Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Este mate trpezlivost cakat?

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • #31
    A ozaj, vzhľadom k tomu, že som jeden z mála (ak nie dokonca prvý) Slovák ktorý "≡" šoféroval, rád sa s Vami podelím o svoje postrehy. Kľudne sa pýtajte, čo Vás zaujíma.

    Komentár


    • romik16
      romik16 komentoval
      Upraviť komentár
      Tak to si ma velmi potesil ,ze auto za ktorym sa oplati pockat ,chcem sa opytat ako je to svnutornym priestorom ,vojdu sa tri 10 rocne deti dozadu v pohode? ,poprípade ak by si mal nejake video z interieru.

    • curgali
      curgali komentoval
      Upraviť komentár
      Ivuso...aké otázky čakáš od ľudí, čo auto naživo nevideli. Parametre poznáme, obrázky a videa sú na nete. My hlavne čakáme na subjektívne pocity a skúsenosti s prevádzkou auta ktoré máš.. O tých nám niečo porozprávaj. Na to nepotrebuješ otázky. Čím ich bude viac...tým lepšie.
      Naposledy upravené curgali; 20-09-2018, 11:27.

    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Cize ivuso curgali chce pocut tie (ou shiiiiiit, whaaaaaaaaaaat, hmmmm, ou ou ou) subjektivne pocity

    • head
      head komentoval
      Upraviť komentár
      Ja som videl Model 3 viackrat, asi tak pred mesiacom, tiez v SF . Nazivo vyzera nadherne! Tiez som uvazoval nad pozicanim cez turo.com, ale ked mi to napadlo tak uz nebolo nic volne na vikend.

  • #32
    https://electrek.co/2018/09/20/tesla...ey-fob-images/ Dialkovy ovladac pre TM3.

    Komentár


    • #33
      Aby som uspokojil všetkých, ktorí sa pýtajú. Sedím práve v Los Angeles na letisku tak mám trošku času Vám odpovedať. Ako prvé uvediem, že pracujem v automobilovom priemysle, prevažne pre koncerny Daimler a VW. Už som si čo to ohmatal/odšoféroval/vyskúšal. Čiže k priestoru, bol som veľmi príjemne prekvapený, priestrannosťou interiéru. Vlastním teraz VW Touareg a musím povedať že ani s mojimi 190cm výšky som v Tesle netrpel. Dokonca si dovolím tvrdiť, že subjektívne je vpredu viac miesta ako v modeli S. Dokonca mala vzadu moja žena dostatok miesta na nohy aj zamnou, Čiže čo Elon hovoril o komforte pre piatich dospelých, minimálne pre štyroch ho môžem potvrdiť.Tri 10 ročné deti v zadu sa zmestia úplne v pohode. Čo sa týka displeja, z toho som mal celkom obavy, kedže som videl veľa videí s tým, že ľudom chýbala informácia o rýchlosti. Mne nechýbala. Ten displej je rozmerovo úplne "tak akurát", nohami som do neho nenarážal a ani mi nijako neprekážal. Čo mi trošku vadí, ale tam smerujú už všetky automobilky, je, že z interiérov sa vytláčajú klasické ovládacie prvky. Všetko je teraz na dotyk. Je to efektné, ale keď chcete nastaviť teplotu v 100mp/h, nieje to úplne ono. Povedal by som ale, že to chce len trošku cviku. Každopádne spracovanie interiéru je veľmi dobré. Myslím, že primerané cenovke akú to auto má. Totiž, kvalita amerických áut sa nedá s európskymi porovnávať, obzvlášť v interiéri. Pred teslou som mal nového mustanga, no...hrôza. Citroen C1 má lepší interiér ako ten Mustang. Ale späť k Tesle. Interiér OK. Čo sa týka batožinového priestoru, takisto príjemné prekvapenie. Veľký, priestranný, proste 4členná rodina na týždeň do Chorvátska, úplne v pohode. Navyše ešte ten bonus v podobe priestoru v predu. Pohon Výkonu mala Tesla dostatok, vždy. Ak keď som zrýchľoval v rýchlostiach 110+mp/h. Žiadne zaváhanie. Čo ma zasa príjemne prekvapilo, bol podvozok. Na touaregu mám vzduch a teda komfort. Čakal som, že Tesla bude tvrdá. Bola, ale nie nepríjemne. Jednoducho príjemný, skôr športovejšie naladený podvozok. A to majú v Californií horšie cesty ako my. Nafíjal som na superchargeroch. Tak isto príjemné prekvapenie, bola rýchlosť nabíjania. Dostal som sa až na 120KW. Čakal som, že Model 3 nebude schopný nabíjať takou silou ako X alebo S. Nabíjanie sa platilo. Komplet baterka z 10 percent do full stála asi 18 dolárov. Čiže cca 400km dojazdu (reálneho) som dostal za dvadsku. S Touaregom môžem len snívať. Video mám už len z funkcie autopilota, a aj to nieje úplne dobre vidieť. A áno, autopilot...Ak teslu tak len s ním. Neskutočná vec. Negatíva Tesla nemá MirrorLink/AndroidAuto/Apple Car Zobrazenie nabíjacích staníc by si zaslúžilo aspoň nejakú mieru inteligencie (navigujem na poloprázdnu stanicu a po príchode je voľný len jeden stojan). Na žiadne ďalšie si neviem spomenúť, asi neboli Cakum prásk Keď bude Tesla na Slovensku dostupná, idem do nej

      Komentár


      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        To nabíjanie je teda cez 20 centov za kWh ? Nepísalo sa, že je to v USA lacné pomaly po 2 centy ?

