodila. Áno, podlaha bola vyššie ako som zvyknutý, ale tak elektromobil.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Podla info z roznych americkych for maju neiktori americki predajcovia elektriny (aj v Kalifornii) velmi zaujimave cenniky. Uz som cital aj, ze borec mal v urcity cas (vacsinou pocas "slnecnej" spicky) cenu 1 cent/kWh. Ale cena v (super) nizkom tarife pod 8 c/kWh je tam bezna. Uz je tam tych EV tolko, ze en. spolocnosti po nich "skocili" a ponukaju vselijake balicky pre nabijanie EV.

      • JozkoPucik
        JozkoPucik komentoval
        Upraviť komentár
        Diky za info! Rad pocujem, ze aj my vyssi ludia, to budu mat dobre. Mam 193 cm tak som sa obaval. Co sa tyka tych nakladov tak mi mame tarifu 0,09 centov za kWh, lebo dom ma tepelne cerpadlo na vykurovanie a ohrev vody. Len s tou mojou elektrarnou na streche to je aj tak zadarmo. Dufam, ze to aj nabijanie auta ako tak potiahne.

    • #34
      Už sa to začína trochu hýbať, boli registrované prvé VINká v Európe. https://electrek.co/2018/09/25/tesla...ean-expansion/

      Komentár


      • curgali
        curgali komentoval
        Upraviť komentár
        Asi idú zásobovať dealerstvá...podla mojich informácii budú o pár týždňov volať im spriaznených spolupracovníkov na predvádzačku...a ja dúfam, že potom aj nás, čo máme rezervácie...

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        curgali tvoje tvrdenie je velmi optimisticke, ved EU verziu TM3 este ani neukazali. Zrejme len chystaju testovaciu seriu EU verzie TM3. Kedze dodavky do EU avizovali na druhy kvartal 2019, bude to zrejme tak, ze prvych 5 kusov dodaju posledny junovy tyzden 2019 :-)

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Predsa len tých rezervácií v Európe sú desaťtisíce, neviem či budú volať aj nás. Skôr len evanjelistov. Aj v USA dlho dlho nerobili predvádzačky, až teraz nejaký čas po trištvrte roku od začiatku predaja začali.

      • jeeff
        jeeff komentoval
        Upraviť komentár
        Ja to berem optimisticky, potrebuju vyrabat Long Range verziu a US trh postupne zasytia a tym padom by sa im EU Long Range verzia oplatila vozit do EU. Jednak vychytaju muchy a jednak o dajme tomu 3-4 mesiace naplnia fabriku vyrobou Long Range verzie (inak by museli zacat robit standard verziu).

        Osobne si teda myslim, ze kto bude chciet Long Range ju dostane v 1/2Q 2019 a az potom zacnu aj na US trhu produkovat standard verziu.

      • curgali
        curgali komentoval
        Upraviť komentár
        Myslím si, že politiku predaja s Long Range verziou budú uprednostňovať aj v EU, nakoľko je veľký záujem a potrebujú čo najviac zarobiť. Lacnejšia verzia príde na rad až po uspokojení najväčšieho dopytu...

    • #35
      V Parizi je autosalon, kde je vystavena aj US verzia TM3. V Parizi sa teda nedozviete kolko bude stat Eu verzia a aky bude mat EU konektor a neda sa na nej spravit testovacia jazda, ale mozete si ju pozriet do najmensich detailov. Okrem toho je tam vystaveny TMS, TMX aj k dispozicii vzorkovnik “Design Studio” a ulozisko Powerwall a stojan SC.
      http://www.automobile-propre.com/mon...3-est-bien-la/
      https://electrek.co/2018/10/02/tesla...is-motor-show/
       

      Komentár


      • head
        head komentoval
        Upraviť komentár
        S tym konektorom to teda natahuju. Ja tajne dufam, ze to bude mat aj CCS a oficialne tazne zariadenie nech nato mozem dat nosic na bicykle.

    • #36
      Nejako takto po novom? Prepokladam navrat RWD Long Range s prichodom Standard Battery.
      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Model3_delivery_estimation_1.png
Videní:	1
Veľkosť:127,1 KB
ID:	29066

      Komentár


      • g211
        g211 komentoval
        Upraviť komentár
        RWD Long Range by mal byt opat dostupny buduci tyzden, pisal Elon.

