Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Nákup TMS z druhej ruky

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Nákup TMS z druhej ruky

    Všimol som si že nemecké servery /mobile.de autoscout24 a pod/ začínajú pomaly s ponukou mierne jazdených TMS... Váš názor na takúto kúpu ?

  • #2
    A aká bola cena? Treba si to poriadne skontrolovať aká je výbava, aby ste nekúpili "mačku vo vreci".
    Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
    Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

    Komentár


    • matchke
      matchke komentoval
      Upraviť komentár
      Jedna bola riadne ustrelena za 125k z Krefeldu ale uz je mimo a ta druha je taka realnejsia 65k so 4500km v. Neufahrn.

  • #3
    Momentalne nema majitel Modelu S za co menit. "Jazdene" tesly sa momentalne predavaju z druhej ruky len na biznis, pre zakaznikov co nechcu cakat 4 mesiace na dodanie ale chcu auto hned. Este nedavno boli jazdenky dokonca drahsie ako nove auta. Neviem ci sa to este takto drzi.

    Komentár


    • #4
      Ojazdené Tesly sú drahšie ako nové. Ešte stále to platí.

      Komentár


      • #5
        Tak nám ten kapitalismus hezky funguje. A ne že ne. Pokud spekulant předpokládá, a je to jeho risk, že něčeho bude málo a lidé to budou chtít, prostě to nakoupí do zásoby a investuje své peníze. No a pak tu najednou máme fungl novou Teslu v plné výbavě a se zárukou k dispozici ihned, přestože normálně se čeká půl roku. Přejme spekulantům výdělek a sobě, abychom se už brzy obešli díky zvýšené výrobě bez spekulantů.
        Radovan

        Komentár


        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          Tak keby mal clovek peniaze, tak objedna trebarz, 3 kusi naraz a jednu si neha a dve preda a ostanu mu peniaze a bude mat zaplatene 2 aj daco Tesly.

      • #6
        suchen.mobile.de/auto-inserat...mousine&noec=1

        Tesla Model S 85kWh, r.2013, 367 PS, 7000km, za 49500 EUR + DPH, Litva je v EU, takze by to malo byt bez cla.
        Smola, ze nema a nebude mat adaptivny tempomat; nespomina ani dual charger...

        ta cena je pomerne nizka (s danou 59500 EUR), ktovie ci tam nie je nejaky hacik...


        --------------------------

        potom je tam este Tesla Model S 60 kWh, r.2014, 367 PS, 3000km, za 68000 EUR (asi uz s danou) z Nemecka. Ma Tech Paket aj Dual Charger, kozene sedacky, atd.

        suchen.mobile.de/auto-inserat...mousine&noec=1

        Komentár


        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          Jedna vec co som volade cital o Tesle Motors co je, ze v ich politike je aj obmena predvadzacich vozidiel. Neviem aky je vtom hacik, ale vraj ked pride majitel na servisnu prehliadku a musi tam nehat auto a daju mu nahradne, ak sa mu paci viac ako to jeho, moze za protihodnutu auta plus doplatit cenu, vymenit svoje stare a mozno aj v slabsej vybave, za to, ktore mu pozicala Tesla. Cital som to a neviem teraz najst ten link, ale bolo to tusim v cestine, alebo slovnecina, fakt neviem. Ani neviem povedat, ci je to pravda, alebo nie. Ale ak je, tak sa oplati kupit aj starsia Tesla a potom po case ju takto vymenit. Mozno to bolo spominane na hybrid.cz alebo.... No nemozem to teraz najst. Vie niekto co je na tomto pravdy?

      • #7
        Caute, viete mi poradit ako je mozne overit jazdenu TESLU? Napr. mam vyhliadnute v Nemecku (ina krajina) konkretne auto, ako je mozne co najlepsie overit vybavu aku ma (original faktura, datum registracie, ? ...), ci bolo burane, ci malo v historii nejakde vady (kazovy kus) a pod. Napr. je moze nieco skontrolovat cez TESLA service ? Ak ano, ako? Pripadne ine sposoby? Dakujem

        Komentár


        • #8
          voloda69 treba si pýtať originál faktúru a pred kúpou skontrolovať či je auto v poriadku v Tesla servise. Výbava dokáže narobiť veľký rozdiel v cene, treba si dobre skontrolovať čo tam naozaj je/nie je. Lepšie je kúpiť Teslu na SK registrovanú. Viem o dvoch na predaj.
          Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
          Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

          Komentár


          • voloda69
            voloda69 komentoval
            Upraviť komentár
            Dik za info.

