Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Model 3 - tretia generácia

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • 1fisker
    Senior Member
    • Aug 2014
    • 1543
    •   

    #31
    Presne tak, prestaňme sa konečne v tomto svete hrať každý na vlastnom piesočku, ale robme všetci v záujme ľudstva to čo potrebuje. Vôbec nejde o to, kto bude prvý alebo druhý, ide o rozvoj ako taký. Nejde o náskok Tesly, nepotrebuje ho ani udržať ani stratiť. Vôbec nie je podstatné kto postavil prvú nabíjaciu stanicu a podobne. Keby sme nesledovali len vlastné ego, tak by sme už boli oveľa ďalej.

    Komentár

    • ICE666SVK
      Senior Member
      • Jul 2014
      • 1998

      #32
      http://www.startupers.sk/tesla-by-ma...-novy-model-y/

      Komentár

      • MravecSK
        Member
        • May 2014
        • 214

        #33
        Ak chce Tesla prezit, tak musi vyuzit vyhody ktore doteraz ziskala a ako start up musi robit podstatne viac ako zavedeni vyrobcovia. Takze to, ci si naskok, alebo poziciu udrzia je pre nich dost podstatne pre dalsi rozvoj aj pre existenciu samotnu. To nema nic s idealmi, je to ekonomika...stagnacia, strata pozicie..upadok. Neboli by prvi ani posledni Tento rok by sa chceli stiahnut straty, takze na tento rok maju obmedzit kapitalove vydavky. Som zvedavy kde sa to prejavi.

        Komentár


        • romiix
          romiix komentoval
          Upraviť komentár
          Predpokladám, že spomalia stavbu Superchargrov.

          Ak nájdu automobilku ktorá im bude platiť za Superchargre, alebo umožnia komukoľvek nabíjať za platbu, nejaké príjmy by mohli mať aj z toho.

        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          Jedna z veci moze byt ze bude rychlejsia vyroba modelov TMS a TMX. Respektive vyrobia znasobia vyrobu, tak ako sa im to podarilo aj v roku 2015 oproti minulemu. Rozbehnutie vyroby vlastnych baterii v GF by mohlo tiez znizit straty. SC uz teraz spomalili, ved boli mapy pre minuly rok a vsetko sa aj tak nestihlo. Ale uvidime na konci roka budeme mudrejsi.
      • Laci
        Junior Member
        • Feb 2016
        • 3

        #34
        Zdravim vas! Zijem v Eindhovene, chcel som si dnes dohodnut testovaciu jazdu, ale kedze mi este rok chyba do 25, zatial sa to nedá, mimochodom unikla im trošku info, že Model 3 bude na trhu až v roku 2018, čiže podľa mňa ak to bude 2017 tak Q3 alebo Q4 . Ešte sa načakáme.

        Komentár

        • ICE666SVK
          Senior Member
          • Jul 2014
          • 1998

          #35
          https://www.thinkapple.sk/2016/02/03...a-model-iii-2/
          Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	2-1.jpg
Videní:	191
Veľkosť:89,2 KB
ID:	7597 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	2017-tesla-model-3-rendering.jpg
Videní:	188
Veľkosť:31,5 KB
ID:	7598

          Komentár

          • JanoS
            Member
            • Aug 2015
            • 95
            •   

            #36
            Rezervácie Modelu 3 budú spustené 31.3.2016 v predajniach Tesly celosvetovo. Online rezervácie až druhý deň - 1.4.2016
            Preto doporučujem záujemcom, ktorí chcú auto s nižším poradovým číslom ako 100000 stáť vo štvrtok 31 vo Viedni pred predajňou o 8 ráno.

            Poplatok: 1000 EUR

            Nebude žiadna Signature verzia.

            Zdroj: Všemohúci Elon na svojom Twittri.

            Komentár


            • ICE666SVK
              ICE666SVK komentoval
              Upraviť komentár
              A odhalenie modelu nenapisal?

            • romiix
              romiix komentoval
              Upraviť komentár
              ICE666SVK Viac detailov až v nasledujúcich týždňoch.

            • Vrso
              Vrso komentoval
              Upraviť komentár
              ICE666SVK Ale ano, napisal v Shareholders letter. Predstavenie Modelu 3 bude 31.3.2016

              Get excited for the 31st: Model 3 unveiling is March 31st; on schedule for production & deliveries in late 2017

              http://files.shareholder.com/downloa...ate_Letter.pdf

            • leo
              leo komentoval
              Upraviť komentár
              Ahojte,
              je to naisto, že 31.3. celosvetovo vo všetkých Tesla obchodoch ? Lebo Elon v tweete píše len že v Tesla stores, kdesi som ale čítal, že v US Tesla stores (ale nebol to myslím veľmi hodnoverný zdroj..)
          • Podlesny
            Member
            • Jul 2015
            • 115

            #37
            To dodanie koncom roka 2017 je dosť šibeničný termín.