    • #37
      Cakanie, nie je problem, objednane to uz mam vyse rok a pol, ale kludne si do zaciatku 2019 pockam. Zatial sa to posunulo z "Koniec 2018" na "Zaciatok 2019", je mi to vsak jedno, rad si na nieco tak skvele pockam.

      Komentár


      • #38
        Caute. Ako odhadujete dodavky MODEL 3 na Slovensku ? Moj prvotny odhad hned na zaciatku bol namiesto koniec roka 2017 => jun 2018. Avsak vsetko sa posunulo. Teraz odhadujem april/maj 2019. Ako to vidite?

        Komentár


        • JozkoPucik
          JozkoPucik komentoval
          Upraviť komentár
          Pre mna to bude zaujimave, som totiz v Nemecku a auto som objendal odtialto, lenze stahujeme sa spat na SK takze asi nastane problem, lebo uz nebudem mat pobyt v DE. Tak mi berieme auta cez Rakusko tak hadam to nebude nejak neskoro, oproti ostatnym. Takzo povedat ako to bude prebiehat do EU, ale vyzera to tak, ze Tesla zacina byt zufala v Amerike, lebo asi uz nemaju objednavky.

          Presne preto nechapem, ze preco uz nezacnu vozit do EU ved tu musi byt strasne vela objednanych aut!

        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          Ked predstavia EU verziu dovezenu do Europy a zacnu aj pravidelne dodavky do Europy, tak budeme vediet asi viac. Tusim sa tu niekde spominalo, ze EM chce do Europy koncom roka dodat do showroomov predvadzacky. Tak uvidime. Potom pojdu zrejme TM3ky na trhy N, NL, D a podobne. Asi tiez budu dodavat TM3 P AWD Long Range a potom ostatne casom. Ale ci je 4/5 mesiac 2019 realny je asi tazko odhadovat. Vela nam povie aj otvorenie Design Studia pre Europu.

        • voloda69
          voloda69 komentoval
          Upraviť komentár
          Tak EARLY 2019 znamena v preklade - zaciatkom roka 2019, co by som prelozil ako Jan-Mar 2019, v najhorsom pripade Jan-Jun 2019, nemalo by to byt v druhej polke roka, jedine zeby sa to opat zmenilo :-)

        • g211
          g211 komentoval
          Upraviť komentár
          Z toho co som videl:
          20.12.2018: Spustenie design studia pre Europu
          Marec / april 2019: Zaciatok dodavok Performance verzie pre Europu
          Jun 2019: Zaciatok dodavok Long Range pre Europu
          Ostatne bude nasledovat.

          Upozornujeme cestujucich, ze ohlasena doba meskania sa moze zmenit ;-)

          Aktualne sa sustreduju na co najvacsie dodavky v US aby co najviac ludi stihlo vyuzit Federal Tax Credit do konca 2018, resp. v nizsej vyske tusim do polovice 2019.

          Pre EU verziu este riesia aj nabijanie - je velmi pravdepodobne, ze Model 3 bude mat CCS port. Otazka znie, ci budu prerabat vsetky stojany na 2 konektory (toto sa klebeti uz dlhsie), alebo umoznia supercharging cez Type 2.

          Kazda krajina ma svoj vlastny poradovnik. Aj Slovensko, napriek tomu ze ZATIAL nemame vlastne showroomy (ZATIAL je umyselne zdoraznene). V nom su na prvom mieste existujuci majitelia Tesiel (podla toho ako skoro si objednali), a nasledne ostatni (podla toho ako skoro si objednali).

        • voloda69
          voloda69 komentoval
          Upraviť komentár
          Mozno sa mylim, ale myslim si, ze Europu maju ako celok, vsak ani nevedia, ze tu su nejake krajiny :-). Budu jednoducho uprednostnovat tych, co si objednaju auta s najvyssimi marzami bez ohladu na krajinu v Europe, myslim, ze im to bude jedno ci dodaju do Nemecka alebo na Slovensko. To je moja uvaha. Musia nahanat marzu ....