        Miesto vo vnútri - v teste Model 3 od Fully Charged pred týždňom sa jeden majiteľ vyjadroval, že veľkostne sa nedá s S porovnávať, že 3 je len také približovadlo a S auto na cestovanie. Takže miesta je dostatok podľa toho čo píšeš.

      • ivuso
        ivuso komentoval
        Upraviť komentár
        V Californii to stálo zrovna tuším 23 centov za kwh. Možno v iných štátoch je to lacnejšie (ale aj tak pochybujem o cene 2 centy, konieckoncov tesla má na svojej stránke cenník), ale zasa California má drahú elektrinu. Čo sa týka priestoru, ako som povedal. Dva roky mám nový touareg. Keď som si sadol pred pár rokmi do Modelu S tak som sa tam cítil ako vo svojej starej Octavii. Toľko priestoru tam bolo. Teraz, subjektívne, mi tesla 3 priestorovo ulahodila. Áno, podlaha bola vyššie ako som zvyknutý, ale tak elektromobil.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Podla info z roznych americkych for maju neiktori americki predajcovia elektriny (aj v Kalifornii) velmi zaujimave cenniky. Uz som cital aj, ze borec mal v urcity cas (vacsinou pocas "slnecnej" spicky) cenu 1 cent/kWh. Ale cena v (super) nizkom tarife pod 8 c/kWh je tam bezna. Uz je tam tych EV tolko, ze en. spolocnosti po nich "skocili" a ponukaju vselijake balicky pre nabijanie EV.

    • #34
      Už sa to začína trochu hýbať, boli registrované prvé VINká v Európe. https://electrek.co/2018/09/25/tesla...ean-expansion/

      Komentár


      • curgali
        curgali komentoval
        Upraviť komentár
        Asi idú zásobovať dealerstvá...podla mojich informácii budú o pár týždňov volať im spriaznených spolupracovníkov na predvádzačku...a ja dúfam, že potom aj nás, čo máme rezervácie...

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        curgali tvoje tvrdenie je velmi optimisticke, ved EU verziu TM3 este ani neukazali. Zrejme len chystaju testovaciu seriu EU verzie TM3. Kedze dodavky do EU avizovali na druhy kvartal 2019, bude to zrejme tak, ze prvych 5 kusov dodaju posledny junovy tyzden 2019 :-)

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Predsa len tých rezervácií v Európe sú desaťtisíce, neviem či budú volať aj nás. Skôr len evanjelistov. Aj v USA dlho dlho nerobili predvádzačky, až teraz nejaký čas po trištvrte roku od začiatku predaja začali.

      • jeeff
        jeeff komentoval
        Upraviť komentár
        Ja to berem optimisticky, potrebuju vyrabat Long Range verziu a US trh postupne zasytia a tym padom by sa im EU Long Range verzia oplatila vozit do EU. Jednak vychytaju muchy a jednak o dajme tomu 3-4 mesiace naplnia fabriku vyrobou Long Range verzie (inak by museli zacat robit standard verziu).

        Osobne si teda myslim, ze kto bude chciet Long Range ju dostane v 1/2Q 2019 a az potom zacnu aj na US trhu produkovat standard verziu.

      • curgali
        curgali komentoval
        Upraviť komentár
        Myslím si, že politiku predaja s Long Range verziou budú uprednostňovať aj v EU, nakoľko je veľký záujem a potrebujú čo najviac zarobiť. Lacnejšia verzia príde na rad až po uspokojení najväčšieho dopytu...

    • #35
      V Parizi je autosalon, kde je vystavena aj US verzia TM3. V Parizi sa teda nedozviete kolko bude stat Eu verzia a aky bude mat EU konektor a neda sa na nej spravit testovacia jazda, ale mozete si ju pozriet do najmensich detailov. Okrem toho je tam vystaveny TMS, TMX aj k dispozicii vzorkovnik “Design Studio” a ulozisko Powerwall a stojan SC.
      http://www.automobile-propre.com/mon...3-est-bien-la/
      https://electrek.co/2018/10/02/tesla...is-motor-show/
       

      Komentár


      • head
        head komentoval
        Upraviť komentár
        S tym konektorom to teda natahuju. Ja tajne dufam, ze to bude mat aj CCS a oficialne tazne zariadenie nech nato mozem dat nosic na bicykle.

    • #36
      Nejako takto po novom? Prepokladam navrat RWD Long Range s prichodom Standard Battery.
      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Model3_delivery_estimation_1.png
Videní:	1
Veľkosť:127,1 KB
ID:	29066

      Komentár


      • g211
        g211 komentoval
        Upraviť komentár
        RWD Long Range by mal byt opat dostupny buduci tyzden, pisal Elon.
    Pracuje...
    X