Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Spotreba

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Spotreba

    You You Xue uz presiel vyse 8000km v roznych teplotnych pasmach USA a spotreba bola nasledovna:

    -10 - 0C = 21,13 kWh/100km
    0 - 10C = 17,80 kWh/100km
    10 - 20C = 16,45 kWh/100km
    20 - 30C = 15,28 kWh/100km

    Vyzera dost vysoka, hmotnost alebo siroke gumy? Pri Ioniqu vidim o 20% nizsie cisla.

    Tiez podla jeho slov na Facebooku stratil vyse 10% kapacity za 2 dni co bol odparkovany v New Yorku pri -8C. Co tam tak vela zerie? Datove spojenie? Ja som pri -11C zaznamenal za 19 hodin pokles 1km, co je cca 0.5%.

  • #2
    Model 3 je o 25 cm dlhší ako Ioniq, má väčšiu hmotnosť vďaka 75kW baterke, takže spotreby by mal mať väčšie. Otázka je, pri akých rýchlostiach to bolo. Tieto spotreby sú na Ioniqu-u pri 120km/h na dialnici.

    Ak číňan išiel väčšinou medzimesto okolo 120 km/h, tak je spotreba modelu 3 výborná. A na dané kilometre čo ubehol tak asi aj išiel. Oproti S-ku to bude veľký skok.

    Komentár


    • #3
      Vzhladom na staty cez ktore isiel bola vacsinu casu jeho max rychlost 100-110km/h.

      Komentár


      • #4
        Nie je to síce model 3, ale Bjørn robil malý test s odstaveným modelom X.
        2 dni "energy saving - on" a "always connected - off": https://www.youtube.com/watch?v=JJW8E4i-38U (6 km/deň)
        6 dní "energy saving - off" a "always connected - on": https://www.youtube.com/watch?v=iAaRXgmAOIc&a (15 km/deň)
        Teploty boli tuším niečo pod 0°C (vo videu to určite spomína)

        Takže asi tam toho dosť beží aj keď je odstavené. Na dlhšie odstavenie bude vhodné zapnúť do šetriaci režim. Ak to teda model 3 má..

        Komentár


        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          A hlavne sa nesmie nikto pocas odstaveneho auta prihlasovat cez internet, pretoze ked tesla "ozije" vtedy spotreba radikalne narasta.
          Meral som to. Ked je nastavene "energy saving - on" a "always connected - off" a nikto sa do auta neloguje - to je velmi dolezite, tak sa postupne vybija len 12V bateria velmi malym prudom a dojazd neklesne vobec - resp. moze sa zmenit indikovany dojazd, ale len zmenou teploty hlavnej baterie, no ziadne realne vybijanie hlavnej baterie pocas 4 dni nie je, pretoze pocas 4 dni sa nerozbehne menic co by cucal energiu z hlavnej baterie,

          http://teslaclub.sk/forum/tesla-moto...4737#post14737
          Naposledy upravené jux; 05-01-2018, 12:48.

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Ukazuje Tesla co tam zerie najviac energie, tak ako mobily alebo tablety? Ze ci tam ide na pozadi nejake kurenie alebo nahrievanie baterie. Lebo tie odbery pocas statia su brutalne pokial nie je zapnuty energy saving, a zas neverim ze tolko zozerie len operacny system a 3G modul. Vzhladom na to, kolko toho vykonovo zvladne v dnesnej dobe iPad a ako dlho mu vydrzi bateria, by som cakal ze Tesla zvladne odstavena takto stat s tou velkou bateriou aj 3-4 mesiace bez energy savingu (za predpokladu, ze by sme ignorovali prirodzenu stratu kapacity) a stale by mala nejaku stavu na 50-100km jazdy k nabijacke.

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Precitaj si moje prispevky okolo linky vyssie.. tesla berie len pol watu ked nie je aktivna, takze vydrzi bez vybijania velkej baterie 4dni, no ak sa aktivuje -aj cez internet, tak sa spusti DC/DC menic a kopa pocitacov a spotreba radikalne stupne.
          Tiez indikacia dojazdu je z napetia baterie, takze nemusi byt realna, jednak bateria schladne/napetie klesne a hlavne, ked sa auto aktivuje hned sa pusti kurenie interietru 6kW a dalsich 6kW kurenie baterie a tiez ine spotrebice, cim vypocitany dojazd podstatne klesne, aj ked kapacita baterie je realne takmer rovnaka ako pri zaparkovani.

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Hen ten somar, co vobec nerozmysla nad pricinami svojich zisteni, ma uz fakt nebavi. Zaparkuje auto vonku, mrzne tam jak svina a cuduje sa, ze sa mu vybija bateria.
          Presne ako pise Jux - akonahle sa bateria podchladi, klesne napatie a klesne "dojazd". Som na horach a v noci mi klesol "dojazd" o 6 km. Dnes rano som zapol vyhrievanie interieru (baterie) a voila - po 10 minutach mi narastol dojazd o 2 km, napriek tomu, ze auto kurilo interier aj bateriu (nemal som auto na zasuvke).
          A este jedna vec - on ten svoj Optimus Prime tak trapi a derie, ze by som sa vobec necudoval, keby mu hlavna bateria odisla (alebo sa vyznamne zhorsili parametre) po tych 100 000 km co ma najazdenych.
          Ale aj negativna reklama je reklama, ze ano...
          Naposledy upravené Jiri GrandPa; 05-01-2018, 18:29.

        • ozana
          ozana komentoval
          Upraviť komentár
          Nedávno mu baterku vyměnili, takže žádných 100 000 km na ní najeto nemá.

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Aha, takze už jednu odepsal?

        • ozana
          ozana komentoval
          Upraviť komentár
      Pracuje...
      X