        • JozkoPucik
          JozkoPucik komentoval
          Upraviť komentár
          Samozrejme, ze ide aj o marze, vsak ako vidime, dodavaju hlavne tie najdrahsie verzie. Treba vsak brat do uvahy, ze v EU moze byt mozno aj 100 000 objednavok a to je asi rocna produkcia, takze pri takom mnozstve uz treba nejak riesit priority, lebo ak by vsetci objednali UPLNE to iste tak niekto auto dostane v januari a niekto v decembri!

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          JozkoPucik z coho usudzujes, ze "Tesla zacina byt zufala v Amerike"
          Ja to vidim tak, ze postupuju tak, aby to bolo co najefektivnejsie vzhladom na okolnosti.
          Chcu do konca roka dodat co najviac aut do US, aby co najviac kupujucich dostalo maximalnu dotaciu.
          Ze zaroven uprednostnuju najdrahsie verzie je jasne. Zrejme sa im zaujemncovia o najdrahsie verzie vycerpavaju (co je prirodzene, raz k tomu muselo prist), tak zacali ponukat "strednu" baterku. Samozrejme mohli urychlit dodavky najdrahsich verzii na ine trhy, ale to by sa im priecilo s podmienkou co najsirsieho vyuzita US dotacie - tak to prirodzene neurobili. Ked by zacali predavat drahe versie na ine trhy, mozno by mali lepsiu marzu a skor dosiahli profit, no v zaujme maximalneho vyuzitia dotacie to neurobili.
          Ak by v EU vsetci objednali rovnaku konfiguraciu, dostali by ju v poradi ako urobili rezervaciu a ako odklikli konfiguraciu.
          Pri X-ku sa tiez "predbiehali"ti co si naklikali drahsiu konfiguraciu. Kto dostal vyzvu na konfigurovanie a nenakonfiguroval, tiez bol predbiehany ludmi co hned po vyzve nakonfigurovali. Nie je ziaden dovod aby to pri 3ke bolo inak - len je teraz uz uplne jasne, ze najdrahsie konfiguraciu pojdu prve, aj ked prislusne rezevacie mohli byt neskor.

        • voloda69
          voloda69 komentoval
          Upraviť komentár
          jux suhlas. Ty jux budes objednavat MODEL 3? Tak musime striehnut na konfigurator :-)

        • JozkoPucik
          JozkoPucik komentoval
          Upraviť komentár
          jux myslel som si to prave kvoli tim "mid-range" modelom, lebo mi to nejako neslo do hlavy, ze preco to zacali ponukat. Teraz to neviem najst, ale urcite som cital clanok, kde pisali, ze mnohy uz nestihnu ten tax bonus, tak ci tak. Je to iba obmedzeny balik a dostavaju ho ludia aj na ine auta ako su Tesla.

          A mas pravdu s tym dodanim, som si neuvedomil, ze vlastne beru do uvahy aj datum objednavky!

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          JozkoPucik - tvoj druhý príspevok tu a zase dohady a nezmysli. Žiadne ďalšie auta sa z “balíka” neplatia lebo žiaden konkrétny balík nie je.
          Si tu novy tak vedz, že sa tu snažíme držať faktov a nerozširujeme bludy ako na Novom Čase. Toto je seriózne fórum. Dik.

        • JozkoPucik
          JozkoPucik komentoval
          Upraviť komentár
          Jiri GrandPa nehnevaj sa, ale neviem co tym myslis! Je fakt, ze dotaciu z balika dostane 200 000 EV aut. Precitaj si https://electrek.co/2018/07/12/tesla...dit-threshold/ je to tam jasne napisane, Tesla to sama priznala, ze ten ciel dosiahla uz v polovici roka 2018, preto vsetci co dostanu auto po roku 2018 uz budu mat nizsiu dotaciu.

          Teslu sledujem uz od jej zaciatkov, mam sam uz vyse rok a pol objednany Model 3 a ide mi len o serioznu debatu.

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          "Je to iba obmedzeny balik a dostavaju ho ludia aj na ine auta ako su Tesla."
          Ano, ze je to len pre prvych 200 000 aut vieme (myslel som ze myslis balik penazi), ale nema to nic s inymi autami. Ostatne automobilky maju svoj limit 200 000. Nic v zlom.

