Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

eTREND.sk - "Informuje" o Tesle a E. Muskovi

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • eTREND.sk - "Informuje" o Tesle a E. Muskovi

    Odvolavajuc sa na odbornikov, redaktor vybral z prevzateho clanku BBC zopar negativnych a spochybnujucich myslienok a spravil kratky cisto negativno znejuci clanok. V povodnom clanku BBC informuje aj zaujimave veci, ktore ale v clanku eTREND.sk chybaju. Autor clanku je neuvedeny:
    Musk sľubuje výrobu vozidla pick-up: https://www.etrend.sk/auto/musk-slub...a-pick-up.html

  • #2
    Tak je pravda, ze aktualne len slubuju a predstavuju “buducnost”, namiesto aby sa sustredili na sucasnost a dodavky Modelu 3. Nahanaju novych zakaznikov a na svojich vernych, ktori zaplatili a cakaju uz dlhe roky dako pozabudli :-/ Stale verim, ze je to naozaj len sucast dlhodobeho planu ako udrzat firmu pri zivote, ale necudujem sa, ze skepsa a netrpezlivost rastu.

    Komentár


    • #3
      Ja som si rovno pri čísle 500000 predobjednávok dovolil malý výpočet - rok má 53 týždňov a oni chcú robiť 5000 áut týždenne. Aj keby im ten plán vyšiel hneď v januári, ako pri 53 x 5000 = 265000 áut ročne.
      Na webe svieti info, že pri novej predobjednávke chcú dodávať novým ľudom Tesly za 12 - 18 mesiacov. Je možné dodať 500000 Tesiel za 12 mesiacov ?

      Len som tým chcel povedať, že Tesla 3 je asi ešte ďaleko v nedohladne. Kto chce Teslu, asi je najrozumnejšie priplatiť 20 tisíc a ísť do S.

      Komentár


      • #4
        Bez novej tovarne asi tazko ale tak... Musk uz viackrat prekvapil, mozno ma nieco v rukave. Rovnako aj viac krat trepal uplne nezmysly. Asi len on sam vie, nechame sa prekvapit ale cakat 18 mesiacov na auto je trosku pritiahnute za vlasy, hlavne ked za 18 mesiacov bude vacsi vyber, a trosku nerozumiem, preco by som mal cakat do leta 2019 (v tom lepsom pripade ak nedojde k dalsiemu zdrzaniu) na auto z roku 2017, ked si budem moct v 2019 kupit rovno novsie auto s novsimi technologiami :-/

        Komentár


        • dzodzo
          dzodzo komentoval
          Upraviť komentár
          imo model 3 ktory dodaju v roku 2019 uz bude mat tiez updatovane technologie, vsak aj na Sku su postupom casu rozne inovacie

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Na X-ko som cakal rok a pol, odkedy ho mam presiel dalsi rok a pol, to je spolu 3 roky, no stale nie je na trhu ziadny elektromobil podobnych parametrov.
          Dufajme, ze v case dodavok TM3 do Europy to nebude rovnake ako s TMX, a uz nejake podobne EV ako TM3 budu v predaji. No podla velmi pozvolneho zvysovania kapacit akumulatorov a este pomalsieho nabehu predaja EV s vyssimi kapacitami baterii to nevidim ruzovo. AmperaE sa v EU takmer nepredava a ostatne EV s aspon 60kWh akumulatormi su zatilal len vo hviezdach.

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Lenze ked vychadzalo Xko tak Tesla bol asi jediny seriozny vyrobca EV. Len tento rok maju prist 2x SUV, 2019 dalsie 2-4, do toho par hatchov a sedanov. Situacia sa neda velmi porovnavat. Doba ked prichadza Model 3 je podstatne roznorodejsia, a kym realne nabehne plna vyroba a auta sa zacnu hromadne dostavat k zakaznikom, bude situacia zas o kus dalej. A porovnavat konkurenciu len na zaklade kriteria kapacity baterie nie je uplne zmysluplne Vacsina ludi, ktori kvakaju o dojazde su aj tak nadsenci smradlakov a EV si nekupia. Spomedzi EV fanatikov - kolko ludi by uvitalo vacsi dojazd? Asi vsetci/vacsina. Kolko ludi aj REALNE potrebuje dojazd vyssi ako 200-300km? Podstatne menej, a dovolim si tvrdit ze dokonca mensina. Dava dojazd 400km zmysel oproti konkurenci s 300km vymenou za cenu vyssiu o 20tis. EUR a nemoznost dotacie? Tu sa to lame... bateria nie je vsetko, a pre vacsinu ludi co nabehaju denne 50km je to len zbytocna vaha a vyssia cena, ktora moze a nemusi byt obhajitelna pri tej sporadickej ceste cez 500km 2-3x rocne. Ale znova, bavime sa o obycajnom priemernom vodicovi.

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Tiež netreba zabúdať na efektivitu, nie vždy väčšia baterka znamená väčší dojazd a tiež nie je dojazd ako dojazd. Kto jazdí 140 po dialnici, tam už veľmi záleží na aerodynamike. Taktiež v meste vyššia hmotnosť auta kvôli väčšej baterke znamená väčšiu spotrebu.
          Pri EV autách treba veľmi rozmýšľať, na aký účel auto chcem a podľa toho vyberať.
          Mi to pripadá ako keď ľudia kupovali(ujú) počítače podľa procesora, ale najpomalším článkom bol vždy pevný disk, ale jeho rýchlosť väčšina ľudí nezaujímala.
          Pozeral som na jeden rozhovor s inžiniermi z hyundai, ktorí práve o tom hovorili - mohli dať baterku aj väčšiu, ale znamenalo to väčšiu cenu auta a hlavne väčšiu spotrebu v meste a práve išlo o namiešanie správneho mixu týchto troch vecí.
          Naposledy upravené Miroslav Rojko; 02-01-2018, 17:59.

      • #5
        Má potom zmysel pri súčasnej situácii elektromobil pre človeka, ktorý potrebuje auto len občas na dlhšie cesty, rodinné výlety? Nejazdí autom do práce, ani po meste...Asi ni, že?
        Ja sa skôr čudujem tým ľuďom, ktorí jazdia autom dennodenne 50-100 km a nekúpia si elektromobil. Tým by sa určite vyplatil pri hocakom dojazde.

        Komentár


        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Plný súhlas

        • dango
          dango komentoval
          Upraviť komentár
          kazdy ho raz bude mat. no nemozu byt vsetci elektrifikovany lusknutim prsta.
          tiez by som rad jazdil na elektricke, ale momentalne "sa to jednoducho neda"

        • dzodzo
          dzodzo komentoval
          Upraviť komentár
          ja v sucasnosti nepotrebujem denne dochadzat a ked tak pouzijem autobus, takze teoreticky by som auto ani nepotreboval, lebo vacsinou jazdime iba dlhsie trasy z cz na sk, ale viem si predstavit, ze az budem mat elektro, tak si autom vybehnem aj len tak v tyzdni povozit sa niekam bez jasneho ciela
          aktualne s benzinom si to nemozem dovolit, lebo to robi vietor v penazenke, ale az bude hybridna fve a k tomu elektro, tak to nebude tak financne bolave
      Pracuje...
      X