            Komentár

            • 1fisker
              Senior Member
              • Aug 2014
              • 1543
              •   

              #38
              Reálne najskôr koncom 2018

              Komentár

              • curgali
                Member
                • Jul 2014
                • 310
                •   

                #39
                Na hybrid.cz v članku o tesle odznela táto vera: Během konferenčního hovoru nicméně Jason Wheeler, nový šéf financí Tesla, potvrdil, že Model 3 nebude mít funkci Autopilot.

                Komentár

                • JanoS
                  Member
                  • Aug 2015
                  • 95
                  •   

                  #40
                  Odhadujem ze prve kusy 3 sa dodaju par ludom na vianoce 2017 a prve kusy v Europe mozu byt v lete 2018.

                  Komentár

                  • ICE666SVK
                    Senior Member
                    • Jul 2014
                    • 1998

                    #41
                    Mozme tu len hadat co bude a kedy, ale okrem toho, ze Tesla Model III bude najlacnejsie bude mozno aj najrychlejsie dostupne. Pri TMS sa ucili a museli vymyslat a riesit problemy, pri TMX riesili aj nove prvky ohladne modelu X, ktore v modeli S nie su. TM3 bude udajne zmensenina modelu S a uz teraz sa hovori o dalsom modeli, ktory riesia popri TM3. Uvidime ked to bude skor, tak to bude super a ked to bude podobny scenar ako pri S ci X tak co uz. Podla mna vizia Tesly bola a je jasna prepracovat sa nie len k cenovo dostupnejsim modelom, ale aj masovejsej vyrobe. Ak to budu vyrabat vo velkych mnozstvach tak pojdu ceny aut dole.
                    Naposledy upravené ICE666SVK; 13-02-2016, 21:29.

                    Komentár


                    • 1fisker
                      1fisker komentoval
                      Upraviť komentár
                      vyzia Tesly? čo to je?

                    • JanoS
                      JanoS komentoval
                      Upraviť komentár
                      Znamy v Kalifornii reportuje ze mal testovaciu jazdu v Xku, hned aj objednal. A jeho kolega ju uz ma tyzden a hned sa mu pokazili Falcon Wing Door na jednej strane. Ja som asi rad ze to za nas odskusaju a tu to bude o pol roka pozdejsie.

                    • ICE666SVK
                      ICE666SVK komentoval
                      Upraviť komentár
                      Je to tam napisane. OK skusim to napisat inac, Vyzia Tesly bola prepracovat sa od luxusnych aut k dostupnejsim autam na elektricky pohon. To sa im dari. A zvysuju kapacitu vyroby co je len dobre. Jednak sa majitelia dostanu skorej ku svojim autam. Uz to niesu ako to bolo 4 mesiace a za druhe viac vyrobenych aut znamena aj znizenie varobnych nakladov, co moze viest v buducnosti aj k zlacneniu jednotlivych modelov. Jasne nebude to asi tento rok, lebo este nieje rozbehnuta vyroba TMX a TM3 nebola este predstavena. Gigafactory este nebola spustena a plne dokoncenie nebude tento rok. No a este musia dobudovat siete superchargrov.

                    • jux
                      jux komentoval
                      Upraviť komentár
                      Aj mne sa tie lietajuce dvere nepacia, je to zlozita konstrukcia s vacsou pravdepodobnostou poruchy a vo vacsine garazi sa nebudu dat poriadne otvorit. Posuvne by sa mi pacili viac, mam take na 20-rocnom Vane a nikdy s nimi nebol problem... Ale aj tak si TMX kupim :-)))

                    • Vrso
                      Vrso komentoval
                      Upraviť komentár
                      Mne sa FWD pacia. Su prakticke a ako povedal Elon, su popritom aj cool. TMX robia jedinecnym spolu s prednym sklom, HEPA filtrom a niektorymi dalsimi zlepseniami. Ako napisal JanoS, pionierske chyby odstrania a FWD budu fungovat podobne spolahlivo, ako zadne piate dvere TMS.

                    • 1fisker
                      1fisker komentoval
                      Upraviť komentár
                      Nie je to vyzia, ale vízia...
                  • Jozefr
                    Member
                    • Feb 2015
                    • 192
                    • jozef21601
                    •   

                    #42
                    A viete mi prosim povedat ako je to s tymi pred-objednavkami. Ja chcem Model III ale nechcem tie prve kusy napriek tomu rozmyslam nad tym dat rezervacku a vyzdvihnut ju co ja viem aj rok potom co sa zacnut auta realne dodavat. Myslite ze by to takto slo alebo radsej ten rok naviac pockat ?

                    Auto sa do vyroby posiela az po vyplneni configuratora v podstate je to dvojity poradovnik, najprv v akom sa poradi sa to rezervuje a potom v akom poradi to stihnes vykonfigurovat alebo sa mylim ?

                    Dalsia vec je mozne rezervacku pripadne presunut na inu osobu ?
                    Naposledy upravené Jozefr; 23-02-2016, 20:53.