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          voloda69 urcite budem objednavat TM3. Je mozne, ze ked sa KONA a NIRO dostatocne oneskori, tak korejcov vypustim - rozhodnem sa ked obe pojazdim aspon pol dna. Nemusis na nic striehnut, Tesla ti posle mail ked budes moct konfigurovat - no v prvom kole sa budu dat zrejme konfigurovat len performance verzie, az neskor rozsiria moznost konfigurovania o dalsie verzie - podobne ako to prebieha v US. Ked do nejakeho casu uzavries konfiguraciu nestratis ziadne poradie, ak budes vahat, moze ta niekto predbehnut.
          Na jazdenie po meste som si zaobstaral ojazdneho iMiEV-a - zatial je to jednoznacne najlepsie elektroauticko do mesta z akym som jazdil (a okrem UP-a som jazdil s kazdym zo zoznamu malych EV na
          http://teslaclub.sk/forum/v%C5%A1eob...3155#post23155
          JozkoPucik davaj pozor, aby si sa vyjadroval presne, pre istotu zopakujem, ze dotacia sa tyka kazdej automobilky osobitne.
          Aby som tiez bol presny - nie je to priamo dotacia - treba zarobit tolko, aby sa tych 7500USD dalo odratat z dani.
          Naposledy upravené jux; 23-10-2018, 15:18.

        • JozkoPucik
          JozkoPucik komentoval
          Upraviť komentár
          jux ano, ta debata bola hlavne o tej zmene ponuky na Americkom trhu. Urcite kazdy American kupoval Model 3 s tym, ze dostane tych 7500 stiahnutych z ceny, ako nahle sa presiahne pocet aut, tak mozno klesne dobyt po tych autach. Preco kupit auto o 7500 drahsie?

          Este k tej Kona, pracujem pre Hyundai corporaciu, tak viem povedat, ze dodacie lehoty budu extremne. Napriklad v Norsku dali kvotu na asi 200 ks, ale objednalo sa vyse 2000. Ti co objendali tych 200 tie auta aj realne dostanu do pol roka, ale ti ostatny tie auta dostanu tak o 2 roky. Sme si tu robili srandu, ze to uz rovno dostanu Facelift. KIA a Hyundai sice tie auta maju, ale podiel vo vyrobe je velmi maly. Viem to lebo planujeme vyrobu prislusenstva pre tie modely a su to len stovky kusov pre celu EU.

      • #39
        Co sa tyka MID RANGE verzie, nie je tu preto, ze Tesla uz nema zaujemcov, ale podla uvah na electreku preto, ze produkcia battery packov je aktualne uzke hrdlo (nestihaju), na to aby zvysili vyrobu potrebovali bud zvysit produkciu battery packov, alebo naopak znizit velkost baterie. Ked maju mensiu bateriu (predpoklada sa, ze 60 kw), tak dokazu dodat viac battery packov a tym padom vyrobit viac aut.

        Komentár


        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          To je dosť logické vysvetlenie. Navyše aj keď je cena nižšia, sú nižšie aj náklady keďže je tam menej článkov a tým pádom profit môže byt kľudne taký istý ako predaj LR verzie. A další benefit -
          nižšia základná cena umožní viacerým kúpiť Performance balík.

        • nemo
          nemo komentoval
          Upraviť komentár
          "A další benefit - nižšia základná cena umožní viacerým kúpiť Performance balík."

          Neplati pretoze Performance balik sa neda objednat pre lacnejsi Model 3 "Mid Range".

      • #40
        @g211
        20.12.2018: Spustenie design studia pre Europu
        Moj datum v grafe 20.12.2018 je cista spekulacia, ty mas nejaky zdroj?

        Komentár


        • g211
          g211 komentoval
          Upraviť komentár
          Uz som o tom datume pocul z dvoch nezavislych zdrojov. Jeden je zahranicny, nema s SK Tesla Clubom nic spolocne, Druhy je tvoj graf

        • hudino
          hudino komentoval
          Upraviť komentár
          Chlapi a kde sa tie 100-tisice kusov pre EU budu servisovat?

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          U Fera v Hornej Dolnej

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Tam kde teraz MS a MX, akurat ze cakacka na servis bude 6 mesiacov. Tesla o tom vie, a urcite to riesia. Ale neda sa urobit vacsia servisna siet zo dna na den. Podnetov a staznosti na servisne cakacky uz maju dost, riesia to.