        • #9
          zdravim, mam k tomuto otazku ohladne akumulatoru, da sa z auta zistit kompletna historia nabijania akumulatoru? lebo kupit ojazdeny EV tam je najvacsia loteria akumulator, ako sa k tomu majitel choval, ci to drzal medzi 30-80% charge alebo to vyzahal do nuly a potom na superchargeri nabil do 100% a tym znizil zivotnost

          Komentár


          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            dzodzo - drzat nabitie medzi 30-80% u Tesly nijako neovplyvni zivotnost baterie. Uplne kludne mozes ist na 5%. BMS (battery management system = riadiaci system baterie) je nastaveny tak, ze ta nikdy nepusti do stavu ked by to baterii uskodilo. A ked po dojazde to das hned dobit aby si sa dostal nad ~15% tak bude baterka "stastna".
            Nabijanie ked chodim po meste davam do 80%, ked niekde idem na 90% a baterii takisto neuskodi, ked si ju nabijes na 100% pod podmienkou, ze po skonceni nabijania vyrazis a zacnes ju vybijat a vybijes ju aspon na 90%.
            Baterii najviac vadi ked stoji plne nabita.

        • #10
          Minule som videl jedno video od Bjørn Nyland (Tesla Bjorn), kde mu jeho znamy cez OBD kabel robil analyzu baterie. Neviem ale ci to bol bezny OBD-II kabel a za dalsie bude problemom ten softver co mal na notebooku. Ten, si myslim, je priamo od Tesly. Pozri videjko a pripadne sa pytaj aj tam. Myslim, ze v Tesla Service Centre ti budu vediet tu Teslu skontrolovat a majitel by sa tomu nemal branit.

           

          Komentár


          • dzodzo
            dzodzo komentoval
            Upraviť komentár
            diky za video, z toho je celkom dobre vidiet stav baterie, v suvislosti s videom mam este taku otazku pomimo, ma tam celkovy charge dajme 44000kW a celkovu ujdenu vzdialenost 108000 km, znamena to ze ma spotrebu 44000/108000*100 = cca 40 kW / 100 km to mi pride strasne moc, ved tesla ma niekde okolo 20 nie? alebo to je sposobene tym jeho "heavy foot" a tahanim navesu? aj tak 2-nasobna spotreba oproti uvadzanej to je dost velka odchylka

          • matchke
            matchke komentoval
            Upraviť komentár
            Ja by som to tak,nerealne nevidel. On s tym taha dost velke veci. Mal tam aj naves s autom, obytny prives a aj lod. Nuz nedivim sa. Tu by sa mohli vyjadrit aj vlastnici Tesly.

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Zase energia v kW. Kto to ma vediet, ked nie elektromobilisti :-(
            Ale k veci:
            Jedna sa zrejme o ekektrinu, ktora ide do auta, teda do baterie sa dostane menej.
            Jednak nabijanie ma straty a v Norsku je zima, takze cast energie sa minie na zohrievanie baterie pocas nabijania ak bola studena, tiez kurenie pocas nabijania zoberie svoje. Bjorn zvykne spavat v aute - neprejde ani kilometer ale minie podstatnu cast energie z baterie na kurenie pocas spanku..
            Bjorn tiez casto jazdi na doraz - za pol hodiny jazdou 200km/h vymlati takmer celu baterku, to je cca 80kWh/100km.
            Dalsi zrut je max. battery power, aby zohrial baterku na tych ccca 50 stupnov, ked chce ukazat maximalne zrychlenie, minie 10 az 20 kWh (podla vonk. teploty.
            K tomu vela jazd s tazkym privesom zoberie kludne 50kWh/100km.
            Tazka noha - samozrejme: Kto by to neosolil, ked ma pod zadkom 0,7 Mk... Aj policajti musia z niecoho zit....
            Auto zerie tiez aj ked stoji - podla toho co vsetko je pustene 1 az 2 kWh za den.
            Tiez predkurenie/predchladenie. Pohoda nieco stoji. Tesla ma 6kW kurenie interieru a druhych 6kW ohrev baterie.
            X-ko je podsstatne zravejsie ako S-ko.