                    Komentár


                    • Vrso
                      Vrso komentoval
                      Upraviť komentár
                      Rezervaciu mozes urobit hned (mar/apr) a konfiguraciu odsunies na neskor. Navyse v konfiguratore mozes termin dodania auta odsunut o dalsich cca 10 mesiacov. To je zrejme pre Teba rozumne riesenie.

                      Je to tak ako si napisal, najprv rezervacia a potom konfigurator, v ktorom si mozes zvolit odozeny termin dodania.

                      Rezervacku nie je mozne presunut na inu osobu alebo firmu. Presnejsie, doteraz to tak bolo Ale kedze nechcu, aby ludia kseftovali s poradovnikmi, tak to tak zrejme aj ostane.

                    • ICE666SVK
                      ICE666SVK komentoval
                      Upraviť komentár
                      Cize ak nejde presunut rezervacku, ide ju len zrusit?

                    • Vrso
                      Vrso komentoval
                      Upraviť komentár
                      Ano, presne tak. Alebo lepsie je kupit auto

                    • Jozefr
                      Jozefr komentoval
                      Upraviť komentár
                      super mne staci ze ju nemusim vybrat hned a pockam si az to auto tak povediac vyladia.
                  • jux
                    jux
                    Senior Member
                    • Apr 2015
                    • 1378
                    •      

                    #43
                    Tesla CTO JB Straubel na akcii IHS Energy CERAWeek Houston, sice samozrejme neprezradil o TM3 vela noveho, no aj tak, niektore informacie boli zaujimave
                    a tak som si sem dovolil niektore zhruba prelozit:
                    Povedal, ze Model 3 bude "buducou generaciou" technologie Tesly. Doraz bude na znizeni cien komponentov a zvyseni poctu vyrobenych kusov. "Nepotrebujeme viac vykonu ani vacsi dojazd, potrebujeme nizku cenu." Dalej povedal, ze TM3 bude rozmerovo porovnatelna s Audi A4.
                    Tesla urcite nepojde cestou vodikovych palivovych clankov. Na druhej strane potvrdil, ze Litia je dost a da sa ziskavat dokonca z morskej vody.
                    Zopakoval, ze rezervacia TM3 bude mozna od 31.3 v Tesla storoch a od 1.4. cez internet. Zaloha 1000 dolarov bude plne refundovatelna.
                    In Houston last week, CTO JB Straubel told an audience that the Model 3 would be about the size of an Audi A4 and would surprise people with the features it offers.

                    Komentár

                  • 1fisker
                    Senior Member
                    • Aug 2014
                    • 1543
                    •   

                    #44
                    Ak povedal, že "nepotrebujeme viac výkonu ani väčší dojazd" znamená to, že bežná verzia bude mať reálny dojazd okolo 250 km (teoreticky si môžu písať čo chcú). To je málo pre človeka, ktorý chce 1 univerzálne auto. Preto ponúknu aj auto s väčším dojazdom, tipujem reálnych okolo 350 km, ale to bude za doplatok, asi nie malý. Vývoj v oblasti batérií nejde tak rýchlo, ako by sme si želali. Takže najbližších 5 rokov neočakávajme žiadne zázraky. Potom uvidíme, možno sa to zlomí revolučnejším spôsobom k lepšiemu.
                    Kto nevie, aký je rozdiel medzi teoreticky deklarovaným a reálnym dojazdom u elektromobilov, odporúčam si auto vyskúšať, ten kto nemal, nevie.

                    Komentár


                    • romiix
                      romiix komentoval
                      Upraviť komentár
                      Pri dostatočne hustej sieti Superchargrov nie je na väčší dojazd dôvod. V západnej Európe sú Superchargre od seba 150-220 km. To na dlhé cesty cez Európu stačí.
                      Okrem toho budú musieť sieť výrazne zahustiť kvôli množstvu áut. Už teraz sa tvoria na niektorých Superchargroch kolóny a to majú predaných len okolo 100 000 áut, nie 500 000 ročne
                  • 1fisker
                    Senior Member
                    • Aug 2014
                    • 1543
                    •   

                    #45
                    S pribúdaním počtu áut nebude stačiť ani rozširujúca sa sieť nabíjacích staníc. Zvýšenie dojazdu na aspoň 500 km bude nutné (za cenu pre masy). Inak budé elektromobily stále brané len ako mestské autá a nebudú vhodné na univerzálne využitie.

                    Komentár


                    • jeeff
                      jeeff komentoval
                      Upraviť komentár
                      S tymto nesuhlasim, nema zmysel bezne vozit vahu bateriek, podla mna dobry dojazd je tak 350km a k tomu dostatocne husta siet superchargerov (kazdych 150-200km).

                    • jux
                      jux komentoval
                      Upraviť komentár
                      Aj ja tvrdim, ze 300km realneho dojazdu plne zatazeneho auta standardnou rychlostou vratane kurenia/klimatizacie staci.
                      Rychlonabijacky obsluhuju v USA len cca 10% nabijania, ostatne je pomale nabijanie doma, v praci, v hoteli, nakupnom strediku a podobne.
                      Nepredpokladam, ze v Europe to bude inak.
                  Pracuje...
                  X