        • hudino
          hudino komentoval
          Upraviť komentár
          no riesia to, aky je rozdiel medzi tym ze Skoda "riesi" elektromobil a tesla "riesi" servisnu siet.... ved nejde len o zazemia, budovy, vybavenie, ale aj o ludi, zaucenie... ved v tych novych servisoch "ked vzniknu dake" budu ludia co tie auta videli len v PDF toto je to coho by som sa bal najviac. Niekto do mna na krizovatke napali a budem bez auta pol roka. bomba

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Ano, to zdielam s tebou. Preto som doteraz nekupil Teslu. Ale verim, ze to eventualne nastartuju a vela veci sa ulahci. Potom budem silno uvazovat nad objednavkou Vsetko chce cas...

        • hudino
          hudino komentoval
          Upraviť komentár
          To je pravda. Ale kazdy kto riesi projekty v hocijakom obore vie, ze vlastne hlavne problem este len pridu...

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Neviem odkial ste prisli na to ze cakacka na servis je 6 mesiacov.
          Vo Viedni je cakacka na veci co nebrania pouzivaniu auta cca mesiac, no kusok dalej v Linzi uz ziadna cakacka nie je - kamarat tam bol minuly tyzden
          Ak treba urobit zasah okamzite, tak ho urobia okamzite - vyskusal som to vo viedni sice len raz, ale fungovalo to.
          Vzdy mi dali pocas pobytu mojej tesly v servise inu teslu, raz aj lepsiu ako je moja. (moja je X P90DL)

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Potvrdzujem. Na pravidelnu prehliadku dostanes termin tak za 1.5-2 mesiace ale to je prave preto, ze uprednostnuju opravy. Plecharinu nerobia, to robi zmluvna firma KFZ Zeiler a tam som dostal termin o 2 tyzdne lebo cakali na predne sklo z Holandska. Momentalne v Holandsku rozsiruju kapacity aj na sklad ND takze dufam, ze sa situacia este zlepsi. Ak ozaj na buduci rok otvoria servis v Prahe (ako sa suska) tak to tiez odlahci Viedni. Verim, ze sa dockame aj my na Slovensku.

        • hudino
          hudino komentoval
          Upraviť komentár
          OK, stale to vsak bude mega skok v pocte aut oproti inym rokom: http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/tesla/
          ale je pravda ze ten narast bude postupny a drviva vacsina aj tak pojde do Norska, a to sa nas nedotkne. No som zvedavy, Teslu caka mega vela prace

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Aj 2 mesiace je hrozna cakacka, sorry ako ked to bude 1-2 tyzdne ako inde, potom to bude fajn. Ja si na dobre veci rad pockam

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Aby si sa dockal kym umries . Prehliadka nie je big deal, proste s tym treba rata a objednat sa dopredu. Kedze nie je povinna, je im jedno po akych km prides, nema to ziaden vplyv na zaruku apod, na rozdiel od buzeracii inych automobiliek, co ste tu spominali.

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Verim ze dozijem, a v kutiku duse dufam, ze do 2 rokov to vyzehlia a doladia viem, ze prehliadka nie je povinna, ide skor o tie celkove opletacky. Pri normalnej znacke nechas auto v BA a taxikom si za 10 minut v praci. Tu mas zabiteho pol dna. Do Viedne hodina, nejaky cas pri odovzdavani auta, potom zas hodina spat atd. Keby tu bol nejaky drop-off point by pomohlo

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Odovzdanie svojej a prevzatie nahradnej tesly je cca 5 minut, posledne bolo auto hotove o 2 hodiny, no ja som bol uz v Trnave, tak som isiel vymenit auta do Viedne az o 3 dni - ziadny problem, iba k nahradnej tesle nedavaju heslo, takze nefunguje mobilna appka.

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Takze si defacto zabil minimalne 2 hodiny pri odovzdavani a dalsie 2 hodiny o 3 dni pri preberani

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          nezabil som nikoho, jazdit na akejkolvek tesle je radost a cestu do viedne spojit s inou aktivitou ziaden problem.