            Vsetko spolu kludne moze dat u Bjorna v priemere tych vstupnych 40kWh prepocitanych na 100km

          • Vrso
            Vrso komentoval
            Upraviť komentár
            Mam identicke auto ako Bjorn a moja dlhodoba spotreba je 300Wh/km (30kWh/100km). Jazdim rychlo a dynamicky ale tazne som este nevybalil z obalu. On pomerne casto taha, pricom tahanie tazkeho privesu spotrebuje 500-600Wh/km, co je takmer dvojnasobna spotreba a vyrazne zhorsi priemer.

          • jeeff
            jeeff komentoval
            Upraviť komentár
            Ja mam kupeny redukciu z Tesla kabla na OBD a aj OBD s WiFi (kvoli podpore iOS), zatial som to ale neskusal. Ak by niekto v okoli BA chcel poziciat dajte vediet. Mam to z info, co su v tomto threade (redukcia kupena z panjo.com):
            https://teslamotorsclub.com/tmc/thre...a.63051/page-7

          • matchke
            matchke komentoval
            Upraviť komentár
            jeef, mozes ukazat foto tej redukcie z Tesla na OBD? Ja pouzivam na iOS OBD kluc cez BT4.0

          • jeeff
            jeeff komentoval
            Upraviť komentár
            Teraz nie som doma, je to taky kratky asi 30cm kabel kde na jednom konci je tesla konektor (zasuva sa na kabel co je schovaty za suflikom pod displayom) a na druhej strane je standardny OBD konektor. V tom fore na TMS ked zacnes od prvej stranky najdes aj foto, ako to vyzera, dokonca aj navod ako kabel vyrobit (len je problem zohnat konektor co treba zapojit na tesla strane, preto som to objednal z US ako hotovy kabel). Je to vidno na tejto fotke:

            https://teslamotorsclub.com/tmc/atta...ed-jpg.112882/

        • #11
          Hmm, kazdy den pozeram ponuku TESIEL na stranke ev-cpo hunter, a zrazu velka cast jazdenych tesiel hlavne model S zmizla a tak nahlas rozmyslam, co sa asi prihodilo, pochybujem, zeby ich zrazu vsetky predali. Nema niekto nejake info ? Diky.

          Komentár


          • #12
            Tiez som si to vsimol, osobne si myslim ze tam budu mat nejaku chybu. Neslo to pozerat ani cez stranku priamo otvaralo mi miesto toho novy Roadster.

            Komentár


            • #13
              Hmm, kde zmizli vsetky jazdene TESLY, zeby chcela TESLA vykazat extra predaje za 4Q2017 a predala to unblock nejakemu dilerovi ?

              Komentár


              • #14
                len tak z nudy, co hovorite na toto:
                https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...l?id=260709471

                Tesla Model S 85
                39.500 €
                116.000 km
                03/2014
                Supercharging for life
                4G network (nema ten rocnik len 3G?)
                na litovskych znackach

                europske auto s dozivotnym nabijanim zdarma, cena je OK, ci?

                Komentár


                • Miroslav Rojko
                  Miroslav Rojko komentoval
                  Upraviť komentár
                  európske ? a čo tie diery pod zadnou EČV, konkrétne pod E a 9 ?
                  tiež sedačka vodiča je odfotená len z diaľky aj tak sa nejako zodrato leskne . . .

              • #15
                Myslis, ze podla tych dier to bude US verzia? Ani ich nejak nevidim.
                Zodrata sedacka ... nuz to je Tesla kvalita.

                Tak je tu potom este takato: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...l?id=262169279
                Tesla Model S P85+ PERFORMANCE,DUALCHARGER,EU Version
                41.900 €
                160.000 km
                10/2013

                Komentár


                • Ioniq
                  Ioniq komentoval
                  Upraviť komentár
                  Diler je kontakt dakde do Rumunska... a hodnotenie ma 3.2 hviezdy z 5, jedno hodnotenie hovori o podvode (fraud). To bude asi jasne

                  Edit: a vlastne aj cele auto je registrovane v RO. To je asi take ze prides, a uz sa nevratis resp sa vratis bez auta aj bez penazi
              Pracuje...
              X