Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Problém se sokolími dveřmi Modelu X po upgrade sw

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • ozana
    Member
    • Jun 2015
    • 192

    Problém se sokolími dveřmi Modelu X po upgrade sw

    Zavírající se falcon wings mohou amputovat prsty?

    Okurku to usekne


    Měření síly zavíracího mechanismu

    Přední dveře také (na konci videa)?

    starší video (před upgradem)
    Naposledy upravené ozana; 01-09-2016, 20:23.
  • ICE666SVK
    Senior Member
    • Jul 2014
    • 1998

    #2
    Od zaciatku sa mi falcon doors pri tomto aute nepacili spolu z velkym oknom. Na druhu stranu kolko ludi si uz aj v skodovkych ci inych autach privrelo prsty do dveri. Vzdy bude co vylepsovat aj aj tak sa nemusi clovek vyhnut takymto problemom. Ak aj upgrade prebehne dobre a vsetko pojde tak ako ma, aj tak je tu vzdy riziko ze daky senzor zlyha, alebpo to bude sw chyba pride k zraneniu. Pri prednych dverach mali nehat klasicku klucku z modelu S a ziadne automaticke otvaranie ci zatvarnie dveri. Pojde niekto popri TMX a bude prechadzat popri prednych dverach a v rovnakom case pride k autu aj majitel a dvere sa otvoria a dotycny do nich narazi ci uz dospely, alebo dieta. Pri zatvarani sa moze stat, ze soferovy niekto bude chciet nieco este povedat a rovnako narazi do zatvarajucich sa dveri. Pritom TMX je pekne auto, ale to predne sklo, ked na vas bude svietit slnko alebo sofera oslni slnko, tak sa moze stat havaria. Falcon doors mali logiku pokial neprisiel autopilot a s nim summon, ktory vam na parkovisku vyparkuje auto a vy aj rodina pohodlne nastupite a ide sa dalej. Hrdi sa nalepkou SUV, ale v terene som ho na videach nevidel. A ked ukazu nejaky teren, tak to zvladnem aj z hocijakym inym autom. Jedno pozitivum je od vyrobcu montovane tazne zariadenie v elektromobile.

    P S: Ak o tom vie TESLA tak snad v 8ke upgrade to vyriesi. Snad.

    Komentár

    • iceberg1
      Junior Member
      • Aug 2016
      • 16

      #3
      Ja som si privrel prst do dveri skodovky.
      Mal som tak cca 15-16 rokov, bol to prstennik na pravej ruke, a bolo to plnou silou. Fabia I. generacie, zadne dvere...
      paradoxne sa mi to stalo pred nemocnicou.. ale ani som nezapistal, nic.. ved som nejaky ten chlapecek, no nie....
      prvotna bolest bola skor ziadna, len tak ako keby gumennym kladivom si tam buchnem (aj to sa mi par krat stalo), ale musel som tie dvere znovu otvorit, aby som vedel prst vybrat
      nasledne, neskor, bolest prisla, necht a jemne okolie bolo cierne tak 2-3 tyzdne.. neliecil som to nijak, telo si stym poraidlo samo, prst mi do dnes funguje, necht rastie..

      To starsie video , alebo aj ta okurka - to je take video, len aby som bol na YouTube... pretoze ked zoberiem tupu stranu noza, svihnem nim, jemne - okurku to rozseka, to je jasne, ale prst nie.. boliet to bude, to ano, ale neodsekne mi tupa strana noza prst... ani keby to tlaci silou 30kg.. (70lbs) a dalej velmi zalezi od toho, ci tlacit plech o plech alebo je tam akasi guma/tesnenie... ale to moze byt asi tiez individualne kde a na ktorom mieste a ktorom aute sa incident stane..

      ale zas, tesle pomahaju taketo veci, lebo to upravia a bude to viac "foolproof"

      Komentár

      • Ioniq
        Member
        • Jan 2017
        • 364

        #4
        Ospravedlnujem sa za kriesenie starej temy, ale nechcem kvoli takej blbosti vytvarat novy prispevok a uz dlhsie som nad tym rozmyslal. Videl som v Rakusku nehodu jednej Tesly Model S, kde skoncila po zjazde z cesty na streche. Posadka sama vysla z auta cez dvere. Ako je rieseny nudzovy unik pasazierov na zadnych sedadlach (2. a 3. rad sedadiel) v Modely X, ked sa dostane auto na strechu? Ano viem, ze vdaka bateriam je tazisko nizko a riziko prevratenia mensie ako pri beznom aute, ale pri zjazde do jarku z cesty ked dojde k naklonu vozidla sa to lahko moze stat, a ked sa to stalo nizsiemu Modelu S, tak Xko to da na budku s prehladom. Falcon Wings v zasade vylucuju normalnu manipulaciu kym je auto na streche a tahanie ludi cez rozbite okno nie je zrovna vyhra, hlavne ked mozu byt zraneni Je tam nejake specialne nudzove otvaranie, kedy sa otvori len spodna cast dveri alebo ako to funguje? Ci len cakat na hasicov s noznicami a modlit sa, ze pridu skor ako sa nieco stane?

        Komentár


        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          To je dobra otazka. Odpoved by dali nejake video crash testy TMX na YT, ale zatial som ziadne nevidel. Aspon by clovek videl, ze co sa stane trebarz po naraze z boku, alebo zo zadu ci take prevratenie na strechu. Viem ze napriklad Bjorn uz musel menit predne celne sklo a mal to vraz zadara a inac to stoji podla neho cca 1500€. Pisal to tusim na svojom FB ale uz je to davnejsie co to tam napisal.
      Pracuje...
      X