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Tak to si jeden zo stastnych, ze 2 hodiny v dni pre teba nic neznamenaju ja niekedy neviem kam skor, a toto fakt neni pre mna

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Tak to máš blbe... Slow down.

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Nj, na pomaly zivot budem mat cas na dochodku Len nechapem, preco ma musia vsetci Tesla fanatici presviedcat, ze 2 hodiny (viac ak ste mimo BA) casu z mojho dna venovaneho autu (ktore ma sluzit mne a nie ja jemu) su nic. To tu uz vladne diktatura nazorov? Je nieco zvlastne na tom, ze niekto ma viac casu a niekto menej? Kazdy si kupi auto, ake mu pre pouzivanie vyhovuje... ked Tesla vyriesi dostupny servis a interier, ma okamzite moje peniaze. Ak to nestihne do prichodu eTronu, tak pojdem k styrom kruhom. Aj ked toho sa zjavne tak skoro nedockame tak som zvedavy.

        • hudino
          hudino komentoval
          Upraviť komentár
          S aroganciou som sa stretol len v pripade ze boli pretazene aj bezne servisy, ktore maju v meste aj 4-5 pobociek.... Ked su ludia unaveni pod tlakom, vtedy su neprijemni to vsetci vieme..., osobne mi aj z hladiska financii vyhovuje pockat na TM3, ale neverim ze nebude problem so servisami. Ale mozno do SR pride do 2 rokov 25 TM3 a do CR 50 a ziaden problem tu nebude... vsetko to je o poctoch ktore nevieme

        • Vrso
          Vrso komentoval
          Upraviť komentár
          Ja som bol na prehliadke/servise uz v 6 mestach (3 rakuske, 3 nemecke) Vo vacsine bola cakacka 1-2 tyzdne, niekde okamzita oprava resp. dalsi den. Jedine vo Viedni treba cakat radovo mesiace ale Teslaci o tom predsa vedia lepsie ako my. Mame ale info, ze buduci rok sa Tesla Vieden vyznamne rozrastie, takze cakacie lehoty sa skratia aj vo Viedni.

          Ioniq "Je nieco zvlastne na tom, ze niekto ma viac casu a niekto menej?" Kazdy ma rovnako casu, 24 hodin denne. Ide o priority. Niekto ma prioritu pracovat alebo relaxovat na chalupe. A pre mna medzi relax patri aj jazda v Tesle. Takze par hodin jazdy navyse mi prida par hodin relaxu a spojene v cielovom bode s nejakou aktivitou je bez problemu. Prajem Ti, aby si aj v Ioniqu mohol pocas jazdy relaxovat a ceste Ti bude ubiehat s radostou.

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Ioniq - nie som Tesla fanatik, to bola priateľská rada od deda

        • Komat44
          Komat44 komentoval
          Upraviť komentár
          Chlapci teslaci sorry bez urazky, ale v poslednej dobe sem uz radsej na forum chodim co najmenej, nehnevajte sa ale fakt sa neda. Vyroky typu tu si na navsteve tak sa spravaj podla toho, popr. tak sa z toho ioniqu nepos.. sa povedzme daju s usmevom prezit. Ale preboha Ioniq a ostatni podradni plebs co mate ine znacky- ako si dovolujete cokolvek negativne napisat na nedotknutelnu teslu?! To je predsa normalne ze auto odovzdavas niekolko hodin vo viedni (popr. o kusok dalej- kusok znamena hore dole dalsie dve hodiny). Je normalne ze sa na garancku objednavas aj par mesiacov dopredu. Je normalne ze si predobjednas auto a potom cakas tak 2 roky...ved toto vsetko je vlastne relax..
          Kazda macka svoj chvost chvali, ale odtial potial, bohuzial tu si neviem dost dobre predstavit majitela tesly s objektivnym pohladom napr ako tych majitelov noveho leafu a ich priznani problemov s rychlonabijanim. Ja si kludne priznam ze ma sere ze ioniq nema apku, baterka by mohla byt v dnesnej dobe vacsia, ze mam velmi limitovane moznosti napr. stresneho boxu, alebo cokolvek ine.
          Prepacte uz som sa dlhsie chystal nieco na temu napisat, pretoze sa citim na tomto fore nejaky cas dost blbo, preto su aj moje prispevky velmi limitovane. Majitelov EV je pramalicko, toto forum v poslednej dobe miesto spajania skor rozdeluje, bohuzial na polobohov majitelov tesly a zbytok sveta ako odpadom s inymi znackami. Hnevajte sa na mna, alebo mi zruste konto, kedze som tu “u vas” na navsteve, tot moj nazor za ktorym si stojim. Prajem vsetkym pekny den..

