Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Odborník na kvalitu: Tesla Model 3 má problémy ako Kia v 90. rokoch

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Odborník na kvalitu: Tesla Model 3 má problémy ako Kia v 90. rokoch

    Dennik sme.sk zasa "informuje", tentokrat o Tesla model 3. Objavili samozvanych odbornikov - kritikov, takze je cas formovat verejnu mienku:
    https://auto.sme.sk/c/20753213/odbor...h.html?ref=trz

  • #2
    Ked som videl, ze v uvode je napisane DETROIT, BRATISLAVA, tak mi bolo hned jasne odkial vietor fuka. GM si zase vylepsuje image. Ale na druhu stranu tie pripomienky zase neboli odveci.

    Komentár


    • #3
      Cele to video co ti Amici vyplodili vobec nie je nezaujaty rozbor auta ale od sameho zaciatku snaha najst co nie je dobre. Nezaujaty rozbor vyzera trochu inak.
      Napriklad vobec nepovedali, ze HV kabel sa da prestrihnut aj v C stlpiku (aj ked len flexou).
      To otvaranie frunku iba 12V je ozaj divne. Na druhej strane - urcite ste videli ten Model 3 co to napalil rovno do stlpa https://electrek.co/2018/01/30/tesla...vaged-auction/ - nielen ze sofer vyliezol zivy aj vsetko na 12V fungovalo, takze je mozne, ze ta velka deformacna zona tu bateriu ochrani.
      Happy S

      Komentár


      • Vrso
        Vrso komentoval
        Upraviť komentár
        Jiri, o prerezani kabla v C pillar hovoria od 5:42, len priamo nespomenuli stlpik

      • dzodzo
        dzodzo komentoval
        Upraviť komentár
        otvaranie frunku pomocou 12V je aj v uzivatelskej prirucke, to mi tiez prislo divne ked tam napisali "lokalizujte zdroj 12V a pripojte na kontakty vpredu" ako keby som nosil v kufri nahradnu 12V baterku pre kazdy pripad

    • #4
      Už včera som na tím mierne krútil hlavou, keď som to videl na teslarati.
      Z časti sa s tím dá súhlasiť. Napr. že nerovnaké špáry sú problém, i keď viac estetický ako funkčný (teda pokiaľ to niekde neodiera), ale to s tou prednou kapotou na začiatku... V prípade nehody "vyrvú" kapotu a prestrihnú kábel. A ak to nebude možné, tak asi ani to mechanické otváranie by nepomohlo.
      Tých 12V tam je pre prípad, že to treba otvoriť bez poškodenia a ovládanie nebude funkčné. Mohli by to spraviť mechanicky ako na model S a X, len potom zas bude kopec videí na youtube akú bezpečnostnú chybu má tesla a pritom si stačí prečítať manuál.
      Kľučky... ťažko povedať, je možné pre niekoho to bude problém otvárať. Alebo to bude iba o zvyku.

      Nie je to dokonalé auto, ale i tak by som chcel mať od neho kartu.
      Naposledy upravené kayle; 06-02-2018, 15:35.

      Komentár


      • #5
        Ono treba to brať z toho pohľadu, že v USA ako aj inde vo vyspelom svete sú desaťtisíce hasičov, ktorí chodia k nehodám a majú určité zaužívané postupy. Títo ľudia sú vyškolení na presný postup v prípade vyslobodzovania cestujúcich a takéto neštandartné veci ich môžu prekvapiť alebo ohroziť.
        Nepovažujem to ako veľkú kritiku, skôr to je podnet pre školiteľov, aby za pár rokov, keď bude na cestách nielen Tesla3 ale aj iné EV konštruované týmito postupmi (lebo aj iní výrobcovia začnú tieto konštrukčné zmeny používať, ak im to prinesie zjednodušenie a úsporu a dovolí legislatíva), boli už hasiči upovedomení a pripravení na takéto eventuality a neprekvapili ich a nestrácali čas pri zásahu.

        Komentár


        • kayle
          kayle komentoval
          Upraviť komentár
          Veď samozrejme. Tak ako sa aj tie súčasné postupy museli niekde vytvoriť a trénovať. Tak isto sa musia aj tie pre EV.

        • Stano Kurek
          Stano Kurek komentoval
          Upraviť komentár
          INFO PO: presne tak uz som mal diskusie s hasicmi v ZA planujeme seriu prednasok na tuto temu po Slovensku,...

      • #6
        PS: autorov clank SME dennika som informoval a patricne som im to v "skratle" vysvetli, .... nech sa informuju u nas a potom pisu, copy paste clanky su najednoduchsie,...!

        Pôvodne zverejnené od nemo Pozrieť príspevky
        Dennik sme.sk zasa "informuje", tentokrat o Tesla model 3. Objavili samozvanych odbornikov - kritikov, takze je cas formovat verejnu mienku:
        https://auto.sme.sk/c/20753213/odbor...h.html?ref=trz

        Komentár


        • #7
          odbornikovi na kvalitu by sme mohli poslat na otestovanie vozidlo takej zabehnutej znacky ako je landrover a ich velar 2018, po 4 mesiacoch ofarbene biele kozene sedacky (ako v TMX) alebo zle zlicovane zadne svetla (ako v TM3) nie su ziadna vynimka, ten skok je tam uplne okaty oh a ze totalne zamrzne stredova konzola s dotykovym displejom? cele video tu:



          Komentár


          • #8
            Range Rover a Land Rover nikdy neboli etalonom kvality a vzdy zodrali majitelov na servise. Tam sa nic nezmenilo uz 50 rokov, Anglicania maju na haku aj ked im veli Ind. Range sa kupuje ako status symbol, ale vsetci vedia ze aj Dacia vydrzi dlhsie Tuto znacku by som ako porovnanie zrovna nedaval, a v zasade to vedia aj novinari, vo vela testoch sa opakuju frazy “Uvidime ako sa popasovali so spolahlivostou, ktora bola v minulosti mizerna” atd. Problem je ten, ze ked to vytknes Rangu, vacsina ludi vratane majitelov len pritakava lebo je to znama vec. Ked sa niekto obuje do kvality a spracovania Tesly, tak vacsina majitelov potom reaguje podrazdene a zacnu zachadzat mimo temy. Co je dobre aj zle. Dobre z pohladu, ze Tesla si vytvorila skalny fanklub ako Apple, a ma lojalnych zakaznikov, na ktorych sa moze vacsinou spolahnut. Zle z pohladu, ze vela veci sa takto potichu ututle a nevyriesi, lebo ludom to “neprekaza”, a sanca ze dosiahnu status skutocne premioveho auta aj spracovanim, nielen cenou, potom vyrazne klesa.

            Komentár


            • curgali
              curgali komentoval
              Upraviť komentár
              Kamarát ma Evoque a má s ním veľký problém. Už 3 x reklamoval diferák. Dostava sa mu tam voda. Auto by chcel vrátiť, ale asi to nebude možne. Medzi firmami neplatí občiansky zákonník...alebo sa mýlim?..
          Pracuje...
          X