Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Tesla rusi Model S 60 a 60D zrejme uz nadobro.

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • ICE666SVK
    Senior Member
    • Jul 2014
    • 1997

    Tesla rusi Model S 60 a 60D zrejme uz nadobro.

    Tesla pomaly ale isto pripravuje cestu Tesle Model 3 a to aj tym, ze pri model TMS rusi baterku s kapacitou 60kWh. TMX ju nema v ponuke vobec. Tesla povedala, ze aj tak zaujemcou o tuto baterku pri TMS vela nebolo. Kto napriek tomu, by este chcel kupit TMS s 60kWh baterkou, tak to moze urobit do 16.4.2017.

    https://electrek.co/2017/03/17/tesla...-battery-pack/
  • Jiri GrandPa
    Senior Member
    • Dec 2016
    • 707
    • viera8131
    •      

    #2
    Nie len to. Aj ceny ostatnych modelov zase trochu narastli. Dalo sa to ocakavat.Musia urobit signifikantny rozdiel medzi "beznym" a "premiovym" modelom. Preto aj SW features nemozu byt u Modelu 3 lepsie ako u S a X. Ono to zase pojde dolu o rok ked sa zacnu predavat konkurencne auta Audi e-tron a jaguar.
    A ked sucasne zacnu davat tie nove modely baterii aj do S a X modelov (lebo ich vyroba by mala stat vyrazne menej). http://insideevs.com/tesla-confirms-...-s-x-end-year/

    To tempo vylepsovania kapacity baterii Wh/kg baterie je aj tak neuveritelne. Moj typ je, ze do 3 rokov tu budu 150 kWh baterie rovnakej velkosti ako dnesne stovky a to natiahne dojazd na minimalne 800 km. Toho sa ropna loby boji najviac, a to je dobre lebo to prinuti klasicke automobiliky investovat ovela viac penazi do elektromobility.
    Naposledy upravené Jiri GrandPa; 20-03-2017, 05:24.

    Komentár


    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Myslim, ze ist s kapacitou baterie podstatne vyssie ako 100kWh u TMX a TMS nie je potrebne.
      Mozno pre TMX by sa nejakych 10kWh nad stovku hodilo, no pre TMS 100kWh urcite staci.
      Radsej vyvojom stlacit vahu baterii a tym zvysit dojazd pri sucasnej kapacite.

    • jeeff
      jeeff komentoval
      Upraviť komentár
      Suhlasim s jux, nemyslim si, ze standardne potrebujes vacsiu baterku. Lepsie je investovat do vystavby a zahustovania superchargerov.

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Dovolim si polemizovat. #1 argument tych, ktory sa boja prestupit na elektro pohon je dojazd. CIze dobre, nemusi sa zvysit kapacita ale dojazd ano.. U Tesiel to velky problem nie je uz dnes, ale u ostatnych este stale ano. Cize ako pisal jux - zvysovanim hustoty energie/kg sa dosiahne toho, ze pri rovnakej velkosti baterie sa dosiahne bud znizenie vahy pri rovnakej kapacite alebo zvysenie kapacity pri rovnakej velkosti baterie (za cenu vyssej hmotnosti).

    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Tusim aj EM povedal, ze nad 100vku nepojde v kWh ale do znizenia hmotnosti a zvysenia hustoty a tim padom dlhsi dojazd je cesta, ktorou chce ist. Uvidime
Pracuje...
X