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Tak to mame asi dost rozdielnu predstavu o zabave, je mi luto. Radsej stravim tie 2 hodiny s mojimi detmi ako v sterilnom mechanickom aute na ceste dakde, aj keby to bolo Lamborghini. Ale kazdemu podla chuti Niekomu staci k zabave aj Farma

      • #41
        Same dobre spravy dnes: "We expect to start taking orders in Europe and China for Model 3 before the end of this year."

        Zdroj: Tesla Third Quarter 2018 Update (http://ir.tesla.com/static-files/725...1-422d4045f799)

        Komentár


        • head
          head komentoval
          Upraviť komentár
          Bohuzial to stale nic nehovori o tom kedy su schopni ich do EU dodat.

        • nemo
          nemo komentoval
          Upraviť komentár
          early next year:

          "The mid-sized premium sedan market in Europe is more than twice as big as the same segment in the US. This is why we are excited to bring Model 3 to Europe early next year. The reception at the Paris Auto Show as well as the Goodwood Festival of Speed was very strong. We expect to start taking orders in Europe and China for Model 3 before the end of this year."

      • #42
        A hlavné je 300 miliónov zisk!!!

        Komentár


        • #43
          Ioniq + vsetcia co chcete mat Teslu bez starosti - mozete si ju objednat na operativny leasing od BusinessLease.sk ako to mam ja. Ked potrebujem servis, jednoducho poslem mail do BusinessLease a oni vsetko zariadia. Do prace mi privezu nahradne auto, moju Teslu odvezu na odtahovke do VIE a nasledne ked mi ju vratia, tak si pridu vyzdvihnut nahradne auto.

          Co sa tyka realnej skusenosti s "nehodou" tak aktualne mam auto v servise - suseda pri cuvani nedavala pozor a nacuvala mi do predneho naraznika, ktory praskol. Nastastie sa autom dalo jazdit dalej. V pondelok po nehode (niekedy v polke septembra) sme to nahlasili do BusinessLease, nasledne asi po hodine uz volali z poistovne kvoli obhliadke. Po obhliadke overili dostupnost servisu, ako Jiri uz pisal, plecharinu si nerobi sama Tesla. Zial najblizsi volny termin bol az o 3 tyzdne (mozno by sa dalo tlacit, ak by auto bolo nepojazdne, nastastie bolo pojazdne a nemuseli sme riesit). Nahradne dieli im vraj chodia do tyzdna. Zial ked to rozobrali, tak sa zistilo, ze je prasknute aj svetlo, takze namiesto tyzdna tam je auto uz druhy tyzden, dnes by ale malo byt hotove.

          Od BusinessLease som dostal nahradne auto, mal som na vyber Skoda RS, alebo SuperB, mam RS. Tesla VIE vedela dat aj nahradnu Teslu, maju ale spoluucast 3000 eur, takze som si nechal tu RS, aspon mozem porovnat vykvet techniky ICE aut ;-)

          Komentár


          • Ioniq
            Ioniq komentoval
            Upraviť komentár
            No vidis, ja som BusinessLease kontaktoval 2x, oba razy ma odignorovali Raz som posielal mail, na ktory mi aj odpovedali, a ked som im doposlal este dalsie veci tak uz som sa odpovede nedockal. Potom som im aj volal, a ze teraz nemoze, ze to mam hodit do mailu, tak som hodil a ziadna odpoved Maily im zjavne prisli ale nemali zaujem... tak som vtedy zobral Ioniqa. Starostlivost o klienta a zakaznicky servis na slovensky sposob. Som mal konfiguraciu MS 100D, zrejme chyba ze som nedal P verziu alebo cosi, asi to bolo pre nich malo profitabilne. Po takom pristupe sa BL nedotknem ani 5 metrovou palicou.

          • jeeff
            jeeff komentoval
            Upraviť komentár
            Ja mam opacnu skusenost, auto som objednaval takto pred 3 rokmi a komunikacia bola vzdy OK, po poslani konfiguracie a nejakom kolecke cenovych ponuk sa ozvala priamo riaditelka a nasledne sme veci uz riesili s nou. Bolo to prve auto od nich, takze sa neda povedat, ze by sme tam mali nejake vztahy. Za mna teda uplne opacka skusenost ako mas ty.

          • ICE666SVK
            ICE666SVK komentoval
            Upraviť komentár
            Je to o ludoch a vsade v akejkolvek firme ci obchode, alebo na urade ci v zdravotnictve a podobne.

        • #44
          Ahojte,

          prave som dostal email, kedze to mam objednane v Nemecku:

          https://www.tesla.com/de_DE/events/M...mc_id=24826386

          Model 3 bude v dvoch mestach, ja som vo Frankfurte, takze pojdem do Dusseldorfu zajtra.

          Komentár


          • ICE666SVK
            ICE666SVK komentoval
            Upraviť komentár
            A to budu tie US TM3 zrejme. No uvidis.......

          • JozkoPucik
            JozkoPucik komentoval
            Upraviť komentár
            ICE666SVK no ved prave, dam vediet, budem sa riadne na vsetko pytat! Ludia s objednavkou maju prioritu dostat sa ku autu, tak uvidim.

          • Ioniq
            Ioniq komentoval
            Upraviť komentár
            Ak to bude nahodou jedna z tych par vyrobenych EU verzii, daj vediet ake to ma konektory na nabijanie

          • jeeff
            jeeff komentoval
            Upraviť komentár
            Budu ju mat od 19 aj vo VIE:
            https://www.tesla.com/de_DE/event/Wien

            Model 3 kommt nach Wien
            Tesla Wien
            Wallnerstrasse 3
            Wien, Österreich
            1010
            Anfahrtsanleitung
            19. November
            Mo - Fr 10:00 - 19:00 | Sat 10:00 - 18:00
            Ab Montag den 19. November wird das Model 3 im Tesla Store Wien, Herrengasse vorgestellt.

            Besuchen Sie uns, um als einer der ersten im Model 3 sitzen zu können und das großflächige Glasdach, das hochwertige Interieur und den 15-Zoll-Touchscreen zu erleben.

            Reservierungshalter werden bevorzugten Zutritt zum Fahrzeug erhalten.

            Bitte beachten Sie, dass Probefahrten mit dem Model 3 nicht verfügbar sein werden.

        • #45
          Vystavovane verzie budu americke. Preto nebudu na nich ani jazdy.

          Komentár


          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            To je spekulacia alebo mas nejaky zdroj?

          • matchke
            matchke komentoval
            Upraviť komentár
            Z nemeckeho fora.

          • ivan32
            ivan32 komentoval
            Upraviť komentár
            To by mi bolo divné. Čo s nimi potom budú robiť? Hlavne keď európske verzie už vyrábali/ vyrábajú.

          • matchke
            matchke komentoval
            Upraviť komentár
            Inac, ze nebudu jazdy to je napisane pri eventovej pozvanke.

            "Bitte beachten Sie, dass Probefahrten mit dem Model 3 nicht verfügbar sein werden."

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Ze nebudu jazdy este neznamena, ze su to americke, pockajme si na prve fotky ich konektora, (ked dovolia otvorit dvierka) :-(((
            zrejme este tm3 nie je v EU homologovana - preto nebudu jazdy.

          • ivan32
            ivan32 komentoval
            Upraviť komentár
            Ak tam to CCS nebude tak to bude moje prvé sklamanie v Tesle. Ináč všetko čo doteraz spravili dávalo zmysel.

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Mozme zacat tipovat:
            Ja by som sa kludne stavil o basu sampanskeho, ze bude rovnaky konektor ako v S a X, ale tentokrat sa nenahnevam, ak prehram...

          • kayle
            kayle komentoval
            Upraviť komentár
            Nevšimol som si toto spomenuté (ak bolo prepáčte) https://electrek.co/2018/11/07/new-t...ropean-launch/
            V diskusií bolo spomenuté že bo malo byť fotené pri Grohmann v DE. (na Rudolf Diesel Straße
        Pracuje...
        X